NUjijStats voor JMartin

69,543

Respect

Respect/dag 81.62
Respect/reactie 5.67

12,273

Reacties

Reacties/dag 14.4
Meeste reacties op 1 dag 61
Gestart op 26-07-2020

Respect over tijd

Laatste 25 comments

1 respect 25-11-2022 19:46 op
De normering voor toegestane geluidsdruk moet gewoon niet bij de gemeenten liggen. En u heeft het alleen over festivals, maar wat er in gelegenheden gebeurt is minimaal even belangrijk en dat wordt vaak niet gecontroleerd met alle kans op uitwassen.

2 respect 25-11-2022 18:32 op
Zolang er geen wettelijke maxima voor geluidsdruk in gelegenheden en op festivals zijn, kan er ook niets echt geregeld worden om de gezondheid van het gehoor te verbeteren. Tinnitus is geen lolletje, kan ik over meepraten. Een te kiezen maximum moet zeker niet boven 100 db liggen, onder geen beding. Je kunt convenanten sluiten tot je een ons weegt, maar dat sluit zeer schadelijke uitspattingen tot boven 110db niet uit. Het moet gewoon per wet geregeld worden.

0 respect 25-11-2022 17:45 op
"Ben wel benieuwd of die lening nu geschrapt wordt uit de boeken." Ongetwijfeld zal dat het probleem van dhr. Engel zijn. Als die lening niet terug betaald is weet de bank hem ongetwijfeld te vinden en zo hij nog geen problemen had, zal hij die dan wel hebben.

4 respect 25-11-2022 17:40 op
Nee,de inkomstenbron van mr. Engel onder het mom van zijn platform is opgedroogd en is nu zinloos geworden om voort te zetten.

0 respect 25-11-2022 15:19 op
"Totaal niet legacy." MySQL noemt u "niet legacy"? Het is het oorspronkelijke deel van Twitter dat nogsteeds operationeel is naast een aantal nieuwere delen die geen van allen gestandaardiseerd zijn. Een mooie omgeving voor onderhoud op uurtje-factuurtje basis... (lees: financiele leegloop van Twitter)

6 respect 25-11-2022 14:57 op
Als die "mening" niet langer is dan een one-liner, gaat dat heel goed... maar ja, dat zijn dan doorgaans nooit mensen die inhoudelijk iets te melden hebben.

0 respect 25-11-2022 12:55 op
"Hij gaat Twitter niet ontmantelen hoor" Je beschrijft die ontmanteling anders wel. En bovendien, na een faillisement is twitter echt geen 44 mrd meer waard. Ik vraag me af of het met de meeste gebruikers weg de 4 mrd nog wel haalt. Musk moet dan echt wel wat gaan uitleggen aan zijn geldschieters en ik vraag me af of die hem daarna niet compleet gaan laten vallen. Om maar niet te spreken over de resterende 25% van het personeelsbestand dat dan ook voor een groot deel weg zal zijn. En nieuwe contracten sluiten (onder dwang ook nog?) nee, dat gaat ook niet veel soulaas bieden.

12 respect 25-11-2022 12:50 op
"Of dit soort dingen niet ingecalculeerd hebben?" Kijkend naar hoe de overname van twitter in zijn werk gegaan is, nee.... dat hebben ze niet ingecalculeerd, net zoals zij de omgeving waarin twitter bestaat niet ingecalculeerd hebben.

2 respect 25-11-2022 12:47 op
"Dat betekend dat die iedereen kan ontslaan, Huur contracten kan stoppen zoals kanoren en datacenters etc etc. " Dan is twitter dus voor 100% ontmanteld... misschien dat Musk dan zelf in een luier gaat rondlopen, maar het bedrijf zie ik dan geen grootse comeback meer maken... ook de gebruikers zijn dan weg naar andere platforms en ik heb niet de indruk dat die gebruikers enige loyaliteit naar Musk hebben... evenzo als Musk geen loyaliteit heeft naar de medewerkers van twitter.

7 respect 25-11-2022 12:41 op
"En dan gewoon met een schone luier Twitter kan door zetten met veel lagere kosten" Denkt u dat echt? Ik geloof er niets van. Twitter is technologisch gezien een hybride van legacy systemen en de specialisten op die gebieden zijn volgens mij allang weg. Dat betekent dus dat het landschap nauwelijks onderhoudbaar geworden is. Dat ga je echt niet tegen lage kosten in de lucht houden.

14 respect 25-11-2022 12:03 op
"de 130000 man die dat al wel gedaan hebben" Dat is een kleine minderheid van de gebruikers. Ik weet niet of u zich daar bewust van bent? Ook is het zo dat het invoeren van een tarief een communicatiefunctie tot een privilege maakt. Zet dat af tegen het geroep van Musk over Vrijheid van meningsuiting en je kunt niet anders dan concluderen dat hij dat bedoelt voor een beperkte groep en niet voor iedereen. Het invoeren van de diverse kleuren vinkjes voegt daar nog een status-aspect aan toe. Begint u nu een beetje te begrijpen dat Musk het helemaal niet goed op heeft met het vrije woord?

0 respect 25-11-2022 11:24 op
Ik begrijp dat met u, na Musk's recente dreigementen naar het personeel toe, ca, 75% van het personeel haar ontslag heeft ingediend... gaat dus bij twitter intern ook een enorme rommel geven en (ik hoop het) mogelijk op een gedwongen staken van de activiteiten uitdraaien. Meneer Musk : bij deze voor u het Loden Vinkje...

0 respect 25-11-2022 11:16 op
"naast een blauw en grijs verificatievinkje ook een gouden vinkje" Voor een dienst die eerst volkomen gratis was, met navenante kwaliteit, wordt er nu tegen betaling een "vinkjes" systeem ingevoerd, met nog steeds dezelfde bedroevende kwaliteit... daaraast is een groot deel van de staf die het twitter-kaartenhuis in stand hield afgevoerd (waarschijnlijk naar maatschappelijk nuttiger functies). Voor deze veranderingen verdient twitter wat mij betreft het loden vinkje... en mag daarmee gaan zwemmen.

1 respect 24-11-2022 20:15 op
"Heb je je wel eens echt verdiept in de rede van deze oorlog?" Ja, die reden is duidelijk : koloniale aspiraties van rusland. En nee, er hebben er niet 2 schuld in dit geval, maar het is er één en dat is rusland dat geen enkel respect heeft voor menselijk leven.

26 respect 24-11-2022 17:01 op
"Respecteer de regels en wetten van een land." Onderdrukkende regels en wetten verdienen geen respect, doch hoon, afkeuring en ridiculisering.

1 respect 24-11-2022 16:58 op
"De Emir van Qatar zal het wel jammer ....." Ja, dat zeker. Nou kan ij niet meer hand in hand met Vladje zitten...

1 respect 24-11-2022 16:46 op
"Het is aan de Russische bevolking om eventueel in opstand te komen." Met een politie apparaat dat zeer talrijk is en beter getraind en uitgerust is dan het Rode Leger? U maakt een grapje.

5 respect 24-11-2022 14:29 op
Nog steeds is dat geen inhoudelijke reactie op het waarheidsgehalte van de russische claims om de aandacht van hun eigen misdadige plannen af te leiden. Heeft de handel met china ook niets mee van doen en de sancties door de EU ook niet. U heeft geen inhoudelijke argumenten alleen doorzichtige afleidingsmanouvres. Prigozin had u beter moeten instrueren...

2 respect 24-11-2022 14:24 op
Nee, het aanvallen van russisch grondgebied geeft alleen het Putin-regime een binnenslandse PR troef betreffende de oorlog.

9 respect 24-11-2022 14:22 op
"volgens Rusland werk Oekraine daaraan." Ja, en? Wat is het waarheidsgehalte van die russische bewering? De enige in het conflict die echt een vuile bom kan maken en moreel zo diep gezonken is om hem te gebruiken is rusland... daar ligt dus voor Xi de rode lijn en niet waar u hem denkt te kunnen leggen.

6 respect 24-11-2022 14:19 op
"Het opnieuw verdelen van land" In geval van het opdelen van de RF is daar geen enkele sprake van. De deelrepublieken worden dan individuele onafhankelijke staten. Voor de Moskovieten zal dat wel even moeilijk zijn omdat zij dan de bodemschatten van de deelrepublieken niet meer kunnen toeeigenen.

0 respect 24-11-2022 13:20 op
"het is geen WK politiek." Het is van de zijde van de KNVB en oranje meer een WK-kop in het zand steken geworden.

2 respect 24-11-2022 13:19 op
"Ze zijn daar voor het voetbal." Dat maakt het niet minder verachtelijk gezien de omstandigheden. Maar u sluit liever uw ogen voor die omstandigheden en de misstanden.

11 respect 24-11-2022 13:10 op
Geen statement? Dat betekent dan dat zowel KNVB als spelers er puur voor het geld zitten. Verachtelijke slappe hap!

10 respect 24-11-2022 12:27 op
"een reusachtige ruimterots" Een iets kleinere die het Kremlin tot een krater omvormt is goed genoeg hoor... En fixt ook het probleem van de oorlog in Oekraïne.