NUjijStats voor A_W_dbcbbd

2,631

Respect

Respect/dag 1.76
Respect/reactie 7

376

Reacties

Reacties/dag 0.25
Meeste reacties op 1 dag 14
Gestart op 18-03-2020

Respect over tijd

Laatste 25 comments

38 respect 08-09-2022 17:05 op
Johe, voor een gezond mens gewoon totaal nutteloos. En verspreiding remt het ook al niet. Maar leg gerust de voordelen voor de gemiddelde gezonde Nederlander nog even uit.

8 respect 08-09-2022 16:57 op
Nee, die zijn tevreden met wat ze hebben en hebben begrip voor een werkgever die het ook moeilijk heeft. De boel lekker kapot staken dat is een goede optie. We hebben gezien in onder andere Born waar dat toe leidt. Lang leve de vakbonden.

5 respect 25-08-2022 13:49 op
Constructieve input om iedereen die niet mee gaat met uw denkkronkels wappen te noemen. Maar verder polariseren we gelukkig niet in Nederland. En inderdaad, prima zomer tot nu toe.

26 respect 02-04-2022 16:05 op
Mooi, dan rijdt ik naar Brussel en vlieg vanaf daar. Probleem opgelost. Wordt erg moe van al dat milieubgeblaat. 1 vliegtuig binnen Europa scheelt 300 autoritten. En wat als je over de plas wilt? Lastig zwemmen en de boot schiet ook niet op. Fantastische uitvinding dat vliegtuig. Meer investeren in energiezuiniger motoren en gewoon gaan. En een ieder die in de vakantie in Nederland wil blijven is uitgenodigd. Des te meer plek in het vliegtuig.

0 respect 02-04-2022 16:00 op
Tja, wordt wel een probleem. Moeten die ambtenaren ineens gaan werken om het warm te krijgen. Dat zijn ze niet gewend.

22 respect 01-02-2022 19:18 op
Waar heeft u dat gevonden? Apart dat ik er niets over kan vinden. Er zijn landen die alles los laten met dezelfde relatieve besmettingen (die niets meer zeggen).

3 respect 19-05-2021 13:35 op
Tja, het is van een kilometer afstand als duidelijk zichtbaar dat Hugo zijn zaken niet op orde heeft. Niets, maar dan ook werkelijk niets is gegaan zoals gepland. Je kunt dat de heilige coronacrisis en 'voortschrijdend inzicht' in de schoenen schuiven maar het is gewoon een blunderaard. Vanaf dag 1. Maar ja, het zal wel weer vergoelijkt worden 'want hij heeft zo hard gewerkt'. Als ik of mijn mensen zo blunderen is het snel klaar. Maar dan is het eigen geld. Hugo geeft gewoon lekker uw centjes uit. Doet toch een stuk minder pijn. Op naar de wachtgeldregeling.

12 respect 15-05-2021 15:54 op
Hoe vaak gaat u deze reactie nog herhalen?

10 respect 14-05-2021 16:20 op
Als Israel wil, is het in een half uur afgelopen met Gaza. Beter bewijs dan nu heeft u dan ook niet dat Israel dit niet wil. Voor geen goud. Wat ze wel willen is dat de continue terreur stopt. En daarvoor moeten de terroristenleiders worden aangepakt. Jammer dat die zich dan weer verschuilen achter de bevolking. En dat de echte baasjes in hun miljoenvillas een stukje verderop zitten. Dus ja, laat de IDF vooral stevig doorpakken en daarmee een humaner regime voor de bevolking aldaar zien te bewerkstelligen.

12 respect 14-05-2021 16:18 op
Dat gebeurd niet. Er is meer dan 20 jaar geen huur betaald. Dan ben je er hier in Nederland al jaren eerder uitgezet. Maar de framing die u doet is weergaloos. Dat dan weer wel.

5 respect 14-05-2021 16:17 op
Als de Palestijnen een supermacht waren, was er geen Israel en geen enkele overlevende.

8 respect 14-05-2021 13:03 op
Mag u vertellen wie er in deze is begonnen met het afschieten van de eerste raketten. Met als enig doel om burgers te raken. Als je er tweeduidzend op je pet hebt gehad moet je iets doen. Laten we het oorzakelijk verband even blijven houden.

32 respect 14-05-2021 13:02 op
Israel is deze strijd wederom niet begonnen. Deze escalatie is gestart door een worsteldend Hamas die een interne strijd voert. En ongefundeerd raketten op Israel afstuurt met maar 1 doel: burgerdoden en terreur. Helaas is Israel genoodzaakt die 2000 raketten te beantwoorden. Dat doen ze met alle ingetogenheid. Met hun vuurkracht is het in een half uurtje klaar, hetgeen ieder ander normaal denkend land zou doen. Een aantal geretardeerden hier blijven het maar vergelijken met de tweede wereldoorlog. Een situatie die destijds willens en wetens miljoenen het leven heeft gekost. Wat er nu gebeurd is het omgekeerde, een rechtsstaat die zich verdedigd. Het leed van de Palestijnen cijfer ik niet weg maar ligt grotendeels buiten de macht van Israel. De omringende landen zijn daar groter debet aan, maar het zielige onderdrukkingsverhaal bekt gewoon heerlijk. En we doen er hier aan mee. Feitenkennis en geschiedenis is ver te zoeken bij sommigen.

2 respect 14-05-2021 12:57 op
Willem, je kunt iedere keer blijven roepen wat je wilt, maar de feiten liggen telkenmale anders. Je bent een roepende in de woestijn. Wel een vreselijke volksmenner. Je mag verhuizen, want je past prima in het profiel van je vrienden aldaar. Probeer overigens niet een kerk of synagoge te bouwen, want dan kom je achter de ware aard. Maar je bent lekker bezig zo. Ga vooral door.

10 respect 13-05-2021 22:38 op
Uw continue vergelijk met de tweede wereldoorlog zou u een ban op moeten leveren. Het is echt stuitend om een rechtmatige democratie met een goed functionerend rechtsysteem zo te benaderen. Ga eens kamperen bij uw vrienden en sticht er eens een vredig kerkje of synagoge. Ik wens u veel succes. Mag u trouwens overal bij de buren daar proberen. Ik wens u veel succes.

10 respect 13-05-2021 22:19 op
Bijzonder dat Libanon zich er nu ook mee bemoeit. Die worden ook onderdrukt door het vreselijke Israel? Of zouden ze allemaal maar een ding willen?

16 respect 13-05-2021 22:16 op
U bedoelt die huurkwestie onlangs waar ruim 20 jaar simpelweg geen huur was betaald? Een civiele kwestie. Die door eenzijdige idioten wordt aangegrepen om als voorbeeld te dienen? Tja, zo praat je alles aan elkaar. Als u ooit in Israel bent geweest weet u dat Arabieren, Christenen en alle andere geloven het recht van uitoefening van hun geloof hebben. Noem mij 1 buurland waar dat ook zo is. Sticht eens een kerkje in Gaza. Vooruit, u kunt het best. Kunt u mij noemen waar Israel een moskee zonder redenen 'leeg trok'? Het is echt belachelijk wat u namelijk roept. Ga eens kijken en verbaas u over de vrijheid die er heerst. Wij doen hier moeilijk over een boerkini. In Tel-Aviv zie je ze gewoon standaard. Als je jezelf aan de wet houdt is er alle vrijheid. Kunnen we hier nog wat van leren. Maar ja, het is gemakkelijker om mee te roepen.

35 respect 13-05-2021 22:09 op
Ze onderdrukken ook de Libanezen? Dat is nieuwe informatie.

0 respect 12-05-2021 12:25 op
Voor wat betreft het huisbezit waar een deel om draait heeft u volkomen gelijk. Helaas wordt dit volledig onderbelicht. Het is in principe een particuliere huurzaak die nu volledig uit zijn verband wordt gerukt. Het had ook andersom kunnen zijn. Ik heb deze casus al een keer ingestuurd om uit te leggen maar dit wordt door het systeem niet toegelaten. Jammer, want er is ongelofelijk veel onkunde en gebrek aan kennis over de onderhavige casus. Alles wordt uit de kast gehaald om het geweld maar goed te praten.

7 respect 10-05-2021 16:24 op
Wat een weelde voor de farmaceutische industrie. Ik lees vele reacties dat het ze van harte gegund is. Dat is een behoorlijke draai met de oude opstelling dat farmaceuten smerige bedrijven zijn die winst maken over de ruggen van zieke mensen en alles doen om dat zo te houden. Goh, waarin is BioNTech anders dan bedrijven die aan kankermedicatie werken en daar winst op willen maken?

43 respect 05-05-2021 19:53 op
De jeugd heeft totaal geen last van covid. Uitzonderingen daar gelaten, maar daar ga je niet de hele jeugd voor vaccineren. Het is daarbij nog steeds een vaccin met conditionele goedkeur. Het risico/benefit profiel slaat bij de jeugd volledig door naar risico. Bij ouderen, die echt tot de risicogroep behoren, is dat omgekeerd. We slaan nu echt volledig door. Bescherm de ouderen. Mijn/onze kinderen hebben alle voor hun belangrijke vaccinaties gehad omdat die ziektes bewezen gevaarlijk zijn voor kinderen of lange termijn effecten hebben die je wilt vermijden door ze te vaccineren. Covid is een lachertje voor de jeugd. Bijzonder dat we al zo ver geïndoctrineerd zijn dat we een verkoudheid voor de jeugd willen voorkomen. Laat ze het krijgen en natuurlijke bredere immuniteit opbouwen. Daar is hun immuunsysteem prima tegen opgewassen.

3 respect 27-04-2021 11:37 op
Yilmax, een van de grote misverstanden is dat AZ en Jansen en bescherming bieden van 65%. De effectiviteit van een vaccin wordt bepaald door het verschil in ziektegevallen in de actieve en de placebogroep. Helaas wordt dit begrip in de media totaal verne.kt, excusez le mot, en aangezien voor een beschermingsgraad. Ook AZ en Jansen beschermen 100% tegen ernstige ziekte en dood. En dat is waar het om draait, namelijk zorgdruk en ernstig leiden. Omdat Janssen een veel bredere studie over de wereld heeft uitgevoerd, onder andere in Zuid Afrika, en Pfizer een zeer beperkte studie in een klein stukje is de effectivity rate van Pfizer op papier hoger. Ik durf de stelling aan te gaan dat Janssen minimaal even goed beschermd, maar nu in de media wordt afgestraft door hun veel bredere studieopzet. Helaas is er niemand geinteresseerd in wat de getallen echt betekenen. Hopenlijk helpt mijn reactie een stukje. Echt, de mainstream mening over effectiviteit is volledig onjuist. Helaas.

5 respect 27-04-2021 11:31 op
Rob, aanvulling; als we vanaf dag 1 een logisch vaccinatiebeleid hadden gehad zoals door vele experts gesmeekt en 1. iedereen tussen de 60 en 80 waren gaan vaccineren (bottom up ipv vanaf 104 top down) en 2. de zorgmedewerkers met direct patientcontact, dan waren we nu al een stuk verder. Door alle zwabbers van onze politieke vrienden is het een behoorlijke puinhoop geworden. We durven namelijk geen beslissingen te nemen. Een 104 jarige inenten is lief, maar niet zo noodzakelijk als de zorgdruk-gevende personen zijnde 60 tot 80 jarigen. We zien keihard de effecten bij de 80 plussers nu met 2 vaccinaties. Toch liggen de ziekenhuizen nog vol met 55-75. Ik vind dat we als bevolking behoorlijk genaaid zijn door de popie de Jonge die overal op de foto moet en continu van zijn beleid afwijkt. Ik denk dat er voldoende prio ligt op de pandemiebestrijding en bewustzijn bij het grootste deel van de bevolking, maar domheid van de politiek (en RIVM) is helaas een veel grotere ziekte dan corona.

0 respect 27-04-2021 11:25 op
jp; mee eens. Een positieve test is heel vervelend, zeker als je terug wilt naar huis. Dat is een risico dat iedereen voor zichzelf af moet wegen. En gewoon bij terugkomst even netjes afzonderen en na 5 dagen testen. Niks aan de hand.

0 respect 27-04-2021 11:14 op
Gewoon op het vliegtuig stappen en genieten van het leven. Met het risico dat je iets oploopt. Dat kan meer zijn dan corona overigens. En reken maar dat de zonnige landen open gaan. Geld moet toch verdiend worden. Hier hangt het met bundels aan de bomen met steunpakketten, maar in andere landen moet het gewoon verdiend worden. Ben ik ook nog eens een keer sociaal bezig door die landen te steunen. Win-win heet dat. Dus gewoon nog even wachten, er komen bestemmingen zat.