NUjijStats voor Gary_Schroenemakers

277

Respect

Respect/dag 0.22
Respect/reactie 14.58

19

Reacties

Reacties/dag 0.02
Meeste reacties op 1 dag 11
Gestart op 02-12-2020

Respect over tijd

Laatste 25 comments

3 respect 03-12-2020 12:18 op
Als chirurg draagt u een chirurgisch mondmasker dat werkt. De mondkapjesplicht gaat uit van niet-medische-mondmaskers. Die werken niet en zijn enkel bedoeld voor gedragsbeïnvloeding. Mensen die weigeren doen dit omdat ze weigeren onderdeel uit te maken van een gedragsexperiment. Dat is geen zeiken, maar onze morele verantwoordelijkheid. "One has a moral responsibility to disobey unjust laws" ~Martin Luther King

3 respect 03-12-2020 12:13 op
Ik ontken noch bagatelliseer corona, maar ik heb er zeker geen last van, omdat ik alle adviezen naast me neerleg en beroep op artikel 2a.4 van de monddoodkapjesplicht. Als jij dáár nou eens een keer geen last van had, zou je kunnen stoppen met steeds reageren.

14 respect 03-12-2020 11:39 op
Nee. Ik maak me wel zorgen om gekte, angsthypnose die is ontstaan nav een virus met een ongeveer gelijke IFR als influenza in een fiks seizoen en de daarmee gepaard gaande vaccinatielobby. Het is mijn ogen de grootste fraude en zwendel uit de gehele menselijke geschiedenis. Gelukkig zien we een kentering en het tij keren. Steeds meer mensen krijgen door dat ze zich gek hebben laten maken en de menselijke maat keert langzamerhand terug.

1 respect 03-12-2020 08:50 op
Klopt. Maar dan wel door een rood stoplicht om 3:30 's nachts op een geheel verlaten weg. Er is geen gezondheidscrisis, er is een zorgcrisis. En u heeft zich aan laten praten dat u daar verantwoordelijk voor bent.

3 respect 03-12-2020 07:53 op
Quarantaine is een advies. En een advies kun je gewoon naast je neer leggen.

2 respect 03-12-2020 07:52 op
Kan en mag! Wij niet! Want 1 jaartje worden er zo maar 10 of 20 als het aan het regime ligt.

5 respect 03-12-2020 07:42 op
Goed zo Oostenrijk! Wij komen! De menselijke maat moet terug. Mensen hebben lang genoeg aan de leiband van de overheid gelopen. Steeds maar meer en weer verantwoordelijkheid naar de bevolking toe schuiven om het falende beleid te maskeren werkt niet meer. Er is geen gezondheidscrisis. De regering moet de 3e zorgcrisis in 5 jaar nu op gaan lossen en de burgers met rust laten. Wij steunen de wintersportlanden van harte!

0 respect 03-12-2020 07:26 op
Geweldig!

160 respect 02-12-2020 22:51 op
Als we over een jaar of wat terug kijken, konden ze daar best wel eens gelijk in hebben gehad.

13 respect 02-12-2020 22:12 op
Klopt. Angst is nooit een goede raadgever. Maar kennelijk wel die van jou anders liet je je niet inenten.

5 respect 02-12-2020 21:55 op
Klopt, maar dat is hier niet het geval. Waarom zou ik hier antwoord op moeten geven? Het is niet mijn verantwoordelijkheid, maar van degene die zich laat vaccineren. Ik merk dat wel vaker dat mensen antwoorden willen van anderen omdat ze ze zelf op hun eigen vragen niet hebben.

4 respect 02-12-2020 21:43 op
Omdat ik mij niet laat vaccineren, is dat geen vraag die ik moet beantwoorden, maar u.

28 respect 02-12-2020 21:30 op
Nederland en alle andere landen kunnen plannen wat ze willen. Er gaat nog wel een vraag aan vooraf: Wil jij je überhaupt wel laten vaccineren? De Jonge zelf en ook nieuwsmedia doen net alsof dat al een gelopen koers is. Mijn indruk is dat veel mensen sterk twijfelen of het sowieso niet doen. Ze noemen dan de te snelle ontwikkeling, de risico's van een nieuwe gen-techniek en dus ook de niet geteste lange termijn bijwerkingen, het feit of onduidelijk is of je na inenting niet meer besmettelijk bent voor anderen en de makers die zelf niet aansprakelijk willen worden gehouden. Vind ik niet zulke gekke argumenten. Zelf loop ik liever zo corona op. Ik loop daarvoor geen risico en bouw na besmetting toch antistoffen op. Zo help ik mee bij groepsimmunteit en bescherm ik ook de risicogroepen. Voor mij geen vaccinatie.

22 respect 02-12-2020 19:20 op
Geweldig! Ik sta vooraan in de rij om weer een lekker biertje te drinken in de kroeg. De menselijke maat moet terug. Heel veel mensen zijn het he-le-maal zat. Mensen hebben lang genoeg aan de leiband van de overheid gelopen. Steeds maar meer en weer verantwoordelijkheid naar de bevolking toe schuiven om het falende beleid te maskeren werkt niet meer. De regering moet de 3e zorgcrisis in 5 jaar nu op gaan lossen en de burgers met rust laten. Wij steunen de horeca van harte! Proost!

1 respect 02-12-2020 17:41 op
Hoe weet u dat die kans zo laag is? Bron? Bron IFR - WHO! Maatregelen zijn nooit effectief bewezen. Ik houd oom niet van wij en zij denken. Zolang ambtenaren echter bij de overheid cq de regering werken, zijn ze medeverantwoordelijk en daar spreek ik ze op aan.

1 respect 02-12-2020 17:19 op
Bedankt voor uw reactie. Ook na vaccinatie is er de mogelijkheid toch besmettelijk te zijn voor anderen. Er zijn vele ziekten. Corona is er slechts één van en dat met een zeer lage IFR, Vergelijkbaar met influenza. De soap rondom de maatregelen is al aan het afbrokkelen. De zorgcrisis moet door de overheid worden opgelost en niet door de burgers. Evenementenindustrie, reisbranche, horeca en voetbalclubs willen gewoon winst maken. Die zullen de zeer gorte groep niet-gevaccineerden echt niet weigeren, Dat geldt evenzeer na vaccinatie.

2 respect 02-12-2020 16:55 op
Is wel/niet een shortcut nemen nog wel relevant? Er gaat namelijk nog een vraag aan vooraf: Wil jij je überhaupt wel laten vaccineren? De Jonge zelf en ook nieuwsmedia doen net alsof dat al een gelopen koers is. Mijn indruk is dat veel mensen sterk twijfelen of het sowieso niet doen. Ze noemen dan de te snelle ontwikkeling, de risico's van een nieuwe gen-techniek en dus ook de niet geteste lange termijn bijwerkingen, het feit of onduidelijk is of je na inenting niet meer besmettelijk bent voor anderen en de makers die zelf niet aansprakelijk willen worden gehouden. Vind ik niet zulke gekke argumenten. Zelf loop ik liever zo corona op. Ik loop daarvoor geen risico en bouw na besmetting toch antistoffen op. Zo help ik mee bij groepsimmunteit en bescherm ik ook de risicogroepen. Voor mij geen vaccinatie.

1 respect 02-12-2020 15:03 op
Midden in de nacht om 3:30 met niemand op straat kan dat. Dat geldt nu ook voor de horeca. Belasting betalen waar onzinnige maatregelen mee worden genomen ís ook waardeloos ja.

9 respect 02-12-2020 14:56 op
Hoezo dreigt? Heel veel mensen zijn het he-le-maal zat. De menselijke maat moet terug. Mensen hebben lang genoeg aan de leiband van de overheid gelopen. Steeds maar meer en weer verantwoordelijkheid naar de bevolking toe schuiven om het falende beleid te maskeren werkt niet meer. De regering moet de 3e zorgcrisis in 5 jaar nu op gaan lossen en de burgers met rust laten. Wij steunen de horeca van harte!