NUjijStats voor jan_modaal_eefedc

3,107

Respect

Respect/dag 2.4
Respect/reactie 7.11

437

Reacties

Reacties/dag 0.34
Meeste reacties op 1 dag 8
Gestart op 03-10-2020

Respect over tijd

Laatste 25 comments

5 respect 24-11-2022 08:07 op
Bewijs of geen bewijs kunnen overleggen maakt mij niet uit. Iets niet vertrouwen en er over klagen en dan bestraft worden met een hoge boete bewijst voor mij dat de kiescommissie geen kritiek accepteert.

5 respect 24-11-2022 07:44 op
Ik ben er niet bij geweest en weet dus niet of er wat mis is gegaan. Wat ik wel vreemd vind is dat als je ergens over twijfelt en dit openbaar en aanhangig maakt dit wordt gezien als strafbaar feit en een boete moet betalen. Ik vertrouw nu die kiescommissie niet meer.

10 respect 23-11-2022 19:03 op
Is dit nu voetbal of politiek of actie voeren. Ik vind het allemaal maar belachelijk. Als je het er niet mee eens bent blijf je thuis.

6 respect 23-11-2022 07:53 op
Bij zo een klein veschil kan 1 stem verschil maken en als er dan misschien iets met bepaalde stemmachines aan de hand zou kunnen geweest dan is stemmen hertellen of controleren ern vereiste.

9 respect 21-11-2022 07:57 op
Heeft de politiek zich al eens afgevraagd waarom dit zo is, of is er helemaal niks aan de hand, maar wordt er weer wat de wereld ingeslingerd om steun te krijgen om onwelgevallige partijen te kunnen gaan verbieden. En ten tweede moet je als politicus tegen een stootje kunnen en je eventuele bedreigers er van overtuigen dat jij politiek de juiste visie hebt en hun niet.

3 respect 17-11-2022 07:46 op
RUTD, wat een digetale munt met vrijheid heeft te maken dat snapt een kind van de kleuterschool nog wel. En er zijn veel mensen die fysiek geld willen hebben en niet afhankelijk willen zijn van een computersysteem.

1 respect 16-11-2022 08:24 op
Dat Trump dit doet is zijn goed recht, dus ik begrijp hier sommige reacties niet.

2 respect 10-11-2022 19:10 op
Fifa heeft groot gelijk. Je bent principieel en voetbalt niet, of je voetbalt wel en neemt het zoals het is. Simpel toch.

1 respect 05-11-2022 10:49 op
Elena, wens niemand iets toe wat je zelf niet wil wat je overkomt ook niet om zijn eigen bestwil omdat hij er een andere mening over heeft dan de jouwe.

1 respect 03-11-2022 11:54 op
Realist, totaal een onrealistische redenatie. In Duitsland waar ik vaak op de weg zit wordt inderdaad harder gereden dan de truttige 100 die hier van toepassing is. 250 km is overigens sterk overdreven lijkt mij. Maar waar het omgaat is dat je in Duitsland een hoge snelheid kan verwachten en in NL niet. Heeft niks met goed of slecht kunnen rijden te maken.

1 respect 03-11-2022 10:19 op
Ik hoor net op een duitse nieuwszender dat Bolsonaro zijn verlies nog niet heeft bevestigd.

1 respect 02-11-2022 20:55 op
Dutch, over dat omkopen weet ik niet. Maar over die zomer is natuurlijk flauwekul, want als joer zomer is, is het ergens anders winter.

11 respect 02-11-2022 18:07 op
Zolang hij die tonnen kan verantwoorden is er toch niks aan de hand. Niemand is verplicht zijn geld op de bank te zetten en er negatieve rente over te gaan betalen. En het is nu eenmaal zo dat de een meer tonnen heeft dan de ander losse euro's. Verschil moet er zijn of is er in elk geval altijd geweest.

44 respect 01-11-2022 13:48 op
Totaal onnodige en verkeerde aktie. Ook een rechter kan een verkeerde beslissing maken.

3 respect 29-10-2022 19:05 op
In uw opzicht is sluitend bewijs dus alleen een heterdaad.

2 respect 27-10-2022 10:32 op
Ja, er kan echt bezuinigd worden. Een voorbeeld van wat ik zelf weet is dat ik medocijnen heb voorgeschreven gekregen, deze heb opgehaald, de bijsluiter heb gelezen, er niet van overtuigd was na dit lezen of dit wel het juiste medicijn voor mij was en na overleg met de arts dit medicijn ongeopend niet gebruikt binnen een dag naar de apotheek heb teruggebracht. Ze gingen niet terug in de lade waar ze waren gepakt maar zouden worden vernietigd werd mij toen verteld. Dit je reinste verspilling. Mijn ervaring zal niet de enigste zijn.

11 respect 14-10-2022 07:53 op
En zoals verwacht is Rutte zijn rol klein, weet hij het niet meer, kan hij het niet meer reconstrueren enz. Hij vergeet dat hij wel de MP is die de eindverantwoordelijkheid draagt. Als men hem nu hier weer opnieuw mee weg laat komen, dan is de Nederlandse politiek nog verotter dan de MP zelf. De houdbaarheid datum van de MP is al jaren over de datum.

7 respect 06-10-2022 10:05 op
De LTO heeft gelijk. 500 tot 600 bedrijven uitkopen gaat niet. Er zullen gegarandeerd gerechtelijke procedures komen die lang gaan duren. Als ik grond zou hebben zou ik die ook niet verkopen. Geld is praktisch niks meer waard en grond wordt steeds schaarser, daarom moeten ze ook worden uitgekocht.

3 respect 05-10-2022 09:14 op
Nee, ik ben niet bekend met deze afhaalpunten. Ik wist wel dat hier en daar in het buitenland zoiets was geregeld. Ik vind het flauwekul en niet gewenst. Mijn vrouw en mijn dochter hebben dit altijd zelf betaald en betalen dit nog steeds en nu moet het weer gratis voor sommigen. Die vrouwen die het nu gratis gaan ophalen hebven misschien wel een tekefoon of roken een digetetje of dien weet ik veel wat, waarop ze kunnen bezuinigen. Alles wat gratis betalen we met zijn allen.

6 respect 05-10-2022 08:59 op
Als de stikstofdoelen niet langer heilig zouden zijn is dit een positive uitkomst voor de boeren. Ik zal het toejuichen.

1 respect 01-10-2022 14:09 op
Jantje, als u gelijk hebt dan was Ukraine al lid van de Navo geweest. Nu alsnog lid maken terwijl een gedeelte van het land is bezet leidt automatisch naar een nog groter conflict. Ik denk niet dat de bezetter met de staart tussen de benen het bezette gebied gaat verlaten.

10 respect 01-10-2022 10:21 op
Niet doen, niet toelaten. Als Zelensky dit werkelijk meent en de Navo landen hiervan probeert te overtuigen, dan is hij een groot gevaar voor de wereld vrede. De wereld vrede maakt hij hiermee ondergeschikt aan zijn probleem. Naar mijn visie solliciteert Zelensky naar een nog groter conflict. Levens gevaarlijk.

1 respect 01-10-2022 10:05 op
Nerd, hoe weet u dat het de zwijgende meerderheid en van deze zwijgende meerderheid een percentage dat gaat bedreigen? Het enigste wat klopt is dat het beter zou zijn als de zwijgende meerderheid ook zou gaan stemmen, maar ook hier moet ik stellen dat bij verkiezingen de opkomst meestal wel meer dan 50% is.

3 respect 30-09-2022 10:11 op
Sarah, dat klopt wat je zegt, maar dan vind ik de stelling dat de toeslagaffaire grotendeels opgelost zou zijn indien FvD zich "beter zou gedragen" geen hout snijden. FvD kan hier niets aan doen zoals ik al in mijn vorige bericht zei. Ook zitten ze met te weinig zetels in de kamer om hier invloed op te kunnen hebben. De ophef die in de kamer soms ontstaat over uitspraken van FvD zegt mij meer iets over degene die aan deze uitspraken aanstoot nemen dan over FvD zelf.

20 respect 30-09-2022 10:00 op
Ik geef Arib groot gelijk om aan dit nep onderzoek niet mee werken. Het is tegenwoordig mode om via anonieme beschuldigingen iemand kapot proberen te maken. En Bergkamp zal nooit het niveau halen waarop Arib heeft gestaan. Bergkamp is de slechtste voorzitter sinds jaren. Daarbij is ze ook nog eens zeer partijdig dus niet integer. Dat dit wordt gepikt is voor mij een raadsel. Voor mij kan ze beter vandaag verdwijnen dan morgen. We weten allemaal hoe ze op deze functie is gekomen, in elk geval niet door dat ze de beste kwaliteiten heeft.