NUjijStats voor Johan0563

6,254

Respect

Respect/dag 4.86
Respect/reactie 3.44

1,820

Reacties

Reacties/dag 1.42
Meeste reacties op 1 dag 47
Gestart op 11-10-2020

Respect over tijd

Laatste 25 comments

0 respect 09-08-2021 16:51 op
@Mar66 als ik me de uitlatingen van de baron door de jaren heen zo herinner is geld verdienen aan de jacht op moeflons enzo helemaal geen verleden tijd. Dat is gewoon harde business.

2 respect 09-08-2021 16:49 op
Dat is toch allang bekend? De Hoge Veluwe is privé eigendom, en moet natuurlijk wel geld opleveren.

3 respect 09-08-2021 16:47 op
Meneer de baron wil geld verdienen met zijn park. Zo simpel is het. Daar passen die moeflons wel in (die zijn hier ooit naartoe gehaald om erop te kunnen jagen), maar die wolf niet. En daarom moet de wolf daar weg.

4 respect 09-08-2021 16:45 op
Volgens mij zijn die moeflons hier juist naartoe gehaald om ze lekker te kunnen afknallen. Dus dat ze niet willen dat die wolf er een paar op eet, begrijp ik wel vanuit dat perspectief.

1 respect 09-08-2021 14:49 op
Er is geen voorziening waar geen misbruik van gemaakt wordt; dat artsen kritisch oordelen vind ik geen probleem. Het moet alleen wel eerlijk zijn (dus voor iedereen dezelfde normen).

11 respect 08-08-2021 16:54 op
Nee, liever niet. Want als de koers daalt geef je ons de schuld. Daar heb ik weinig zin in.

5 respect 08-08-2021 16:47 op
Dit is ook helemaal niet de plek voor gedegen cryptoadvies. Ook niet voor traditionele beleggingen trouwens. Het is niet meer dan een continue herhaling van dezelfde argumenten. Zowel van voor als tegenstanders.

3 respect 08-08-2021 16:46 op
Aan wijden natuurlijk. De reacties zijn overigens ook iedere keer hetzelfde. Weinig zinvol dus.

0 respect 08-08-2021 16:43 op
Een correctie; de tulpenmanie heeft zo'n dertig jaar geduurd. Het hoogtepunt was inderdaad maar een paar maanden.

13 respect 08-08-2021 16:40 op
Gaan we er nu iedere keer een artikel aan leiden als de koers omhoog of omlaag gaat? Dat gebeurt met b.v. goud toch ook niet?

5 respect 06-08-2021 15:58 op
Terecht in dit geval.

3 respect 06-08-2021 15:58 op
Automobilisten die fietsers belagen mogen wat mij betreft publiekelijk aan de schandpaal. Al is het alleen maar omdat het gaat om iemand in een massief blok staal ten opzichte van iemand met een t-shirtje als kreukelzone.

3 respect 06-08-2021 15:56 op
@Walter_Fraans dit is nu al de tweede keer dat ik u gelijk moet geven; het moet niet gekker worden! (grapje)

7 respect 06-08-2021 12:50 op
Compenseert u mij ook als de koers daalt en er geen dividend uitgekeerd wordt? Winst maken is essentieel voor het voortbestaan van een bedrijf, dus discriminatie lijkt me wat ver gezocht.

0 respect 06-08-2021 12:28 op
De horeca bijvoorbeeld boert ook goed met carnaval. Net zoals de producers van carnavalskrakers (oké, misschien iets minder tegenwoordig). Of de importeurs van feest artikelen. Of zaalverhuurders. Of dacht u dat dat allemaal wel gratis ging?

0 respect 06-08-2021 12:25 op
Bedrijven verdienen ook geld aan keti koti. Of aan koningsdag. Of hemelvaart. Dus ook aan pride natuurlijk. Wat maakt pride anders waardoor bedrijven daar niet aan mogen verdienen?

2 respect 06-08-2021 11:29 op
Als jullie beursgenoteerd zijn, of aandeelhouders hebben, gaat het uiteindelijk toch ook maar om een ding; geld verdienen? Het ene bedrijf zal daar wat ethischer mee omgaan dan het andere, maar uiteindelijk willen ze natuurlijk allemaal meeliften op maatschappelijke bewegingen die geld in het laatje brengen. Dat is met b.v. het milieu echt niet anders.

3 respect 06-08-2021 10:46 op
De RAI is een bedrijf en geeft volgens eigen zeggen al korting. Bedrijf betekent geld willen verdienen. Lijkt me logisch.

0 respect 06-08-2021 10:44 op
Er zijn allerlei organisaties die voor iets staan en graag geld willen verdienen. Waarom zou dat voor Pride anders zijn?

6 respect 06-08-2021 10:42 op
Duhh, natuurlijk zijn bedrijven hypocriet. Het gaat om geld verdienen. Dat is met andere goede doelen waaraan bedrijven zich verbinden niet anders.

1 respect 06-08-2021 10:40 op
@S_New en daarmee plaatsen ze zich dus juist niet buiten de maatschappij, maar doen ze er volop aan mee.

0 respect 06-08-2021 10:27 op
Juist niet. Het is typisch Nederlands om alles voor niks te willen hebben. Ze doen dus niets anders dan andere commerciële belangenorganisaties (want Pride zal er vast niet armer van worden).

1 respect 06-08-2021 10:23 op
Tuurlijk is dat wel interessant. LHBTI-ers zijn ook gewoon mensen met een inkomen en de behoefte om dat uit te geven. Zonde om dat potentieel te laten liggen.

3 respect 06-08-2021 10:21 op
Onzin. Net zoals ik kneuterige hetero-stellen ken, ken ik ook kneuterige homo-stellen. En waarom ook niet? We zijn allemaal mensen.

1 respect 06-08-2021 10:18 op
Het is mij veel te druk, dus ik ga er zowiezo niet heen. Maar volgens mij is het niet commerciëler dan andere evenementen, zoals carnaval of koningsdag.