NUjijStats voor Zeiler

2,808

Respect

Respect/dag 3.84
Respect/reactie 2.81

1,001

Reacties

Reacties/dag 1.37
Meeste reacties op 1 dag 21
Gestart op 01-12-2018

Respect over tijd

Laatste 25 comments

11 respect 30-11-2020 18:03 op
Prima scheidsrechtster! Ik vind het heel leuk voor haar dat ze de eerste is. Welverdiend ook.

6 respect 29-11-2020 18:17 op
De burgemeesters hebben dit goed ingeschat. Er had inderdaad een verbod moeten komen. Wat mij betreft komt er zelfs een totaal verbod hierop. Het is namelijk helemaal niet Nederlands , maar een commercieel verzinsel.

18 respect 29-11-2020 09:08 op
GroenLinks is niet van deze planeet. Eerst beweerden ze dat de afschaffing van dividendbelasting niet nodig was en dat de bedrijven echt wel in Nederland zouden blijven. Nu blijkt dat ze daar een kapitale inschattingsfout hebben gemaakt komen ze met deze onzinnige naheffing. Je kunt gewoon beter zeggen dat je er helemaal naast zat. Maar ja, zelfreflectie is aan deze partij niet besteed.

1 respect 27-11-2020 18:12 op
De Spaanse economie leunt voor 12% op toerisme. Het gaat mij wat ver om dit massaal te noemen. Met afstand is de dienstensector nog steeds het grootste deel van de Spaanse economie.

4 respect 27-11-2020 11:36 op
Zeker, maar de eigen achterban slikt dit weer als zoete koek. Voor hen is de EU sowieso de boosdoener. Daarom heeft verder praten geen zin voor mij. Je wint er niks mee aan de overkant van de Noordzee.

9 respect 27-11-2020 11:33 op
De Britten zullen ons het klappen van een akkoord zeker verwijten. Omdat daar een populist premier is, zal hij hoe dan ook de schuld aan de EU geven, zelf maakt hij uiteraard geen fouten.

1 respect 27-11-2020 11:30 op
Goede zaak. Bovendien waait het geld door de negatieve rente vanzelf weer naar binnen. Het lijkt de omgekeerde wereld, maar is in feite de beloning van het immer behoedzame begrotingsbeleid van Merkel. Duitsland gaat haar nog enorm missen.

4 respect 27-11-2020 11:27 op
Ik begrijp hier helemaal niks van. Laten we de maand die nog resteert vooral gebruiken om goed voorbereid te zijn op een harde Brexit. Dat lijkt me veel verstandiger.

3 respect 26-11-2020 18:11 op
Niet de enige, maar wel één van de weinigen, en daardoor onmisbaar. Tevens heeft KLM een enorm netwerk, via SPL.

0 respect 26-11-2020 17:26 op
Hoe wilt u anders dat in een democratie besluiten genomen worden? En daarna ook nog bevestigd door de parlementsverkiezingen.

20 respect 26-11-2020 17:22 op
Nee hoor. Zoals u kunt lezen in het artikel zijn er speciale omstandigheden nodig. Dat kunnen dus maar weinig maatschappijen. Triest dat u zelfs hier weer de piloten van stal haalt. Het zit u kennelijk erg diep.

0 respect 26-11-2020 12:46 op
Ze willen het zelf zo. Laat ze het dus maar voelen.

9 respect 26-11-2020 09:40 op
Ze willen toch zo graag op zichzelf zijn? Ze willen toch niet bij Europa horen? Dan gewoon op de blaren zitten en niet gaan lopen mauwen.

0 respect 21-11-2020 18:36 op
Mag ik vragen waar het getal 5 jaar vandaan komt? Is dat een wetenschappelijk bewezen termijn of zo?

2 respect 21-11-2020 18:34 op
Josef, KLM heeft geen 737 Max, en ook (nog) niet besteld.

2 respect 21-11-2020 18:33 op
Jawel, maar daar heeft uiteraard ieder type vliegtuig last van en staat los van de certificering van de 737 Max.

5 respect 21-11-2020 18:29 op
Het laatste dus. Daar moeten we op vertrouwen, want dat zijn onze experts. Wij zijn geen expert. Net als degene die de treinen, auto’s of wat dan ook test. Het zou wat zijn hè, als we eerst ook nog eens allemaal onze eigen goedkeuring moeten geven.

0 respect 21-11-2020 14:24 op
Beidekanten, mist is voor een vliegtuig geen probleem, maar wel voor de operatie. Bij mist zakt de afhandeling capaciteit van een luchthaven dramatisch in elkaar. Daarnaast hebben vliegvelden met hoge capaciteit juist geen banen in alle richtingen, maar alle banen parallel.

2 respect 21-11-2020 14:19 op
Dat geldt alleen voor KLM omdat die als enige leven van een overstapproduct. De rest biedt voornamelijk vervoer aan van a naar b. Juist het overstapproduct wordt hier ernstig gehinderd. Maar het is vooral heel dubbel. Enerzijds helpt de overheid KLM door de crisis, anderzijds wordt door diezelfde overheid het verdienmodel van KLM zodanig aangetast dat het steeds moeilijker wordt de leningen af te betalen en te investeren in een duurzame toekomst.

1 respect 21-11-2020 14:14 op
Science, uiteraard was deze afweging veel breder dan dat hier even kort geschetst wordt. Een vliegveld in zee brengt grote hindernissen en gevaren met zich mee. Zeevogels voorop! Daarnaast veel vaker storm en mist. En duizelingwekkend hoge kosten om aan te leggen. De afweging van het kabinet Kok indertijd was in mijn ogen dus juist: geen vliegveld in zee.

11 respect 18-11-2020 08:44 op
Omdat 1 Europese defensie niet bestaat. Er zijn enorm veel nationale belangen. Uiteraard met name bij de Fransen.

0 respect 16-11-2020 14:16 op
Precies mijn gedachten. De heer Jaakke is bovendien 66, staat er in het artikel. Geniet dus maar lekker van uw pensioen!

1 respect 15-11-2020 16:36 op
En waar is dit percentage op gebaseerd? En in welk land passen ze het zo toe?

1 respect 12-11-2020 17:33 op
Wellicht was het beter geweest als er stond ‘ verhuist van de gesloten luchthaven Tegel naar de nieuwe, pas geopende luchthaven Brandenburg ‘.

1 respect 12-11-2020 17:31 op
Dat gaat eruit. Dat heeft niet zo’n beetje in het nieuws gestaan. Zelfs gisteren nog.