NUjijStats voor Auratus

16,552

Respect

Respect/dag 6.89
Respect/reactie 5.49

3,014

Reacties

Reacties/dag 1.25
Meeste reacties op 1 dag 21
Gestart op 22-04-2018

Respect over tijd

Laatste 25 comments

3 respect 30-11-2022 14:17 op
Nee, we zijn vooral goed geworden om andere landen altijd te wijzen op de regels maar als we zelf ergens mee zitten, moeten we pragmatisch zijn en zijn regels ineens onnodig belemmerend.

3 respect 30-11-2022 10:48 op
Dit is natuurlijk gewoon corporate propaganda. Ze zullen bij Guess echt niet toegeven dat ze dachten zijn werk te kunnen jatten voor hun eigen commercieel gewin. Dus zijn er een paar PR-mensen en juristen aan het werk gezet om een statement te verzinnen waarbij Guess goed voor de dag komt. Maar het zijn gewoon leugens van mensen zonder geweten. Het enige waar ze zich achter kunnen verschuilen is wat Hanneke Holthuis aangeeft, dat Guess in de veronderstelling kan zijn geweest dat het afspraken heeft gemaakt met Banksy, terwijl dat niet zo is, omdat de identiteit van Banksy onbekend is en dus iedereen kan zeggen: ik ben Banksy. Maar ook dat excuus kunnen ze gewoon bij elkaar liegen.

4 respect 29-11-2022 20:02 op
Ik geef het nog geen 2 jaar. Maar goed, het is niet zo raar dat een jongvolwassene hoteldebotel is over haar nieuwe vriend of vriendin. Dat mag best. Alleen verandert die roze wolk niet zelden in een onweersbui. Zolang beiden met dezelfde intenties in de relatie staan, is het goed.

4 respect 29-11-2022 16:49 op
Onzin. Alle spelers hebben de opdracht te spelen zoals de bondscoach het heeft bedacht. Iedereen krijgt een opdracht, dus ook Onana de keeper. Anderen kunnen ook niet spelen zoals ze bij hun club gewend zijn te doen, het nationale elftal is niet een team van elf individuen die spelen zoals ze bij hun club doen. Sommigen spelen niet eens op dezelfde positie, behalve de keepr natuurlijk. Elke speler heeft de keuze: je past je aan aan het team en wat de bondscoach voor ogen heeft en anders mag je naar huis. Bij de club gaat dat trouwens ook zo, daar trekt ook niet elke speler zijn eigen plan.

17 respect 28-11-2022 21:40 op
Het beste is niet te koop voor een fooi van jan modaal. De beste mobiele telefoon kost ook geen 100 euro.

0 respect 28-11-2022 19:31 op
Waarom zouden we respectvol moeten zijn naar een land als Qatar waar geen enkel respect is voor mensenrechten? Jij en ik hebben een keuze om niet naar Qatar op vakantie te gaan. Wij maken onze eigen keuze maar voor de voetballers heeft de FIFA besloten dat het WK in Qatar moet plaatsvinden en alleen maar omdat Qatar genoeg stemmen heeft gekocht. Volgens diezelfde FIFA was Qatar helemaal niet geschikt om het WK te houden. Het is er te heet om te voetballen maar het is er blijkbaar niet te heet voor arbeidsmigranten om in de zinderende zon voetbalstadions te bouwen. En dan heb ik het nog niet eens over de slechte positie van vrouwen en vervolging van lhtbiq. Respect? Doe me een lol zeg. En dat geldt ook voor die andere Arabische en islamitische landen.

5 respect 28-11-2022 17:55 op
Staat Onana bij Inter ook voor zijn verdedigers? Ik ken niet veel keepers die dat doen en ik vermoed dat ze daar bij Inter ook iets van zouden zeggen als hij dat deed.

4 respect 27-11-2022 18:10 op
De meeste spelers die worden gekocht door topclubs moeten nóg veel beter worden. Slechts enkelen zitten al op hun top. Zeker spelers uit de eredivisie weten dat ze nog flink aan de bak moeten want fysiek is de Eredivisie natuurlijk niet hetzelfde als de PL. De Eredivisie gaat Gakpo niet nog veel beter maken, logisch dus dat hij naar een club als ManU uitkijkt.

7 respect 27-11-2022 18:00 op
Ik hoop voor hem dat zich nog een betere club meldt dan ManU. Daar is te veel heibel op dit moment. Ronaldo is dan wel vertrokken, maar er speelt meer.

32 respect 27-11-2022 13:16 op
Wat een slappe hap van de KNVB. Een hele campagne opzetten en dan op een van de meest zinnige momenten afdruipen omdat de emir van Qatar het misschien als een provocatie ziet. Waarom bestaat die campagne? Juist om landen met leiders zoals de emir van Qatar duidelijk te maken dat wij het niet eens zijn met het schenden van de mensenrechten onder zijn leiding. We hebben die campagne toch zeker niet bedacht om te laten zien dat we het schenden van mensenrechten willen uitbannen in Nederland, Duitsland en Denemarken? En daarnaast: denken ze nou werkelijk dat een chique speldje i.p.v. van een band het verschil maakt? Ze zijn echt de weg kwijt bij de KNVB.

6 respect 26-11-2022 15:05 op
High risk, high reward. Maar high loss behoort natuurlijk ook tot de mogelijkheden. Iedereen moet zelf weten wat je met je geld doet. De cryptowereld is schimmig, dat was al lang duidelijk. Lekker weinig regeltjes, weinig controle, precies zoals sommigen het willen. Dan loop je dus ook de kans dat anderen er feitelijk met je geld vandoor gaan. Het is ineens foetsie. Dikke pech. Laat de krokodillentranen maar rollen.

0 respect 26-11-2022 13:05 op
Camerabeelden zijn lang niet altijd bruikbaar. Bij mij in de wijk hebben ook veel mensen een slimme deurbel of beveiligingscamera. Leuk voor de buurtapp maar veel van die camera's filmen zonder juridische grond de openbare ruimte en zijn daardoor illegaal.

24 respect 26-11-2022 12:32 op
Even rekenen: 250 aangiftes. Uitgegaan van het "beste" scenario van slechts 1 lekke band per aangifte en een gemiddelde prijs van €100 per band, is dat €25.000 die hij zou moeten vergoeden. Gelukkig voor hem kan slechts in een beperkt aantal gevallen bewezen worden dat hij de dader was, tenzij hij het zelf toegeeft. Een advocaat zal hem influisteren dat hij moet zeggen dat hij geïnspireerd werd door de berichtgeving en dat dit zijn eerste keer was. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.

1 respect 26-11-2022 12:19 op
Waarom? Het is op de eerste plaats aan de Chinese bevolking om zich te verzetten tegen hun leiders. Ze gaan al decennia gebukt onder hetzelfte type bewind. Blijkbaar vindt de massa het niet zo'n probleem. Hie in Nederland hadden we ook protesten tegen de coronamaatregelen. Gelukkig werden die mensen niet al te serieus genomen, in Nederland niet en in het buitenland ook niet. Stel je voor dat andere landen daarom Nederland sancties zouden hebben opgelegd. Als een bevolking eensgezind is en hun leiders zat zijn, kunnen ze een revolutie ontketenen. Voorbeelden genoeg in de geschiedenisboeken. Het gaat meestal niet vanzelf, het kost offers maar dan heb je ook wat: vrijheid. Maar je moet het wel willen.

5 respect 26-11-2022 12:08 op
Volgens mij is die weerstand alleen aanwezig waar zich grote problemen voordoen. Ik krijg niet de indruk dat Chinezen erg bezorgd zijn over het lot van andere Chinezen die ze niet kennen. Ze zijn vooral met zichzelf bezig, hun eigen circeltje rondom het gezin. Hard werken, weinig vrije tijd. Een werkweek van 72 uur is geen uitzondering: 12 uur per dag, 6 dagen per week. Hun samenleving is niet zo open als die van ons. Nieuwsgaring is gecensureerd en de propagandamachine van de staat draait op volle toeren.

1 respect 25-11-2022 19:49 op
Je hebt vervelende dronken mensen, ik ken alleen maar mannen in die categorie, en je hebt mensen zoals ik die niemand lastig vallen en nog steeds anderen in hun waarde laten. Sommigen verliezen gewoon zichzelf als ze goed ronken zijn. Ik vraag me wel eens af wat die mensen denken als ze niet dronken zijn. Moeten ze constant zichzelf op de rem houden?

2 respect 25-11-2022 19:29 op
Noodgedwongen? Het leven bestaat uit keuzes maken. Soms zijn de keuzes gemakkelijk, soms zijn ze moeilijk. Maar ze zijn er wel.

2 respect 25-11-2022 19:13 op
Dan begint men weer te piepen dat rijken zich alles kunnen veroorloven.

0 respect 25-11-2022 18:54 op
We leven nu eenmaal in een heel klein land met heel veel mensen. Het is juist goed als de overheid de regie in handen neemt i.p.v. zaken over te laten aan een paar kapitaalkrachtige cowboys waar we er sowieso al genoeg van hebben en die alleen maar aan zichzelf denken. We hebben te maken met een stikstofcrisis, een woningcrisis en een asielcrisis. Logisch dat de vrijgekomen ruimte eerst in aanmerking komt om daar wat aan te doen dan bijvoorbeeld een villapark of bungalowpark.

2 respect 25-11-2022 12:24 op
Ik had het helemaal niet over of hij Twitter heeft gekocht voor het geld of als hobby. Ik reageerde op Eliges bewering dat financieel hem niets kan raken, wat pertinent onwaar is, net zoals jouw bewering dat hij Twitter heeft gekocht om de vrijheid van meningsuiting te beschermen omdat alleen republikeinen worden gecensureerd. Niemand krijgt een miljardenlening van banken om de vrijheid van meningsuiting te beschermen. Je krijgt die miljardenlening alleen met een goed businessplan en onder de streep van zo'n businessplan staat hoeveel winst het bedrijf beoogt te gaan maken. Niemand krijgt een miljardenlening voor een bedrijf zonder winstoogmerk want dan krijgen ze die miljarden nooit terug.

1 respect 25-11-2022 11:50 op
Dat het hem aandacht oplevert zal ik niet betwisten maar dat het het zoveelste succesverhaal is, is onzin. Chaos is niet hetzelfde als succes en chaos is ook niet wat Musk wil voor Twitter op dit moment. Ook bij Twitter gaar het om de pegels en daar was nu net een gebrek aan en dat is nog steeds niet opgelost. het enige wat hij tot dusver heeft gedaan is de vaste lasten omlaag brengen door 50% van het personeel te ontslaan.

1 respect 25-11-2022 11:42 op
Toch zal dat hem héél hard raken. Mensen zoals Musk denken namelijk niet zoals jij en ik. Die leven voor het succes, voor de faam en hun ego. En dat ego kan het echt niet aan als hij van een vermogen van 80 miljard naar 8 miljoen gaat. Financieel kan hij dat ook niet aan want hij heeft ook financiële verplichtingen.

0 respect 25-11-2022 11:34 op
Diversiteit denk ik want diversiteit is belangrijk voor bedrijven.

9 respect 24-11-2022 20:51 op
Twitter is nu nog meer etter en pus dan voorheen. Vrijheid van meningsuiting wordt misbruikt om openlijk racisme te verkondigen en mensen te terroriseren. Het is precies hetzelfde als bepaalde religieuze extremisten die onze tolerantie misbruiken om de intolerantie van hun geloof te promoten. Iets waar Theo van Gogh jaren voor heeft gewaarschuwd en uiteindelijk met z'n leven heeft moeten bekopen.

2 respect 24-11-2022 20:47 op
Musk heeft anders eerst 50% van het personeel ontslagen. Als hij had willen korten op de ontslagvergoeding, had hij die mensen ook gewoon zelf op kunnen laten stappen, of althans proberen, door de druk op te voeren. daarnaast gelder er in de EU andere regels dan in de VS. Hier kan je baas niet zomaar eisen dat je veel overuren maakt als je al 36 of 40 uur per week werkt.