NUjijStats voor Da_Brownie

8,126

Respect

Respect/dag 7.03
Respect/reactie 3.86

2,103

Reacties

Reacties/dag 1.82
Meeste reacties op 1 dag 25
Gestart op 25-11-2018

Respect over tijd

Laatste 25 comments

2 respect 25-01-2022 08:43 op
U bent zelf psycholoog dat u die aftakeling kunt vaststellen? Zo nee, onthoudt u dan van commentaar. Meermaals is al aangetoond dat zijn gestamel geen teken van dementie is.

6 respect 25-01-2022 08:39 op
Inderdaad Dirk. Ook in Nederland komt criminaliteit in bepaalde groepen relatief veel voor. Kijk naar woonwagenbewoners in Brabant en de drugslabs. Criminaliteit wordt in die groepen blijkbaar normaal en acceptabel gevonden. Ook geweldsdelicten komen veel meer voor bij mensen met een niet-tradioneel Nederlandse achtergrond. Het is onzinnig om dat gedrag aan de Nederlanders te wijten.

2 respect 24-01-2022 09:52 op
Het eerste stuk van je reactie is goed en realistisch. Het tweede deel staat helemaal los van de realiteit. Een land kan niet zonder vliegveld. En de Randstad is de motor van de economie, niet een of ander gehucht op een heuvel in de Achterhoek.

1 respect 24-01-2022 09:49 op
Med ik neem aan dat je het held klimaatprobleem niet ziet. Ik gok er ook op dat je dat andere feit van tegenwoordig, Corona, ontkent.

4 respect 24-01-2022 09:47 op
Med, en waarom zou je überhaupt zo vaak moeten vliegen? Vliegen is veel te goedkoop. De kosten van het milieu zijn niet verwerkt. Er moet zsm belasting op kerosine en nog meer. Ik neem eigenlijk aan dat je reactie komisch bedoeld is, hij is zo onwerkelijk en naïef.

5 respect 24-01-2022 09:43 op
Inderdaad. Dit is heel veel weggegooid geld geweest. Tenzij vrijwel alle vakantievluchten van Schiphol verplaatst worden naar Lelystad. En er een baan gesloten wordt op Schiphol. Dat nodeloos voor een habbekrats de hele wereld overvliegen kan echt niet meer, ook zakelijk niet.

0 respect 24-01-2022 09:39 op
Rusland heeft via Facebook geprobeerd de Amerikaanse verkiezingen in 2016 te beïnvloeden, omdat ze dachten dat Trump beter voor ze zou zijn dan Clinton. Dn daarnaast uiteraard de geheime dealtjes tussen de Russen en de staf van Trump.

7 respect 24-01-2022 08:46 op
Zo kun je er ook naar kijken. Het is wel jammer als weer een oud Hollands merk verloren zou gaan.

1 respect 24-01-2022 08:43 op
Die buitenlandse inmenging waar je op zult doelen kwam dus vanuit Rusland. Niet van de bedrijven zelf en ook niet van een westerse mogendheid.

2 respect 24-01-2022 08:42 op
Rtu, dat is wel heel makkelijk gezegd. De normen van China zijn die van een compleet autocratische staat.

24 respect 24-01-2022 08:35 op
Private equity fondsen als KKR investeren doorgaans niets in een bedrijf maar romen juist kasstromen af. Normale bankleningen worden vervangen door een lening van het private equity fonds tegen hogere rente. Daardoor zie je vaak dat de overgenomen bedrijven verlies gaan maken. Dat vindt de private equity eigenaar niet erg, want zo betaal je geen belasting. En zolang ze maar rente ontvangen en de operationele kasstroom (en ebitda) positief is, heeft de private equity eigenaar profijt. Zeker als ze nog eens het met schulden overladen bedrijf doorverkopen met winst. Zie HEMA, V&D, AVR en vele andere bedrijven met voorheen stabiele kasstromen maar geen spannend groeivooruitzicht. Ik houd mijn hart vast voor Accell.

1 respect 24-01-2022 07:45 op
Volgens mij waren het toch echt Limburgse (en ook wat Brabantse) horeca zaken die opengingen en Limburgse burgemeesters die dat toestonden.

24 respect 23-01-2022 21:57 op
Tante dat is echt weer zo’n bericht dat met gretigheid door antivaxers wordt verspreid. Er is nergens enige relatie met vaccineren.

24 respect 23-01-2022 21:47 op
De grootscheepse vaccinatie heeft gezorgd waar we nu staan: grootste deel bevolking beschermd door vaccinatie of eerdere besmetting. Na de zomer waren er nauwelijks nog dodelijke slachtoffers onder ouderen en kwetsbaren, dankzij de vaccins. Als er geen vaccins waren geweest, zouden ook van omikron nog velen overlijden.

10 respect 23-01-2022 21:38 op
Hoe begrijpelijk ook dat mensen weer willen leven en de pandemie moe zijn, het is wel elke keer Limburg waar de coronaregels door de horeca aan hun laars worden gelapt. Het is ook geen wonder dat daar de eerste covid slachtoffers vielen en de besmettingscijfers piekten. Het aan regels houden is blijkbaar erg moeilijk voor Limburgers. Hopelijk mag na dinsdag alles overal open.

1 respect 23-01-2022 21:31 op
Lodewijk was zijn broer en koning van Holland

6 respect 22-01-2022 21:36 op
Hoe langer open, hoe meer contact, meer besmettingen, meer zieken, meer ziekenhuisopnamen, meer IC. Dit gaat ook nog steeds met omikron op. Echter, de stappen in waarschijnlijkheid zijn wel veel en veel groter dan met delta. En we zijn bijna allemaal door vaccinatie of eerdere besmetting beschermd. Dus per uurtje bioscoopbezoek zul je nauwelijks nog een IC opname zien terwijl dat afgelopen jaar zeker nog het geval was. Denk aan het debacle van Dansen met Janssen. Gooi maar open tot 11 uur, dan speelt alcohol ook nog niet zo’n rol.

0 respect 16-11-2021 08:44 op
Goede analyse. Maar de door de politiek en zorgverzekeraars voorgestelde oplossing, namelijk het slechts gedeeltelijk vergoeden van de zorgverlening aan patiënten, is helemaal verkeerd. Zo straf je de verkeerden, de zorgverleners, terwijl de oorzaak niet wordt aangepakt: de afgrijselijke bureaucratie, veel te grote instellingen, teveel onnodige managementlagen. Helaas wordt die bureaucratie juist veroorzaakt door de politiek: politici en ambtenaren hebben altijd een enorme hang naar meer regels, meer stafmedewerkers, meer proces en minder resultaat.

1 respect 15-11-2021 21:06 op
De cijfers geven aan dat een gevaccineerde veel minder kans loopt op ziekenhuisopname en heel veel minder kans op ic opname dan een ongevaccineerde. Uiteraard zijn we allen individuen maar daar kan je geen beleid op maken. Een gevaccineerde op de ic is gemiddeld 20 jaar ouder dan een ongevaccineerde. Dus extra maatregelen alleen voor ongevaccineerden zijn niet leuk maar te rechtvaardigen.

1 respect 15-11-2021 21:03 op
Feit: de gemiddelde leeftijd van ongevaccineerde op ic is 59. Die van een gevaccineerde is 80 plus.

1 respect 15-11-2021 21:01 op
Ongevaccineerden zijn gemiddeld niet gezonder dan gevaccineerden.

1 respect 15-11-2021 21:00 op
De gemiddelde leeftijd op ic van gevaccineerde is 80 plus. Van een ongevaccineerde is dat 59. Dus het is zeker proportioneel om de groep ongevaccineerden af te zonderen.

1 respect 15-11-2021 20:49 op
De gevaarlijke ideeën zien we juist bij de demonstranten op het Malieveld.

0 respect 15-11-2021 20:48 op
Juist mensen die het vaccin niet willen hebben de gevaarlijke ideeën. Dat zien we ook wanneer ze demonstreren op het Malieveld.

0 respect 15-11-2021 20:47 op
Nee, de vaccinweigeraars hebben de gevaarlijke ideeën. Dat zien we ook wanneer ze demonstreren op het Malieveld.