NUjijStats voor Carmen_Madijssen

11,912

Respect

Respect/dag 8.41
Respect/reactie 4.66

2,555

Reacties

Reacties/dag 1.8
Meeste reacties op 1 dag 20
Gestart op 08-06-2020

Respect over tijd

Laatste 25 comments

11 respect 29-11-2022 18:05 op
Het is wel heel erg goed zoeken naar dat speldje op de foto. Kan mooi verhuld worden door de sjaal. Sorry maar...dit gaat natuurlijk nergens over. Het was pas een statement als ze er niet heen geweest was.

0 respect 29-11-2022 17:26 op
OneLove!

0 respect 28-11-2022 19:55 op
Goh, en iedere keer is het goed raak als er tegen zp gedemonstreerd wordt. Er worden alleen geen gele kaarten uitgedeeld, er worden snelwegen geblokkeerd en auto's worden vernield en mensen worden bedreigd. Iets met 'netals vroeger met een ketting aan de enkels en achter een auto'... Nah....

2 respect 28-11-2022 19:50 op
Ik denk dat mensen het hier ook niet weten. In de OneLove band komt namelijk oa zwart voor wat niet voorkomt in de wel bekende regenboog kleuren.

0 respect 28-11-2022 08:07 op
Niet iedere NL leraar kan en mag lesgeven in een internationale klas. Dus uw opmerking klopt niet.

14 respect 28-11-2022 08:06 op
'De tieners gaven als voornaamste reden om asiel aan te vragen om hun ouders naar Nederland te kunnen laten komen. In sommige gevallen werden de kinderen hiervoor op pad gestuurd door hun ouders, bleek uit verkennend onderzoek van de IND'. Een beloning voor het bewust in gevaar brengen en verwaarlozen van minderjarigen dus...Worden de ouders hiervoor gestraft en waarom niet?

2 respect 27-11-2022 13:24 op
Wat je bereikt met het verbreken van de samenwerking met de FIFA, is een duidelijk signaal maken dat een wedstrijd houden in een land wat duidelijk mensen misbruikt, moderne slavernij promoot en mensen ongelijk behandeld niet kan. Wat je bereikt is dat je laat zien dat ook voetballers en clubs niet onderdrukt moeten worden dmv absurde maatregelen vanuit de FIFA (love aan de binnenkant van een t-shirt afplakken of een dreigement van een gele kaart bijvoorbeeld). Wat je laat zien is dat corruptie niet gedoogd wordt. FIFA en clubs moeten een team zijn en niet dat de één de ander onderdrukt of gezag heeft over. Voetballen gaat immers over team play, toch?! Als het KNVB wilde werken aan een betere FIFA, hadden ze dat aan het begin kunnen doen. En dat hebben ze niet gedaan. Waarom zou er nu of later wel verandering komen? Best een slappe houding van het knvb.

47 respect 25-11-2022 22:22 op
Dan neem je toch je eigen herbruikbare rietje mee van huis. Die plastic rietjes waar je nu om vraagt, worden immers gewoon op straat gegooid...dus nee, blij dat ze weg zijn.

24 respect 25-11-2022 07:54 op
Eindelijk! Het is een goed teken dat mensen opkomen voor zichzelf. Dat het negatief invloed heeft op onze welvaart is prima. Gewoon minder consumeren. Hopelijk leren we ervan.

0 respect 24-11-2022 19:28 op
Militaristisch? ..net zoals in Afghanistan of Syrië en dat wij en een deel van de bevolking met de gebakken peren blijven zitten? Hoeveel plek hebben we in Europa over voor oorlogs vluchtelingen?

1 respect 24-11-2022 19:24 op
Natuurlijk zullen er VN landen zijn die hun stem onthouden of tegen stemmen. Gelukkig hebben we ook een EU en een VS die sancties kunnen opleggen...los van de VN.

0 respect 24-11-2022 19:18 op
Ze kunnen sancties opleggen. Netals nu heel veel landen geen zaken meer doen met Rusland.

2 respect 24-11-2022 19:15 op
Mahsa was de aanleiding tot deze protesten. En, ik vraag me af of u het artikel gelezen heeft, want dat gaat namelijk over iedereen die daar onderdrukt, gestraft etc wordt omdat ze deelgenomen hebben aan de protesten.

0 respect 24-11-2022 19:10 op
Aah, er zijn dus geen sancties richting Rusland?

0 respect 24-11-2022 19:08 op
Als we ons er niet mee bemoeien, dan kunnen we hier waarschijnlijk meer vluchtelingen verwachten. Het volk geeft zelf aan voor hervormingen en vrijheid te zijn. Anders gaan ze niet sinds september de straat op. Mijn steun hebben ze! En ik hoop ook de steun van de rest van de wereld. En ik hoop dat iedereen op deze wereld veilig en tevreden kan wonen, waar hij/zij woont.

4 respect 24-11-2022 19:03 op
Heeft u zelf al onderzocht wat de VN kan doen? Het lijkt alsof mensen elkaar napraten en enkel maar hebben over 'geld verslindende organisaties' omdat het waarschijnlijk populair klinkt. Doe eens wat onderzoek en educate yourself!

0 respect 24-11-2022 19:00 op
De VN (ook de EU en de VS) kan, als alle partijen het ermee eens zijn, sancties opleggen. De dwingende sancties kan ook inhouden dat landen met de desbetreffende land geen zaken meer mogen en kunnen doen. Het betalings- en handelsverkeer wordt beperkt . Financiële instellingen zijn wettelijk verplicht om zich te houden aan de sancties. Overschrijding is strafbaar.

3 respect 24-11-2022 17:09 op
Als een land als Iran iedere dag de straat op gaat omdat ze hervormingen en vrijheid willen, dan had het Russische volk ook al lang massaal in actie kunnen komen. Helaas is er een groot deel in Rusland wat stil blijft of we horen er niks van. Het nadeel is, dat als mensen vervolgd worden ze het land uit zullen vluchten wat meer bevolking in Europa met zich meebrengt. Ik hoop dat ze voor zichzelf zullen opkomen.

22 respect 23-11-2022 21:59 op
Precies dit. Dit was ook te lezen in voorgaande artikelen en nu staat er in ene dat het niet goed gekeurd was... Maar dat was pas op het laatste moment. Ook stond in andere artikelen dat de anti's omkeerden.

4 respect 23-11-2022 09:55 op
Dat er massa mensen uitgebuit worden, komt inderdaad door ons consumenten gedrag! Het stikstof probleem komt ook door ons gedrag. Alleen wij, als burgers zijnde kunnen verandering brengen. Maar dat gaat dan ten koste van ons eigen welvaart. Het zou goed zijn om stil te staan bij ons eigen consumenten gedrag en daar verandering in te brengen!

0 respect 22-11-2022 15:59 op
Voor iedereen: de diabetici, de invalide, de niet werkenden, de werkenden, kinderen etc etc zijn in Nederland zeer zeker zaken die men gratis krijgt! Toeslagen, tegemoetkomingen, 190 euro p/m voor energie kosten, bso, gratis onderwijs...en noem maar op. Jazeker, de één krijgt wat meer dan de ander. Maar, als we dat recht willen gaan trekken mogen we naar iedereen kijken of men inderdaad recht heeft op...

0 respect 22-11-2022 15:49 op
Nee, mensen die hier negatief op reageren maken er juist 'groepen' van. Netals u hebben deze mensen ook het recht om hun geslacht te laten vermelden in hun documenten. Het zijn juist zij die door de maatschappij achtergesteld worden.

0 respect 22-11-2022 15:47 op
Gelijkheid? Als er sprake van gelijkheid was, dan hoefden de desbetreffende personen niet door deze procedure heen.

1 respect 22-11-2022 15:41 op
Wat is er nu belachelijk aan? Men kan het ook gewoon invoeren als een paspoort opnieuw verlengd wordt. Denk in oplossingen!

3 respect 22-11-2022 15:38 op
Prima! Snap niet dat mensen hier zo moeilijk doen over minder dan een handjevol mensen die er waarschijnlijk gebruik van zullen maken.