NUjijStats voor Driekus__Dielus

254

Respect

Respect/dag 0.31
Respect/reactie 4.79

53

Reacties

Reacties/dag 0.07
Meeste reacties op 1 dag 3
Gestart op 08-02-2022

Respect over tijd

Laatste 25 comments

0 respect 27-11-2022 21:22 op
Bedankt voor alle reacties. Wat ik nog zou willen toevoegen is bijvoorbeeld een feest onder een tent of in een hal bij iemand die een grote familie heeft en zou het dus zo kunnen zijn dat er een limiet zit op het aantal mensen op een feest? Of zoals ik kan opmaken uit de reacties dat de locatie de bepalende factor is. Privé terrein voor familie is oké, maar een familiefeest en een hal bij boer Bertus die een goede kennis is, dan weer niet? Is veiligheid dan de schuilnaam voor een verdienmodel van de overheid?

5 respect 27-11-2022 13:50 op
Kan iemand mijn hier nu eens echt uitleggen waarom dit feest illegaal was?

2 respect 26-11-2022 12:52 op
Wat u zegt begrijp ik. De redenen die nu de voorwaarden zijn gaan bepalen zijn in mijn inziens niet te vergelijken met de rede die u noemt. U vergelijk kan geen vergelijk zijn.

14 respect 26-11-2022 11:16 op
Corona-alarm = vrijheid onder voorwaarden. Ik zeg niks geks. Deze wereld is niet meer mijn wereld. Deze wereld wilt mij ook niet meer. Deze wereld duld geen tegenspraak en daarmee geen nieuwe inzichten meer. Ik ben moreel geketend en zal gestrafd worden als ik me verzet als vrije levensvorm van deze prachtige planeet die het nog steeds is.

3 respect 23-11-2022 10:42 op
''Dat kwam doordat veel fondsen er financieel niet goed voor stonden''. Onzin. Er gaan miljarden de pot in. Het is een tijd van krapte en dan vooral ook te weinig woningen. Om te voorkomen dat er te veel onenigheid komt onder deze groep dan toch maar omhoog, maar liever niet en wilden ze gewoon blijven knijpen.

0 respect 16-11-2022 19:33 op
Profess. Heeft niks met luxe leventje te maken. Het heeft te maken met de echte luxe paarden die elk jaar met hun privé jets overal heen vliegen, feesten houden en alsmaar rijker en rijker worden. Voor die groep geld geen enkele maatregel. Helemaal niks. Val je eigen medeburger niet aan die door hard werken hun leven verdient hebben en aan goede doelen geven enzo. Goede doelen die tot niks leiden anders dan de rijken alleen maar nog rijker maken. En dan heb ik het over de ''top'' van deze wereld.

3 respect 16-11-2022 19:23 op
Juist Tommy u snapt het. Versterk de positie van de vrouw staat letterlijk in de documenten van de EU. Niks mis mee, maar er staat niet de manier waarop dit moet gaan gebeuren.

0 respect 15-11-2022 08:20 op
Ontsporen? Dat doet de rest van alle vermeende beschuldigingen ook al over de hele wereld, zonder bewijs gaan de mannen en sommige vrouwen al door de modder. Ik dacht altijd schuldig totdat je schuld is bewezen. Rare wereld. Wie zijn zij die het zo willen hebben?

6 respect 10-11-2022 15:59 op
Persvrijheid kunt u uit het artikel verwijderen, want daar is niet altijd sprake van. Wijkt het verhaal teveel af van de beoogde agenda komt en journalist niet meer in aanmerking via de ''officiele'' kanalen. Kort gezegd de mainstream. Dat vind ik.

9 respect 06-11-2022 20:24 op
Knar. Lees het artikel nog eens. Epic1980 benoemt in mijn ogen toch een aantal feiten. De democraten hebben, kort gezegd, het spel jarenlang veel harder gespeeld. Nu doen de Republikeinen een aantal zetten in die richting en overal in media land is de wereld te klein. Media ben neutraal zoals het hoort.

17 respect 06-11-2022 20:16 op
''De strategie die in 2020 een wanhopige laatste poging leek, kan tijdens de midterms van dit jaar toch een bepalende factor worden. Want inmiddels is het zaadje met twijfel over de verkiezingen ontkiemd in een uitgekookte strategie van de Republikeinse Partij om de verkiezingen naar zich toe te trekken. En het zou zomaar kunnen dat die in komende jaren wél succesvol blijkt''. Wat een onzin. Wie twijfelt hier nu aan een democratisch systeem? De kiezer kiest en dat Trump belt maakt niet uit. Nu als hij de midterms wint komt het opeens door deze ''strategie''. Over framing gesproken. Wat heeft Biden gedaan voor de USA? Inflatie en werkloosheid. Gewoon feiten als je mijn vraagt.

2 respect 02-11-2022 14:49 op
Ik zal u doortastende mensen eens aan het denken zetten. Diegene aan de absolute onzichtbare top drukt geld bij wanneer die wil. Dus wat is schuld? Wat nu als diegene een extra nul bij het cijfer zet? Wie komt daar op tegen? Het geld ligt niet meer fysiek ergens in een kluis. Die tijd is voorbij. Het is digitaal en het heeft alleen nog maar 'waarde', omdat als alles klapt goud en zilver het overnemen. Voor ons sterfelingen is schuld een gecreeerde last. Een lager pensioen en inflatie betekent schuld. Dus ja sta aan de top en er is geen probleem. Sta aan de top en bepaal wanneer er een probleem is voor alles wat eronder staat.

2 respect 31-10-2022 10:09 op
Wat vreemd uw reactie eigenlijk. Het aantal babies dat geboren wordt onder de Nederlanders is al jaren en jaren onder de groeigrens van 2.1 babie per vrouw. Het is immigratie en het sluiten van kinderopvangen. Dat sluiten werd gestimuleerd vanuit de overheid, want vraag was en is er genoeg. Dus er blijft dan maar een factor over.

1 respect 24-10-2022 21:35 op
Was al de bedoeling vanaf dag één. Laat je niet voor de gek houden.

2 respect 21-10-2022 21:59 op
Natuurlijk wordt dit vergoed door de verzekering. Dit is wat het beleid van de wereld geworden is. Minder mensen op Aarde is het streven met meer controle en macht. Daar passen geen traditionele gezinnen met kinderen bij. Denk daar maar eens een keer goed over na. Zou het dan toch geen complot zijn en zijn de machthebbers bezig met ondemocratische handelingen.

4 respect 21-10-2022 21:54 op
Maar ja, zoals men zou moeten weten inmiddels wordt daar niks aan gedaan, want het past bij het beleid wat de huidige machthebbers willen voeren. Democratie werkt niet meer optimaal en dat komt niet door de Trumpen van deze wereld, want immers niet meer aan de macht. De media heeft in mijn ogen framing toegepast. Ik heb dat hele capitol gebeuren en de volledige toespraak van Trump nog eens terug zitten kijken en zie geen aanleiding tot opruiing of wat dan ook. Niks. Dus ook deze boeten die deze man krijgt is niet terecht. Dat vind ik. Ten tijden van de ''bestorming'' zijn leden van Antifa voorop gaan lopen. Een feit die in de media opvallend geen aandacht krijgt.

7 respect 16-10-2022 17:03 op
Wat een vreemd artikel weer. Wat moeten wij hiermee? Moet er een bepaalde denkwijze ingebracht worden? Een bepaald denken dat gunstig voor diegene die de media opdragen het hier over te hebben.

2 respect 14-10-2022 07:26 op
Klopt niks van. Onduidelijk beleid is niet de oorzaak. Gedwongen te stoppen is om de doorgeslagen klimaatbeleid. De multinationals veroorzaakte alles en voeren nu zogenaamd groen beleid. Laat me niet lachen. De boeren moeten weg en dat was 15 jaar geleden al duidelijk. Maak er eerst megastallen van om vervolgens een stok te hebben om mee te slaan, want ja je bent groot en er hangt dus meer stof in de lucht.

4 respect 11-10-2022 11:13 op
Nee dat kan niet. De media-industrie brengt het overal en op elk tijdstip. Geen ontkomen aan.

5 respect 03-10-2022 14:34 op
Het regime is al verloren. Typisch hoe dat gaat in de geschiedenis van elke opstand. De patstelling voor het regime is niet neerslaan en de protesten censureren, maar dan wordt het groter en komt het toch aan het oppervlak of twee hard neerslaan en hopen op submissie van de burgers, maar er zal onderhuids steeds meer woede borrelen bij steeds meer mensen en die bom barst een keer. Het beleid wat gevoerd klopt niet en de mensheid zal dit keer op keer aanvoelen en er naar handelen. Zo ook de mistanden hier in het westen omtrend vrijheid.

3 respect 26-09-2022 13:25 op
Mensen het nog beter en nobeler om u eigen huizen te verlaten en deze mensen te laten intrekken. Wij gaan die kant op en zijn hierheen.

0 respect 25-09-2022 14:26 op
De overheid faalt omdat ze beleid forceren die niet vanuit een democratisch systeem naar is gekomen. Klein voorbeeldje dat aangeeft waar de druk o.a. zit is het feit dat vroeger de gezinnen groter waren en nu is het schande als je drie kinderen neemt, omdat iedereen moet werken om het te kunnen betalen. Het systeem breekt alles af. Te weinig kinderen betekent geen toekomst, inflatie en de rijken der aarde willen hun macht en controle niet kwijt.

1 respect 20-09-2022 21:53 op
De titel suggereert weer wat anders. Alles wordt vele malen duurder. Dat is het en niet anders. De energiebedrijven maken enorme winsten. Goedendag verder iedereen. Nooit is er hier een kritische noot te vinden naar het beleid door de EU, ja de EU, want Nederland bepaald bijna niets meer zelf. Of wordt dit kanaal gesponserd door overheidsgelden?

1 respect 12-09-2022 15:01 op
Waar is het bewijs van een koperdief?! Lekker voor de familie. Niets is zeker in tijden als deze. Veel mensen zijn depressief en gaan gekke dingen doen.

2 respect 25-08-2022 21:46 op
En door wie raken de mensen hun fatsoen kwijt. Juist ja diezelfde alles controlerende overheid. De echte vrije mens was gelukkiger. Ik en ook jij zijn geen vee.