NUjijStats voor Bezorgde_Man_Gouda

372

Respect

Respect/dag 0.28
Respect/reactie 5.55

67

Reacties

Reacties/dag 0.05
Meeste reacties op 1 dag 6
Gestart op 08-08-2020

Respect over tijd

Laatste 25 comments

5 respect 14-10-2022 08:07 op
Dat vraagt toch niet om geweld? "Be wild" zou ook op een pamflet van een feest- of sport-event kunnen staan. Als hij had gezegd "storm and take over the Capital", dan was ik het met u eens.

2 respect 28-09-2022 07:45 op
Als je een groot vermogen hebt is het beter om dat vermogen als onderpand te gebruiken voor een lening. Alles wat je met een lening koopt is onbelast omdat het een negatief vermogen oplevert. Het is de manier waarop je minder belasting betaalt als je veel eigen geld hebt.

2 respect 16-06-2022 22:16 op
Helemaal eens met je! Ik heb er ook een gehad. Zo veel problemen mee gehad. Ben nu heel gelukkig met mijn hybride auto. Ik wacht nog even tot de techniek er echt is.

0 respect 16-06-2022 07:41 op
Als u het weet zou u het wellicht beter kunnen vertellen dan het de ander vragen.

0 respect 31-05-2022 07:39 op
Ik ben zelf wel een keer heel erg geschrokken door het zien van een vuurwapen alleen al. Dat was snachts in Gouda op de Zeugstraat. Een relatief jonge heer die uitstapte stak nog achter de deur het wapen in zijn broek. Een pistool was het. Er was geen politie in de buurt en ik verstijfde ook flink eerlijk gezegd. Zelf was ik ongeveer 17 toen geloof ik.

15 respect 09-05-2022 19:53 op
Zou het niet handig zijn als de politie iets van uiterlijke kenmerken meegeeft? De heer hoeft slechts uit te stappen om compleet onherkenbaar te zijn.

1 respect 04-05-2022 07:55 op
Nee hoor. Dit is geen larie. Er moesten inderdaad heel stappen genomen worden. Het was een lang verhaal. Dit was in Nevada overigens. Staan de inhoudelijke stellingen en de situatie u niet aan dat u daarom mijn volledige verhaal zo snel als larie afschuift?

2 respect 04-05-2022 07:42 op
Persoonlijk heb ik het hier juist mis zien gaan. Onder druk van de omgeving is de keuze gemaakt om abortus te plegen bij mensen die dichtbij staan bij me. Dit was in Amerika. De jonge vrouw in kwestie overlegd uiteraard met de man, en kwam tot de conclusie om abortus te plegen. Sindsdien leeft zij met zoveel schuld en verdriet, wat erger lijkt te worden naarmate zij ouder wordt. Het is gewoon een enorm complexe zaak. Ik zie dat u strijd voor de rechten van de vrouw. Hoe dan omgaan met de bescherming van de invloeden van buitenaf? En is het terecht of onterecht dat een vader niet meegenomen wordt in uw stelling? Het is een verdrietig onderwerp met alleen maar verliezers. Sexuele voorlichting en voorbehoedsmiddelen zijn zo enorm belangrijk. Al vanaf jonge leeftijd.

4 respect 04-05-2022 07:12 op
Waar haalt u de 30% vandaan? Als ik naar de kaart met staten met voor- en tegenstanders kijk laat dat een heel ander plaatje zien?

6 respect 01-05-2022 11:49 op
Ik snap uw ongemak. Al is het ook onhandig als iemand achteraf een ander aanspreekt op de opmerking van een derden, die dan al vertrokken is. Veel beter is het om op dat moment direct de hoofd aansprakelijke aan te spreken. Stel dat de dame in kwestie helemaal geen probleem gehad zou hebben met de opmerking en u dan uit voorzorg zelf direct de opmerking afgekeurd had. Dan was de situatie nog ongemakkelijker geweest in mijn optiek. U legt de dame in kwestie het ongemak dan immers op, en er ontstaat een vreemde situatie. Het is denk ik erg belangrijk dat men zelf aangeeft waar grenzen liggen, en zelf direct acteert wanneer een situatie van ongemak zich voordoet.

3 respect 14-04-2022 22:37 op
Wat een ongelofelijke carrière heeft deze man achter de rug. Hopelijk ook de mogelijkheid gehad om ervan te kunnen genieten. Te jong voor een plotselinge dood, maar toch als we een keer moeten gaan vaak waar we op hopen.

9 respect 12-04-2022 08:16 op
Ik ben haar gaan volgen op haar Instagram om te zien hoe ze het zou maken na het winnen van haar vrijheid. De berichten die ze plaatst zijn toch best eigenaardig. Dat kan de artistieke vrijheid zijn, maar haar gezichtsuitdrukking is toch ook zo vreemd. Bijna alsof ze in alle posts soort van dronken is. Of een ander soort medicijn of iets. Ik hoop van harte dat ze echt geen hulp meer nodig heeft.

2 respect 08-04-2022 07:09 op
Natuurlijk niet. In Nederland is iedereen vrij om te gaan en staan. Als een functie te weinig oplevert vind je er geen personeel voor en lopen mensen weg. Persoonlijk vind ik een vakbond vaak overkomen als een gezamenlijke klaagzang.

0 respect 05-04-2022 19:04 op
Helemaal eens! Hier zit een luchtje aan. Net als dat de Jonge plotsklaps bewust een privé email adres gebruikt heeft.

1 respect 05-04-2022 19:02 op
Ik ben zelf erg benieuwd of er nog meer bovenwater komt. Bijvoorbeeld met die vreemde gang van zaken waarin een privé email adres opzettelijk gebruikt is door de Jonge. Het zou me niet verbazen als er straks relaties tussen sommige bij de overheid en deze dit soort figuren bovenwater komen. Ik vind het nog steeds vreemd dat in deze situaties alle regels en normen rondom aanbestedingen overgeslagen zijn.

7 respect 14-03-2022 09:58 op
We noemen Bangkok in Nederland toch ook gewoon Bangkok? En niet Krung Thep zoals in Thailand? Of Parijs IPV Paris? Beetje muggenziften.

6 respect 08-03-2022 11:18 op
Hi Jerry. Wel mooi dat je je veilig voelt omdat je geen webcam hebt in plaats van zeggen dat er niks gebeurd is voor dat scherm van je :)

0 respect 08-03-2022 11:07 op
De privacy wetgeving (GDPR) geldt voor heel Europa. Daarnaast hebben vele andere landen soortgelijke wetgeving.

0 respect 08-03-2022 08:22 op
Natuurlijk is de privacy waakhond er om men tegen hackers te beschermen. Maar niet door de hacker aan te pakken, maar door websites / systemen aan te pakken die onvoldoende beschermd bleken tijdens een hack. Als het aannemelijk is dat persoonlijke data gelekt is. Zoals Gmail email adressen, dan is men verplicht om dit te melden. Het heeft dus wel degelijk een relatie met elkaar.

1 respect 08-03-2022 07:31 op
Helaas wel inderdaad. Enkel mensen met een eigen oprit kunnen vrij laden. Anders krijgt men een bekeuring voor het snoer dat over de stoep loopt.

2 respect 08-03-2022 07:29 op
Ik heb zelf 4 jaar een Tesla S gereden. Maar ik heb zo enorm veel tijd gemist van mijn gezin door die auto. Bijvoorbeeld als ik weer minimaal 35 minuten moet laden en daardoor net het avondeten met het gezin mis. Zeker 6x per maand heb ik dit probleem. Tegenwoordig is het nog erger omdat einde dag alle snellaad stations bezet zijn en ik eerst 15 minuten in de rij moet staan. Een elektrische auto is echt nog geen pretje. Heb hem verkocht en krijg volgende week mijn BMW M4. Zo veel zin in.

0 respect 08-03-2022 07:18 op
Ik denk niet dat het gelukt is. Want dan zou Google dat moeten melden volgens de AVG / GDPR wetgeving.

5 respect 18-02-2022 07:01 op
Persoonlijk snapte ik die marktwerking niet zo goed. Maar na mijn invoer van Chinees op de markt gisteren betaal ik deze ochtend de prijs met Chinees bouten.

6 respect 17-02-2022 10:05 op
Ik snap niet hoe er gesteld kan worden dat een dergelijke camera niet veilig is. Je sluit hem aan op een eigen netwerk en blokkeert enig verkeer naar buiten. Je laat de camera enkel op je eigen netwerk de beelden opslaan op een NAS. En verder kan je nagaan of het apparaat op enige andere methode probeert naar buiten te treden. Hoe is het dan mogelijk dat men stelt dat de apparaten mogelijk voor spionage gebruikt worden? Zit er een mobiele chip in of een ander iets dat met een satelliet of dergelijke verbinding maakt? Want ik kan me ook niet voorstellen dat Nederlandse telecom bedrijven ongeregistreerd netwerkverkeer toelaten van apparatuur zonder abonnement.

7 respect 17-02-2022 08:00 op
Ik ben het helemaal met u eens. Nog onbegrijpelijker vind ik dat deze dame voor het geld kiest en niet voor gerechtigheid. Het doet de situatie voor haar en voor andere mensen die misbruikt zijn geen goed.