NUjijStats voor AleXvanB

9,911

Respect

Respect/dag 19.13
Respect/reactie 2.32

4,263

Reacties

Reacties/dag 8.23
Meeste reacties op 1 dag 51
Gestart op 24-08-2020

Respect over tijd

Laatste 25 comments

0 respect 25-01-2022 10:19 op
Vanuit Russisch perspectief stond er in de kop,, maar dat iets wat de schrijver per direct weer vergeet en gaat weer over tot; "De eerste presidenten van de nieuwe Republiek Oekraïne pleitten openlijk voor Europese integratie.* Ja, en Gorbachev,Jeltsin,Putin deden dat niet? Laten we in dit artikel "vanuit Russisch perspectief" compleet negeren dat Rusland niet bij de EU en de NAVO zit omdat wij ze niet willen, als we dat weglaten dan leest de leugen dat Rusland niet wil dat de Oekraine "verwesterlijkt" wat makkelijker. Als u de tekst boeronder leest, hoe zeker zijn we dat het onderstaande spelleltje "zoek de verschillen" niet veel beter klopt met het echte Russisch perspectief? ""Oorlog is voor de gemiddelde Europeaan iets wat zich op televisie afspeelt. Sinds het Krim-conflict in 2014 is Oekraïne dagelijks op tv. Daar wordt verteld over de Russen in de Krim die de Oekrao onderdrukken. De oorlog is op de Europese televisie eigenlijk al begonnen.""

0 respect 24-01-2022 21:40 op
@Sweet_Virginia "Heb je de woorden ná "hij zoende mij plotseling" óók gelezen? " ""Hij zoende mij plotseling. Dit verplaatste zich naar de bank, waar hij ongevraagd aan mij begon te zitten."" Ze hebben zich al zoenend naar de bank verplaatst, en dan? Hoe vaak heeft u een man tijdens het zoenen verteld dat u het nu wel OK vind dat hij zachtjes uw schouder beroert?

5 respect 24-01-2022 21:16 op
@Drunkrussians "we kunnen het woord knuffel in elk geval van zijn koosnaam afhalen." Inderdaad, het is gewoon weer een echte ;)

0 respect 24-01-2022 21:15 op
@voornaam ". "Hij zoende mij plotseling". Klinkt niet heel dynamisch toch?" Dynamisch klinkt het niet, maar om daar nou de galg in mijn achtertuin daarvoor op te tuigen vind ik teveel moeite. "Hij zoende mij plotseling" Wat zullen we hem daarvoor geven? 10 jaar, 20 jaar, levenslang? Met kerst dragen hele volksstamen een take bij zich om precies dat te doen, waar hebben we het over?

0 respect 24-01-2022 20:30 op
@Bosbes "Vrouwen kunnen ook daders zijn, maar dat is extreem zeldzaam" Vanuit die overtuiging gebeuren daar weinig onderzoeken naar, degene de dat wél doen laten echter een totaal ander beeld zien. De links al doorgestuurd maar die komen er vooralsnog niet door.

0 respect 24-01-2022 19:52 op
@ongelovige "U bent toch geen rechter die moet oordelen wat "de waarheid" is?" Komt het in de praktijk toch wel op neer dat u partij moet trekken.

0 respect 24-01-2022 19:50 op
@Bosbes "En met deze opmerking maak je dus weer slachtoffers bang om misbruik melden." Als man zijnde die misbruikt is heb ik geen enkel probleem met wat hij verteld, ook dat is namelijk de waarheid. Uw ontkenning dat het mannen nooit overkomt en dat vrouwen nooit geen dader kunnen zijn vind ik veel kwalijker.

0 respect 24-01-2022 19:44 op
@Bisbes "Ik praat geen enkel fout gedrag goed" U ontkent en bagataliseerd.. "Feit is gewoon dat mannen meestal daders zijn" Dat is geen feit, heb u net de links doorgestuurd als die doorkomen, er zijn veel meer vrouwelijke daders dan u denkt, 40% van alle slachtoffers van seksueel misbruik is man, 40% van de daders daarvan zijn vrouw. "als ik aan de slachtoffers (vaak vrouwen) denk" Doe eens wat verder zoeken Dan twitter, meer dan genoeg onderzoek te vinden die uw stereo typen ontkrachten. Maar ik als slachtoffer krijg van u te horen dat ik niet besta en mijn mond moet houden.

1 respect 24-01-2022 19:36 op
@Zeitlos Tja, ik werd hier in dit draadje nog uitgemaakt tot leugenaar, dat kan mannen namelijk nooit overkomen, en als je het aankaart of zelfs vermeld dan ben je blijkbaar het leed van vrouwen aan het bagataliseren. Het percentage slachtoffers wat man is zit tegen de 40% aan. Zelfs door het door Nederland onderteknde verdrag van Istanbul mag er echter alleen aandacht zijn voor vrouwen.

1 respect 24-01-2022 18:52 op
@Bosbes "Het is zeldzaam, maar wel heel naar. De kans is echter extreem klein." Onzin, u praat het gedrag van de daders goed en u doet aan victim shaming. Het kleine percentage waar u het over heeft zijn degene waar werkelijk aangifte van word gedaan, niet over alle beschuldiging die geuit worden en mensen hun leven verzieken

3 respect 24-01-2022 18:14 op
@Buchie Natuurlijk, dit is een opinie stuk over een lobby advies. Niet zonder reden dat er geen enkele naam, bronvermelding, of zelfs maar een indicatie van wat dan de groenheid der dingen bepaald. De journalist is tegen kernenergie dus kalkt klakkeloos een voorgeschreven pers verklaring van de windmolen producent over. Valt me nog mee dat er geen directe reclame van een zonnepaneel leverancier heel toevallig bijstaat.

3 respect 24-01-2022 18:01 op
Grappig, De bezuinigingen bij de nieuws media zijn duidelijk te merken sinds de adverteerders liever op sociale media adverteren dan in de krant. "De experts" Weten we óók wie dat zijn, door wie ze betaald worden? Vinden we het niet de moeite waard om te vermelden aan ons niet al te snuggere lezers of niet eens doorgevraagd. Linkje naar het rapport is ook volledig niet nodig, bronvermelding, waarom zou je? "Niet Groen" Wat is groen? En hou meet je de groenheid? Is het minder groen of helemaal niet groen, of misschien is het half groen? Zijn andere dingen Dan weer heel heftig groen? Of zo erg groen dat je denkt poeh, poeh, dat is wel heel erg groen. Word morgen een groenere dag op de groenschaal, of hebben we uitschieters groen in de middag? Wat is groen?

0 respect 24-01-2022 17:19 op
@24lepels "Wat een onzin" En vervolgens herhaalt u precies wat ik zeg, wat klopt er precies niet?

0 respect 24-01-2022 16:38 op
@Seppe Ja, zal best kloppen wat u zegt. Maar hou rijmt u dat met het artikel? "Oekraïne is geen NAVO-lid, maar het militaire bondgenootschap zegt een aanval op het land niet te accepteren." Dat gaat volledig tegen de NAVO statuten in. Oekraine is geen NAVO land, maar onze reactie is wel identitiek alsof het een NAVO land is. Dat is een beetje beweren dat iemand die elke dag op kantoor werkt en betaald krijgt geen werknemer is omdat er geen contract getekend is? Daar trapt de belastingdienst niet in, en dat is ook precies wat Rusland beweert.

0 respect 24-01-2022 16:26 op
@Pietje_Puk " Een corrupte president " Hij is afgezet omdat hij het EU assosciatie verdrag niet wilde ondertekenen. "op democratische wijze door het Oekraïense Parlement afgezet met een legitieme procedure." Ja sorry, zelfs op wikipedia kunt u vinden dat de juiste (geen enkele )procedure niet gevolgd is. Sorry, maar dit zijn gewoon feiten die gewoon óók zelfs in alle westerse kranten vermeld staan. Welke krant leest u eigenlijk of schud u dat zo uit de mouw?

0 respect 24-01-2022 16:18 op
@Pietje_Puk De NAVO is een bondgenootschap wat in werking treed als een van de aangesloten landen aangevallen wordt. Dat is wat er in de statuten staat.

0 respect 24-01-2022 16:16 op
@Vlierbes "Denk je dat NAVO landen geworven worden door ze te bezetten of zo?" Nee, wat de NAVO in zijn statuten heeft staan is dat het verdedigingspact in werking treedt als een van de aangesloten landen aangevallen worden. Welk NAVO land is of wordt bedreigd aangevallen te worden?

0 respect 24-01-2022 16:12 op
@Keesdie Tja, de bevolking in de Krim bestaat uit 15% Ukrainers en dat is niet eens de oorspronkelijke bevolking, het is niet bepaald verdeling over de sluitingstijden van de horeca wat daar het probleem is.

0 respect 24-01-2022 16:08 op
@Paul_F De amerikaanse generals zijn allang verhoord door het congress en die hebben verklaard dat Biden het advies een paar duizend man volgens datzelfde accoord achter te laten in kaboel Willens en wetens compleet genegeerd heeft. En dat heeft het tot het zooitje gemaakt wat het was. Wanneer komt het moment dat Biden zelf iets gedaan heeft waar hij zelf verantwoordelijk voor was? Net zo onzinnig om Obama de schuld te geven voor alles wat Trump deed.

1 respect 24-01-2022 16:01 op
Tja, Ze staan ook gewoon langs de Russische grens, het is maar net hoe je het wilt laten klinken inderdaad.

0 respect 24-01-2022 16:00 op
@Keesdie "Een gedeelde nationaliteit zou genoeg binding moeten geven om als 1 land naar buiten te treden, maar ik vraag mij af of dat in verdeeld Nederland nog zo is." Wellicht iets meer inlezen over de nederlandse geschiedenis? De Belgen hebben ons koninkrijk namelijk alweer bijna 200 jaar geleden verlaten.

2 respect 24-01-2022 15:57 op
@SweetCountry U beseft dat als u dezelfde logica volgt dat u beweerd dat in 1815 het koninkrijk der nederlanden een soeverein land was en als de Belgen het daar niet mee eens zijn ze maar naar Frankrijk hadden moeten emigreren? Zelfde met schotten die liever niet bij engeland willen horen moeten maar uit schotland vertrekken? Dat mag uw mening zijn hoor, daar niet van, maar weet u het zeker dat uw theorie de praktijk test doorstaat?

2 respect 24-01-2022 15:50 op
@Vay "Er is nooit spraken geweest van een coup. Er is een corrupte regering die zich niet aan de afspraken hield verwijderd" Ouch! U zegt er was geen coup, we hebben slechts een regering die zich niet aan ons conformeerde verwijderd ;)

3 respect 24-01-2022 15:47 op
"De Russen zeggen zich bedreigd te voelen als het NAVO-grondgebied tot aan de Russische grens komt. Dat zou gebeuren indien Oekraïne toetreedt tot de NAVO, maar daar zijn geen concrete plannen voor." Er zijn geen concrete plannen voor, maar inmiddels zijn er extra troepen reeds geariveerd. Duidelijk dus.

0 respect 24-01-2022 15:43 op
@Evnd "niet dat ‘schijnt’ maar dat blijkt." Afhankelijk hoe dat interpreteerd. Als Vader zijnde kan ik u vertellen dat achteraf zal moeten blijken of ik dan wél of niet correct gehandeld heb. Dat iets niet blijkt te mogen volgens een artikel in de krant is weer een ander verhaal.