NUjijStats voor PieterE

8,621

Respect

Respect/dag 3.98
Respect/reactie 2.87

3,001

Reacties

Reacties/dag 1.39
Meeste reacties op 1 dag 25
Gestart op 22-05-2018

Respect over tijd

Laatste 25 comments

3 respect 30-11-2022 12:25 op
@krielhaan, Overdrijven is ook een kunst. Een app die een onverwachte waarde aangeeft is echt wat anders dan "misbruik maken van toegekende bevoegdheden of macht".

1 respect 30-11-2022 10:23 op
Dat denk ik wel. Ook in Oekraïne heb je grenswerkers en zeker in het oosten had je ook voor de inval veel Russen. En er zijn ongetwijfeld nog meer groepen aan te wijzen, dat is in elk land.

0 respect 30-11-2022 09:32 op
Feiten zijn belangrijk, niet wie het hardste schreeuwt, zoals je tegenwoordig vaak ziet. Een gekleurde wolk is ook geen bewijs. En uitstoot kan van een andere bron komen. Mensen die niet goed weten waar ze over praten zien vaak dingen die er niet zijn. Bijvoorbeeld een stoomwolk wordt regelmatig voor uitstoot aangezien, terwijl dat alleen maar waterdamp is.

2 respect 29-11-2022 20:29 op
Dat was er één. En niet meerdere malen.

4 respect 29-11-2022 20:05 op
Onzin, ook andere vervuilers moeten inleveren. Het is niet zo zwart wit.

2 respect 29-11-2022 18:58 op
@Fr. Daar ben ik het hartgronding mee oneens. Dat staat los van elkaar. De verantwoordelijkheid om zich aan de wet te houden ligt bij degene die de vergunning heeft. Dat moet de entiteit van onderzoek zijn. De handhaver verantwoordelijk stellen is feitelijk de verantwoordelijkheid afschuiven. Gebrek aan handhaving mag nooit een excuus zijn.

6 respect 29-11-2022 17:10 op
@piet-pat. ik zeg ook niet dat ze zich er niet aan houden. Ik zeg alleen dat ze daar zelf voor verantwoordelijk zijn, onafhankelijk van controle en handhaving

1 respect 29-11-2022 16:56 op
Zolang we in Nederland staalproducten gebruiken hoort dit type bedrijf in Nederland. Hoe hypocriet om onze eigen vervuiling te exporteren.

5 respect 29-11-2022 16:55 op
Altijd meteen afschuiven op de controlerende instantie. Tata moet zich aan de wet houden. Punt. Die verantwoordelijkheid gaat nooit over op een controlerende instantie.

0 respect 29-11-2022 16:06 op
Juist! Laat anderen maar last hebben van de uitstoot van de productie voor onze goederen. hoe hypocriet kunnen we zijn.

1 respect 29-11-2022 16:04 op
"De boer"moet niet weg. "De boer" moet minder uitstoten. Met innovatie lukt dat al jaren niet, dus moeten er een stukje van "De boer" weg, namelijk een aantal boeren. Tata moet van alles, namelijk de uitstoot verminderen. Ook Tata heeft activiteiten afgestoten. Ook een stukje tata is al weg.

4 respect 29-11-2022 15:57 op
@thijs. Op het terrein van tatasteel wonen ook geen mensen, dus dan is daar ook geen probleem.

3 respect 29-11-2022 15:56 op
Zolang we in Nederland staalproducten gebruiken hoort dit type bedrijf in Nederland. Hoe hypocriet om onze eigen vervuiling te exporteren.

7 respect 29-11-2022 15:54 op
Nee, we knijpen liever onze ogen dicht en halen het uit het buitenland. Wat je niet ziet bestaat niet, dus dan is er geen uitstoot meer om onze producten te maken. En als we dan afhankelijk blijken van het buitenland? Dan geven we gewoon de minister president de schuld.

7 respect 29-11-2022 13:31 op
@Zeeschuimer. Leuke aanvulling, maar ontwijkt mijn punten niet tegen. De stelling van Janghggg is nog steeds niet waar. Overigens is 6 niet aangetoond, 7 geen maatstaf voor toegevoegde waarde of niet en 8 een mooie ideële stelling, maar als het uit het zicht is, interesseert het ons niets, ( Qatar, kobaltmijnen en vele andere voorbeelden.)

0 respect 29-11-2022 13:10 op
Mag er een financieringsplannetje bij? Wie gaat die "goede regelingen" betalen? Als we gezondheid zo belangrijk vinden, zouden de gemiddeld Nederlander heel wat gezonder moeten leven en niet in de buurt van industrie gaan wonen. Tenzij ze er werken, maar dat houdt dan vanzelf op als we alles sluiten.

15 respect 29-11-2022 13:04 op
Dat is feitelijk en aantoonbaar simpelweg niet waar. 1. Tata exporteert niet alle productie. 2. We gebruiken de eindproducten van de halffabrikaten van Tata wel degelijk in Nederland. 3. Tata levert een hoop werkgelegenheid op, veel mensen verdienen daar of in de keten eromheen hun boterham. 4. Tata betaalt belastingen.

4 respect 29-11-2022 07:52 op
Kleine nuance, die hebben de wens uitgesproken dat ze niet ging. De kamer kan het niet verbieden. Dan moeten zij de minister wegsturen.

4 respect 29-11-2022 07:50 op
Dat is van alle tijden. Het kabinet is niet verplicht ze uit te voeren. Dat heeft niks met nieuwe cultuur te maken.

8 respect 28-11-2022 22:52 op
@Cornel, Dat is ook heel nobel. Maar als zijn buurman en broertje door giften voldoende geld krijgen om van te lever, hoeft de belastingbetaler niet meer bij te springen, Bijstand is een vangnet, voor als je niets anders hebt. geen basisinkomen

6 respect 28-11-2022 22:49 op
Ja, dat is ook een gift.

61 respect 28-11-2022 22:49 op
Maar de meeste banen zijn wel gewoon overdag en ook nog bereikbaar per fiets of OV. Geen uitvluchten zoeken, gewoon aan het werk.

1 respect 27-11-2022 09:04 op
Zo kunnen we alles bagatelliseren. Er zal nooit een programma zijn waar de meerderheid naar kijkt.

0 respect 25-11-2022 09:34 op
Altijd de schuld van de regering. Zo jammer weer.

0 respect 25-11-2022 09:02 op
Nu kan er niets meer. We staan stil met z'n allen. Stilstand is achteruitgang