NUjijStats voor Mikee368

3,171

Respect

Respect/dag 1.52
Respect/reactie 1.87

1,700

Reacties

Reacties/dag 0.82
Meeste reacties op 1 dag 28
Gestart op 08-08-2018

Respect over tijd

Laatste 25 comments

0 respect 03-09-2019 13:28 op
Aan de andere kant. Als ze die 400 laad palen echt volgend jaar in heel Europa hebben staan en die locatie is er 1 van dan is het wel weer realistisch omdat dit in de nabije toekomst ligt ^^

0 respect 03-09-2019 13:28 op
Er zit in % al net zoveel belasting op het stroom als op benzine. Echter doordat je minder energie verspilt met een BEV zal dit idd niet genoeg zijn voor de overheid.

0 respect 03-09-2019 13:27 op
Als je het met een Model 3 vergelijkt. Maar een Model S of X hebben enorm veel laadruimte. Meer dan tegenhangers van gekijkformaat bij de concurentie. En dan bedoel ik de ICE varianten met zelfde formaat/klasse auto.

1 respect 03-09-2019 13:24 op
Nog niet serieus genoeg met de productiebproblemen die ze daar hebben. Echter over die massale terugroep actie of dat de productie teruggeschroefd is lees je hier niks over. Maar genoeg op Google om over te vinden. Doe terugroep actie was i.v.m. mogelijkheid op het accu pakket fat ging tikken als het wat hard zou regenen.

1 respect 03-09-2019 13:11 op
In 2004 heeft mijn pa een nieuwe Mazda 6 station gekocht. En wat was onze verbazing? De deuren begonnen na 6 maanden al te roesten! Na 5 jaar heeftvdiebauto totaal 5 of 6 nieuwe spuitbeurten gehad vanwege gebreken. En bleek dat dit een probleem was van dit model. Pas bij het volgende "jaar" model was dit probleem opgelost. Bij Tesla lossen ze dat sport problemen wel iets sneller op dan 3 jaar.... want 2006 was pas het nieuwe model van Tesla er. Dus dat is bij alle merken iets dat gebeurt en niet alleen Tesla.... kijk om u heen naar andere merken wat daar allemaal aan de hand is. U richt zich altijd en alleen op de problemen bij Tesla maar staat totaal niet open voor problemen bij andere merken of wat überhaupt de percentages hier van zijn bij alle fabrikanten.

2 respect 03-09-2019 13:06 op
https://youtu.be/blqZ_rZ7WFI... En als we deze test zien dan komt er ineens een actieradius uit die een stuk hoger ligt dan dat u claimt. Wel bijzonder weer. De tests die laten zien hoe ze testen komen altijd hoger uit dan wat u roept. Misschien beter Onderzoek doen naar uw bronnen(o wacht die deelt u sws niet)

1 respect 03-09-2019 13:03 op
Wat aan BS. Accu's na 8 jaar kapot? Dat is gewoon simpelweg niet waar. Tesla accu's gaan bij de Model S en X nu al zo'n 500-800 duizend kilometer mee en dat is op de oude 18650 cellen die een lagere energie dichtheid hebben, meer kosten en korter mee gaan dan hun nieuwe 21700 cellen. En dat laatste... slaat 3 keer nergens op. https://youtu.be/9nfgb8TPcHk... 2 jaar zo'n 650.000 km in een Tesla. Ja u leest het goed. Ruim 600bduizend kilometer in 2 jaar tijd met de orginele Accu en maar 13% maximaal capaciteit verloren.

0 respect 03-09-2019 12:58 op
Zonder die dikke ~100k kostende elektrische auto's was het nog lang niet zo ver geweest dat we ze nu ook voor ~50k of minder kunnen kopen. Ze hebben niet alleen de belangstelling en het gesprek aangejaagd maar ook de ontwikkeling van de benodigde technologieën een extra set in de goede richting gegeven. Dot is iets dat bv het hoofd van VW USA ook al heeft aangegeven. Dat Tesla de elektrificatie van alle merken zo'n 10 jaar naar voren heeft getrokken. Dus zonder die dure BEV's zullen er ook nooit die goedkopere komen. De eerste mobiele telefoon koste ook 10.000 gulden, de eerste vliegtickets waren onbetaalbaar voor een ieder en de eerste Tv's waren zo duur dat er 1 per straat/wijk sas in het begin. Het begin is altijd duur en word dan bekostigd door de rijken voor de "armen".

0 respect 03-09-2019 09:04 op
Precies. Scheelt al snel 10% plus 2.500 voor transport. En dat is het minimale verschil. De productie lijn word ook steeds meer geoptimaliseerd voor nieuwe fabrieken waardoor deze ook steeds goedkoper worden en zo de prijs nig verder omlaag kan gaan.

0 respect 02-09-2019 12:48 op
Het verschil tussen een powerwall en de auto is dat het een flink amdere chemie is omdat de eisen aam beide anders zijn. Plus je krikgt extra degradatie op een accu die uiteindelijk duurder is omdat deze bij een auto geleverd word.

2 respect 02-09-2019 09:01 op
Van alle OEM's doe elektrisch gaan verwacht ik vooralsnog met alles dat we weten dat VW als 1 van de grote overlevers zal blijven van de OEM's. We gaan het zien op ten duur.

0 respect 30-08-2019 08:43 op
Hahaha. Auto radio jaten. Die heb ik al lang niet meer gehoord. Weet nog vroeger dat we altijd die eruit moesten halen toen ik bezorgde met bestelbusje

3 respect 29-08-2019 16:34 op
Zoals verwacht. Direct actie ondernemen als zoiets word ontdekt.

2 respect 29-08-2019 16:30 op
O want u kunt weten wat de werkdruk is van een 2de Kamerlid? Betwijfel het ten zeerste. Want als u dat weet dan geeft u deze man gelijk. Het is niet alleen het werk maar ook psychisch zeer zwaar omdat iedereen je ten alle tijden (vooral van je eigen partij) je hakken onder je vandaan probeert te zagen km zelf er beter van te worden. Echter komt dit nooit in het nieuws ondat dit grotendeels intern gebeurt en je het alleen te weten komt als je mensen daar direct kent.

1 respect 29-08-2019 15:52 op
11 jaar geleden had SpaceX nog nooit iets in een baan om de aarde gekregen. Nu hebben ze vele eerste op hun naam staan waarvan vele lang riepen dat ze dat niet ging lukken. Eerste private bedrijf dat in een baan om de aarde kwam. Eerste private bedrijf dat met een alleen vloeibaar brandstof aangedreven raket in een baan om de aarde kwam. Eerste private bedrijf die iets aan het ISS heeft gedokt. Eerste bedrijf die een orbital class booster op land heeft geland. Eerste bedrijf die een orbital class booster op een schip heeft geland. En vergeet niet dat ze nu ook de krachtigste vliegende raket hebben die 2x zo veel in de ruimte kan brengen als de nummer 2 en dat nog voor een (veel) kleiner prijs kaartje. En als het aan SpaceX lag hadden ze in 2016 al mensen naar het ISS gestuurd. Echter door de burocratische rompslomp(ik maak geen grap) bij NASA is overal zeer veel vertraging opgelopen. En het budget van SpaceX is minder dan een paar miljard. Echter zeer efficiënt er mee.

2 respect 29-08-2019 12:57 op
Snel? De model S is de snelste productie auto ter wereld. (Dat is iets anders dan de gene die het hardste gaat) dus een beetje aparte reactie haha.

1 respect 29-08-2019 12:56 op
En hoeveel merken hebben er nog meer dubbele verificatie om de auto te starten om deze zo veilig mogelijk te maken? Zo ver ik weet geen. En dit zal ook steeds verder gaan. Mogelijk zelfs persoons herkenning dat er aan gaat komen. Wie weet. Vooralsnog loopt Tesla voor op beveiliging van hun voertuigen iniedergeval. Dat is een objectief feit en geen mening verder. En als u hier tegen in gaat. Kom met bronnen aub. Anders staat het al gelijk op losse poten elk argument dat u maakt .

0 respect 29-08-2019 10:56 op
Ik zou zeggen haal die schaal maar terug naar 10 jaar. Starship is exact wat u omschrijft en Blue Origin is daar dus ook mee bezig. Starship moet de kosten van ruimtevaart per kg omlaag brengen naar minder dan 100$/kg. Klinkt veel maar bv de spaceshuttle was zo'n 60.000$/kg en het goedkoopste nu is zo'n 2.000$/kg voor de Falcon Heavy welke ook van SpaceX is.

0 respect 29-08-2019 10:54 op
En dat is een prestatie welke SpaceX ook niet gaat halen of op uit is. Dat heeft Elon meermaals op Twitter ook duidelijk gemaakt. Starship kan in Orbit komen ja. Maar zal dan niks mee kunnen nemen aan vracht nagenoeg en zal ook niet meer terug kunnen keren zonder problemen. Dat is iniedergeval zo met het huidige ontwerp.

1 respect 28-08-2019 22:17 op
Alle camera's die gebruikt worden voor deze mode worden normaliter gebruikt voor het "autonoom" rijden. Let op niet een volledig zelf rijdend iets nog. Maar dat is wel het eind doel met die camera's die gebruikt worden. De Sentry mode is er gekomen omdat iemand op Twitter dit als voorstel aan Elon Musk heeft gedaan en toen is dat opgepakt door Tesla om dit zo snel mogelijk in te voeren. Als het er toch al is waarom niet? Het is de eigenaar die beslist of die sentry mode aan staat.

1 respect 28-08-2019 22:14 op
Zoals deze YouTuber ook al heeft laten zien zijn er nog meer manieren en zijn er ook extra preventie middelen die een Tesla eigenaar aan kan gaan. Weet wel dat heel veel andere auto's allemaal stuk voor stuk vaak nog veel makelijker open te krijgen zijn met spoeven en dergelijke. 2 jaar geleden was er nog een bende die dat met BMW's kon en toen is er een hele golf van inbraken geweest. Zelfs bij ons in de straat een BMW van binnen kaal gestript in 1 nachtje en volgende wijk nog 2. Inbrekers doen er alles aan om naar binnen te komen. En alleen met meer en meer lagen beveiliging kan je ze stoppen. En hoe moeilijker het word voor met x om gekacht/ingebroken te worden deste sneller die inbreker/dief naar merk y of z gaat die makkelijker in te breken is.

0 respect 28-08-2019 12:33 op
O ja want iemand die zelfs weet hoe een F35 in elkaar zit en ook voor F1 dingen heeft gedaan weet totaal niet hoe een F1 auto in elkaar zit! Doe je onderzoek ff naar wie munro is. Het staat erg dom dat je iemand zoals hem afkraakt met zijn CV. En het is niet alleen hij maar een heel bedrijf die achter hem staat op dit gebied.

0 respect 28-08-2019 12:32 op
En ook vele malen dodelijker. Menig motor rijder houd een Tesla in Nederland ook simpelweg niet meer bij. Hun Model S is de snelste productie auto ter wereld met 0-100 met maar zo'n 2.3 seconden. Veel harder heeft weinig nut in NL dan 100-130 km/u omdat het a. Normaal gesproken op normale tijden het te druk is in ons kikker landje en b je bent ook een gevaar op de weg voor andere als je harder gaat.

0 respect 28-08-2019 12:29 op
Dat gaat in tegen wat heel veel YouTuber al hadden laten zien wat de werkelijke actieradiusen zijn van vele BEV's. Maar daar heeft u geen oor maar en u promootballeen het slechtste dat u kunt vinden zonder ook maar 1 korrel van iets of iemand anders aan te nemen die verder kijkt naar wat er is.