NUjijStats voor Baard_Mans

6,793

Respect

Respect/dag 15.95
Respect/reactie 4.08

1,663

Reacties

Reacties/dag 3.9
Meeste reacties op 1 dag 33
Gestart op 24-11-2020

Respect over tijd

Laatste 25 comments

1 respect 24-01-2022 17:18 op
Iets meer, alleen Roemenie en Polen zijn al meer als 4 divisies.

5 respect 24-01-2022 17:10 op
Nee, dat staat nergens in het verdrag na de val van de muur. Er is hier niets over vastgelegd.

5 respect 24-01-2022 17:08 op
Vergeleken met de russische vliegtuigen, zal je er niet veel meer nodig hebben.

7 respect 24-01-2022 17:07 op
En waarom moet dat uitgelegd worden ? Er zijn geen NATO groepen gestationeerd in de Oekraine. En er is ook door Stoltenberg niets toegezegd aan de Oekraine als Rusland binnen valt.

2 respect 24-01-2022 17:04 op
Zoals elke crisis dit is, gevolg van menselijke keuzes, stichting open deur ?

26 respect 24-01-2022 17:02 op
Nee, de oost-europese landen wilden zelf lid worden. Heeft de USA niks mee te maken. De landen moeten zelf lidmaatschap asnvragen, en over het lidmaatschap wordt dan gestemd door de leden.

3 respect 23-01-2022 18:05 op
Klinkt als een mooi weer wannebe motorrijder, alleen maar buiten boven de 20 graden en zon. Autos zijn om mee te rijden, niet om op te slaan, zou zeggen, begin een museum of stop ze in een album.

9 respect 15-11-2021 19:54 op
Maar gelukkig zijn er niet allemaal hetzelfde, anders werd het wel heel druk op het ijs. Dus ik zou zeggen, zelf voldoende inslaan, en afsteken maar, we hebben nog wat in te halen van vorige jaar.

1 respect 15-11-2021 10:19 op
O nee, niet zwart wit ? We hebben het geprobeerd, maar toen onze kok thuis werkte, kwam er geen gerecht op tafel.

9 respect 15-11-2021 08:42 op
Weet U hoeveel verschillende preparaten en medicijnen U toegediend krijgt als U op de IC beland ? Weet U welke medicijnen, de bijwerkingen ervan en de lange termijn gevolgen? Dat gaat U natuurlijk allemaal eerst navragen als U al aan de beademing ligt. Of weigert U die gelijk Al ?

13 respect 14-11-2021 21:17 op
Tuurlijk, maar dan moet U ook vertrekken uit NL, want U wilt niet meer mee doen.

5 respect 14-11-2021 21:16 op
Bij het leven binnen een maatschappij bestaan rechten maar ook plichten, als U daar niet aan deel wilt nemen staat het U natuurlijk vrij te vertrekken ergens naar toe waar dat niet geldt. Veel success met het zoeken naar deze plek.

24 respect 14-11-2021 21:13 op
En daarom komt er een boosterprikje, is dat nou zo erg ?

10 respect 14-11-2021 21:12 op
Het is bedenkelijk als je geen helm opzet dat je kans loopt op hersenletsel ? En dat heeft U vroeger vaker gehoord ? Erg vreemd

53 respect 14-11-2021 21:06 op
Uw leven wordt niet ontzegd, U moet zorgen dat U de zorg niet gaat belasten. Als U dat niet middels een prikje wilt doen, moet er een andere weg bewandeld worden. Het kan niet zijn dat medemensen de zorg ontzegd wordt, door een groep die niet bereid is om te zorgen dat de ze pandemie bestreden wordt. Van mij mogen alle weigeraars deelnemen aan de maatschappij als ze ook afzien van een zorg plek. En kom niet aan met rokers en drinkers, dat zijn niet degene die de IC bedden bezet houden.

38 respect 14-11-2021 20:58 op
Wat een onzin, niemand wordt buitengesloten, mensen bepalen hun eigen keuze, en daar hangen gevolgen aan. Simpel, geen gordel om, kans op groter letsel. Je kiest voor vrijgezel, kans dat je vaker alleen thuis zit, geen helm op, kans op hersenletsel, dat laatste mankeert eraan bij veel ongevaccineerden.

12 respect 14-11-2021 20:54 op
Kerngezond en dus niet vatbaar, weer zo'n fabeltje. Heb al diverse mensen in mijn omgeving gezien die dat ook dachten ; gezond, elke week sporten, geen overgewicht, geen alcohol, geen stress en toch corona gekregen. 3 maanden ziekenhuis, en nu Long covid, al 6 maanden thuis en kan net tot het einde van de straat lopen.

17 respect 14-11-2021 20:48 op
Dat is in DLD onderzocht door de Uni van Berlijn, daar kwam uit, dat de meeste thuisbesmettingen komen vanaf de werkplek en scholen.

14 respect 14-11-2021 20:45 op
Inderdaad, iedereen zijn eigen keuze, dat respecteren wij ook, wij hebben als horecaonderneming gekozen voor 2G, is onze keuze en repecteer die dan ook.

50 respect 14-11-2021 17:29 op
Welke vrijheid ? De vrijheid om een prik te weigeren ? Die is er nog steeds. Of bedoeld U dat ik de vrijheid heb om 2G uit te voeren en mensen te weigeren.

32 respect 14-11-2021 17:24 op
Waarom zou het niet mogen, probeer ergens een plek te vinden zou ik zeggen.

11 respect 14-11-2021 17:22 op
Beschermen van velen, en dat moet soms, omdat die velen niet of slecht geinformeerd zijn.

7 respect 14-11-2021 17:16 op
Rokers en alcoholisten liggen niet of nauwelijks op de IC, als ze er ├╝berhaupt al terecht komen is het voor zeer korte tijd, en geen 3 weken zoals coronapatienten. Ook met een botbreuk komt U niet op de IC.

1 respect 14-11-2021 17:09 op
Heeft toch niets met schuld te maken, alleen met het ontlasten van de zorg. En mensen die gevaccineerd zijn belasten de zorg niet, dus laat die lekker hun gang gaan.

4 respect 14-11-2021 17:05 op
Helaas, maar dat weet elk weldenkend mens, dat dat op korte termijn sowieso niet mogelijk is. Er staan al jaren vacatures open in de zorg, maar als U zich geroepen, ga aan de slag in de zorg, zou ik zeggen.