NUjijStats voor Nordica

1,521

Respect

Respect/dag 2.36
Respect/reactie 2.61

583

Reacties

Reacties/dag 0.91
Meeste reacties op 1 dag 21
Gestart op 14-07-2022

Respect over tijd

Laatste 25 comments

9 respect 30-11-2022 12:11 op
Natuurlijk is dat relevant, hij gebruikt toch ook het eigendom van een ander dan voor zijn kunst. En hoe geweldig ze is of niet, als dat bij jouw huis zou gebeuren dan zouden er elke dag hordes aan mensen voor de deur staan, niet heel leuk, als je er niet zelf voor kiest?

0 respect 30-11-2022 09:42 op
Helemaal mee eens, en we hebben toch overal werknemers nodig, waarom zo moeilijk doen? Niemand wordt er beter van, want ze zijn er sowieso al, zij worden depressief en wat nog meer (dus meer zorg of gedoe) en ook ons zou geholpen worden als ze gewoon mogen werken

1 respect 30-11-2022 09:41 op
Ze blijven in hun land omdat het verboden is om als man het land uit te gaan, een gevangenisstraf van 4 jaar zit erop als je het alsnog probeert en opgepakt wordt

7 respect 30-11-2022 07:51 op
Mijn oma had het ook, echt bizarre ziekte, en zij was gewoon verlost toen ze overleed. MAAR, bijwerkingen, dat hangt toch echt van de bijwerking af! 7 mensen zijn overleden, fabrikant zegt heeft niets met het medicijn te maken: weet u toevallig nog het verhaal met de anticonceptiepil Diana, toen werd ook kang beweert dat de doden niets ermee te maken hebben, en toch bleek het uiteindelijk door het medicijn te zijn, en een fabrikant zegt natuurlijk niet dat het gevaarlijk is zolang dat niet 100% bewezen kan worden. Dus er zijn wel degelijk bijwerkingen waar ik ervan zou afzien: dood of interne bloedingen om maar twee te noemen

17 respect 30-11-2022 07:29 op
Ok? Ongewapend of niet, er was geen toestemming om binnen te gaan, toch?

3 respect 30-11-2022 07:24 op
Geweldig!!! Maar “genezen”? Wat een uitspraak, we kunnen niet eens een griep genezen, weten nog heel weinig over de hersenen (ziektes waarvan we niet weten hoezo ze ontstaan etc.), dus behalve er gebeurt een wonder denk ik dat die man, plus zijn kinderen niet zullen meemaken dat we zoiets kunnen genezen, maar goed, zonder ambitie en (gekke) dromen kwamen nog nooit ergens, dus ik ben benieuwd

12 respect 28-11-2022 21:34 op
Ik kan het wel bevatten, eng gebeuren; maar kijk even wat er allemaal over vluchtelingen gezegd wordt, ook vanuit de politiek, dat gaat toch wel echt die kant op en bij ontevredenheid wordt een “schuldige” gezocht, dat is altijd zo, de een kiest zwarte, de ander moslims, de ander juist blanke… etc. Wat ze wel allemaal gemeen hebben is in mijn ogen de intelligentie, dus vaak laag opgeleide mensen die zich ergens aan vastklampen om “zin” aan hun leven te geven; (behalve trouwens vaak de leiders die dat roepen, denk dat dat (helaas) uiterst slimme mensen zijn die weten hoe je manipuleert

24 respect 28-11-2022 21:31 op
Ik vind dat ook bij ons Europa, wellicht lopen we idd nog achter en mag de gemiddelde mens hier geen wapen, maar de haat neemt ook bij ons toe. Lees een keer de reacties onder berichten over vluchtelingen, bizar!!

1 respect 28-11-2022 17:10 op
Dat is onzin, MADE IN zegt namelijk best weinig, behalve dat het eindproduct in dat land in elkaar is gezet ;)

1 respect 28-11-2022 15:56 op
Ok doe jij dat even en dan geef je je extra geld aan families die het nodig hebben, is toch een oplossing of niet? Altijd grote bekken overal is natuurlijk wel te makkelijk

5 respect 28-11-2022 15:52 op
Ok, maar stel je hebt morgen een ongeluk waardoor je niet meer kunt werken en niets krijgt omdat je vriendin verdient maar jullie samen te weinig hebben om ervan te kunnen leven? Gek om voor te stellen, maar is ons bv wel gebeurt, gelukkig nog voor 2010, zou niet weten waar we vandaag zouden zijn als het in deze tijd zou gebeuren.

2 respect 28-11-2022 15:50 op
Wat een onzin, het wordt altijd zo gedaan alsof mensen gewoon te lui zijn om iets te doen maar dat is een heel klein percentage, het overgrote deel mOET gebruik maken van uitkeringen etc omdat het anders niet kan, bv door een ziekte

1 respect 28-11-2022 15:47 op
Het rode kruis is een internationale organisatie met bepaalde punten waar zij steun geven, zo bv voedsel of mediache hulp en afhankelijk van welk doel je steunt wordt dat geldt gebruikt daarvoor, en daar waar het nodig is; het rode kruis zamelt namelijk ook in het buitenland in en gaf het bv hier uit voor vluchtelingen toen dat nodig was

14 respect 28-11-2022 15:04 op
Is het niet handiger om dat te noemen wat niet duurder wordt of vult dan de site niet meer?

0 respect 28-11-2022 07:44 op
Ik snap het helemaal. Als ik in een oorlog zou zitten zoals Syrië, dan zou ik ook mijn kinderen als eerst in veiligheid brengen, trouwens zonder gedachte om daarna ook weg te mogen of niet. Je bent verantwoordelijk voor je kinderen en het is een natuurlijke behoefte van ouders om je kinderen in veiligheid te brengen, heeft immers Otto Frank bv ook geprobeerd. En dat je dan ook na mag reizen is mooi mee genomen, ik wens niemand in een land te moeten wonen waar je elke dag vang moet zijn of je het overleeft of niet

0 respect 28-11-2022 07:28 op
En? Gaat dat lukken? Nee, toch? En juist om die redenen die genoemd worden, als de spullen van Rusland (olie, gas) alsnog bij ons terecht komen, dan hebben we gewoon een “tussenland” toegevoegd, niks anders

0 respect 28-11-2022 07:26 op
Ik ben helemaal mee eens, en het bewijs is dat oa Shell nog goedkoop olie haalde uit Rusland en ons duur verkoopt onder het mom: “vrijheid kost geld”

2 respect 28-11-2022 07:24 op
Zeker is afhankelijkheid niet handig maar kijk even goed wat er nu gebeurt, onze afhankelijkheid wordt gewoon verplaatst, niet meer en niet minder. Vandaag afhankelijk en morgen nog steeds afhankelijk

0 respect 28-11-2022 07:23 op
Saudie Arabië… ja zeker… maar toen wij gas uit Rusland haalden en ons eigen gas verkochten mocht dat natuurlijk, want daar is natuurlijk niets mis mee

1 respect 27-11-2022 13:51 op
Helemaal mee eens, maar is wellicht een beetje de koloniale mentaliteit die er toch nog inzit. Gewoon voetballen, ervan genieten en als je een probleem met iets hebt dan ga je als regering persoonlijk in gesprek

0 respect 27-11-2022 10:53 op
?? En daar verandert er nu iets aan omdat ze niet meer in de EU zijn?

0 respect 27-11-2022 10:51 op
Het klopt niet helemaal! In theorie is dat zo, maar dan zou UK zelf moeten produceren nu en niet zelfstandig met elk land afspraken maken, want uiteindelijk is daarin niets veranderd, ze hebben nu simpel andere afspraken maar halen de spullen nog steeds van dezelfde landen, alleen deels duurder omdat je veel kleiner en onbelangrijker bent dan een geheel van staten

0 respect 27-11-2022 10:44 op
Klopt, maar zullen we ervan leren? Nee natuurlijk niet;

7 respect 27-11-2022 10:43 op
Dit was gewoon voorspelbaar en is ook gewoon zo voorspelt, maar omdat bepaalde partijen het in een mooi jasje stoppen, dan geloven het mensen omdat veel geen zin of niet de intelligentie hebben om iets uit te zoeken voordat ze een kruisje bij ja of nee zetten.

2 respect 26-11-2022 21:05 op
zolang het met respect gebeurt is er ook niets aan de hand, maar dan is het ook geen grensoverschrijdend gedrag