NUjijStats voor mikert

776

Respect

Respect/dag 1
Respect/reactie 3.42

227

Reacties

Reacties/dag 0.29
Meeste reacties op 1 dag 9
Gestart op 04-03-2022

Respect over tijd

Laatste 25 comments

0 respect 29-11-2022 12:07 op
@SeaD Dat is een behoorlijk misplaatste vergelijking waar het dit soort basis/universele mensenrechten aangaat. Niet alles is neo-imperialism.

0 respect 29-11-2022 09:36 op
@AleXvanB "Daar zouden ze bij gebaat zijn, maar dan is dit de meest domme methode ooit, niet gelukt en had al voorspelbaar geen kans van slagen." Het is niet gelukt maar dat neemt niet weg dat dergelijk acties niet ondernomen worden. Het zou nu overigens niet de meest domme actie van Rusland zijn, gezien hun recente tracklist. En nogmaals; het heeft wel degelijk twijfel gezaaid in de NAVO/EU, uw reactie is daar slechts een enkel voorbeeld van. "Ja, wie bevoorraad Europa van energie, nu dat rusland niet meer is, wie denkt u dat die lucratieve contracted precies krijgt?" Dezelfde partij(en) die dat ook al deed voordat de leiding gesaboteerd was, gezien het feit dat we toch al kapten met de NS. Over de meest domme methodes gesproken trouwens; diezelfde partij(je bedoeld uiteraard Amerika) zou behoorlijk achterlijk zijn om een dergelijke actie uit te voeren tijdens zo'n grote oefening terwijl zijn bondgenoten, waaronder wij, ernaast dobberen.

3 respect 29-11-2022 09:05 op
@AleXvanB Middels false flags verdeling in de EU/NAVO veroorzaken. Daar is Rusland enorm gebaat bij. Dit is een tactiek die ze al decennia toepassen, ook bij ons. Reacties als de uwe geven al aan in welke mate dit gelukt is. Dat is slechts 1 van de motivaties die Rusland heeft. De vergelijking die je nu maakt is er 1 van apples/oranges. Voor wat betreft de oefening van Amerika; daarbij gaat het om de oefening REPMUS, welke een NAVO oefening is waar vele andere NAVO landen, jaarlijks, ook aan mee doen. Kun jij mij dan de motivatie van de andere landen uitleggen? Om juist op dat moment, op die lokatie, een dergelijk stunt uit te halen met alle mogelijke gevolgen van dien op het bondgenootschap? Je begrijpt zelf denk wat voor effect dat heeft op de oorlog en verdere toekomst.

1 respect 29-11-2022 08:55 op
@SlimmeHans Ah, vast contract?

1 respect 29-11-2022 08:51 op
Er zijn ook nog wel een paar andere redenen te bedenken?

0 respect 29-11-2022 08:31 op
"Trots op je eigen land leidt makkelijk tot minachtig voor andere landen." Juist ja...

7 respect 29-11-2022 07:55 op
Rusland is er daar dus wel 1 van.....

0 respect 27-11-2022 09:45 op
Iets met kwetsbare Russen en uitgedeelde soep.

4 respect 27-11-2022 09:42 op
@blue Het lijkt of je op iets anders reageert. Of anders beredeneer je naar wat je wenst te lezen.

16 respect 26-11-2022 11:32 op
@Lonewolf Even het stukje van NietZelfde opnieuw lezen? betreffende Rus kent hier helemaal niks of niemand, in tegenstelling tot de andere landen waar hij vrienden heeft. Normaliter vertrek je in dergelijke nood niet naar een land waar je geen contacten etc. hebt, wanneer je alternatieven hebt waar vrienden etc. wonen. Maar vanwege de directheid, omgang en tolerantie hier kwam hij maar naar NL. Vreemd gezien hij eigenlijk niet veel weet van dit land. Dat is gewoon een politiek correct antwoord, niks meer of minder.

1 respect 22-11-2022 22:02 op
@a_Mimi "Wij al helemaal niet" Er zijn behoorlijk wat landen waarin wij wel behoorlijk heilig zijn in vergelijking. Wil je daar ook nog voorbeelden bij? Maar ik denk dat je dat best zelf kunt invullen.

0 respect 16-11-2022 18:21 op
@Sandokans Waaruit maak je op dat hij voor discriminatie is? Het niet dragen van een bandje zegt niet meteen dat hij een racist is, of anderzijds discriminerende ideeen aanhangt.

0 respect 16-11-2022 18:03 op
@Henk Nee, er zou daar geen WK moeten plaats vinden. Mosterd na de maaltijd dit.

2 respect 16-11-2022 18:01 op
Ik zou het zelf ook weigeren zo'n band te dragen. En je mag van mij aannemen dat ik een pesthekel aan racisme en/of discriminatie heb. Het wel of niet dragen van een bandje zegt niks over de ideeen die men er eigenlijk op na houd. Ken div. mensen met behoorlijk foute ideeen, maar toch keurig een bandje dragen omdat men dat nu eenmaal wil. Wat zegt zo'n bandje dan? Niks, inderdaad.

0 respect 16-11-2022 17:31 op
@Coen Onzin, Die band staat namelijk nergens voor op de manier waarop het opgedragen word. Er zijn namelijk ook mensen die prima zo'n bandje willen dragen omdat daar op aangedrongen is, maar eigenlijk helemaal geen probleem met discriminatie/racisme of wat dan ook hebben. Maar hey; ze hebben wel een bandje om, joepie,

1 respect 16-11-2022 08:43 op
@MrBowanker @fd4000 Ik zou nog even de definitie van een aanval opzoeken.

6 respect 14-11-2022 16:39 op
@Vries "Dat is gewoon respectloos." Dat is het dus niet. Hij is duidelijk niet meer van hetzelfde kaliber als voorheen. Daarnaast is het net zo respectloos naar de andere spelers toe door Ronaldo op een voetstuk te blijven zetten ten kosten van de speeltijd van nieuw talent.

4 respect 13-11-2022 15:05 op
@Freselijk Dat hele volksstammen niet meer verscheept worden naar een ander continent komt omdat betreffende continenten niet meer aan deze dingen doen. Er zijn vandaag de dag, helaas, nog zeer veel voorbeelden van slavernij elders te vinden, inclusief "brandmerking".

14 respect 10-11-2022 07:56 op
@Vredesduif Veel van de leiders daar zijn ook niet bepaald onschuldig, inderdaad. Maar ik denk niet dat he helemaal beseft hoeveel bloed er vergoten is onder Rusland de afgelopen tientallen jaren, om van neven schade van de huidige oorlog niet te spreken.

2 respect 09-11-2022 13:21 op
Vast vanwege de negatieve effecten die een platform als dit heeft op de mensen in het algemeen.

1 respect 05-11-2022 13:24 op
@Bra_Taille Dan leef je dus zelf duidelijk nog onder een steen. Er wordt hier op acties van N-Korea gereageerd, en niet andersom zoals jij stelt. Maar volgens jouw gedachtengang hoef niet te reageren als er alleen sprake van dreigen en losse flodders zijn. Prima, maar dan; Waarom is het reageren van N-Korea wel goed? Aangezien Z-Korea/VS het ook alleen bij dreigtaal en losse flodders laat. Daarnaast wil je juist voorkomen dat er uberhaubt een aggressor naar voren treed en er daadwerkelijk een oorlog komt, daar zijn dit soort acties voor.

4 respect 05-11-2022 12:43 op
Dat is geen olie op het vuur gooien. Dit heet een zgn "show of force". Een poging dermate te imponeren dat N-Korea niet verder gaat dan die "losse flodders". Met dat soort landen moet je wel en is negeren niet de oplossing. Wou ook dat het anders was.

0 respect 04-11-2022 19:28 op
Dat valt wel mee. Rusland is hier al lang van op de hoogte ver voordat dit soort dingen het nieuws halen.

2 respect 04-11-2022 19:27 op
@Hulp Jup, eind jaren 60 en begin 70. Oude meuk. Wel meuk waar de Oekrainers direct mee aan de gang kunnen kwa ervaring.

2 respect 04-11-2022 12:26 op
@TMLWKY Maar dat is ook precies wat Rob eigenlijk zegt, lag er ook dik bovenop ook.