NUjijStats voor Jan323

4,574

Respect

Respect/dag 2.8
Respect/reactie 5.37

852

Reacties

Reacties/dag 0.52
Meeste reacties op 1 dag 23
Gestart op 28-10-2019

Respect over tijd

Laatste 25 comments

2 respect 18-10-2021 18:51 op
99.8% heeft sowieso al geen kans om te overlijden. Dus voor hen heeft vaccineren ook veel minder zin dan voor hen die wél een groot gevaar lopen. Daarnaast zijn de injecties helemaal niet zo effectief als u schetst, maar iedereen mag geloven wat hij wil.

1 respect 18-10-2021 18:48 op
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, zo ook meneer Powell. We mogen niet vergeten hoeveel mensen er zijn omgekomen in de oorlog die ontketend is door een club mensen waar hij deel van uitmaakte.

2 respect 01-09-2021 18:51 op
Ook dat is afgebouwd. En er is niets gedaan om het terug op te schalen.

54 respect 18-08-2021 22:13 op
Facebook mocht ook berichten verwijderen over de mogelijkheid dat het virus uit een laboratorium ontsnapt zou zijn. Nu dit, na vele hoorzittingen in de VS, blijkt een heel plausibele bewering te zijn, besluit Facebook om de berichten toch maar toe te laten. Ze tonen daarmee aan helemaal geen idee te hebben van wat waar is en wat niet. En daar zijn ze ook helemaal niet voor. Het zelfde geldt voor YouTube. Door actief berichten te verwijderen die wettelijk gezien geenszins de regels overtreden, wordt het publieke debat verstoord en wordt de waarheidsvinding, waarbij diverse invalshoeken noodzakelijk zijn, gefrustreerd. Dus berichten verwijderen omdat het kan is een beetje goedkoop.

55 respect 18-08-2021 11:47 op
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Je kunt het beter grondig met elkaar oneens zijn en een fel debat hebben san in de illusie leven dat iedereen dezelfde mening is toegedaan, vanwege de complete gelijkschakeling van mensen middels censuur en cancel-praktijken.

121 respect 18-08-2021 11:45 op
Als banken kunnen gaan bepalen wat waar is en wat niet, weet je dat je in een vreemde film terecht bent gekomen. Dat er hier nog mensen zijn die dit wel zien zitten getuigt van een gebrek aan historisch besef.

1 respect 03-08-2021 10:07 op
De scheefgroei wordt alleen maar groter. En de grap is dat juist de eigenaren van deze bedrijven zeggen zich zorgen te maken over de kloof tussen arm en rijk en dat er hordes mensen zijn die hen geloven wanneer ze met plannen komen om dit te gaan oplossen. En dan heb ik het uiteraard over de 17 sdg's van W-E-F.

0 respect 03-08-2021 10:06 op
De scheefgroei wordt alleen maar groter. En de grap is dat juist de eigenaren van deze bedrijven zeggen zich zorgen te maken over de kloof tussen arm en rijk en dat er hordes mensen zijn die hen geloven wanneer ze met plannen komen om dit te gaan oplossen. En dan heb ik het uiteraard over de 17 sdg's van WEF.

5 respect 29-07-2021 08:52 op
Was te verwachten bij dit bedrijf. Het collectivisme viert weer hoogtij en mensen zien niet in waar dit toe kan leiden. Tijd om weer eens de geschiedenisboeken in te duiken en te lezen over bijvoorbeeld Rusland begin vorige eeuw.

1 respect 26-07-2021 12:24 op
Ieder mens is een gevaar voor de samenleving totdat hij veelvuldig 'gevaccineerd' is.

0 respect 12-07-2021 14:50 op
Dat klopt volledig. Alleen een klinische diagnose kan een duidelijker beeld verschaffen over het al dan niet geinfecteerd zijn. Vroeger deden de huisartsen dat, maar die zijn grotendeeld buitenspel gezet. Niet echt handig.

1 respect 12-07-2021 14:48 op
Helemaal correct. Het gaat tegenwoordig echter om perceptie en niet meer om feitelijkheden. Helaas.

5 respect 12-07-2021 14:43 op
Nee dat klopt niet. Een positieve test kan een fout positieve test zijn. Dat is sowieso geen besmetting. Daarnaast kan het een terechte positieve uitslag zijn, maar het kan een niet intact virusdeeltje zijn wat gedetecteert is (er wordt immers gezocht naar een deel van de genetische code en niet naar de volledige genetische code). Dan is het ook geen besmetting. Tenslotte kan het ook nog een intact virusdeeltje zijn. Ook dan kan niet met zekerheid gezegd worden of er een infectie heeft plaats gevonden. Als er geen symptomen zijn bijvoorbeeld (en dat is met de meeste mensen zo die testen voor toegang) dan is de kans nihil dat er een infectie is. Dus ik haal echt de zaken niet door elkaar. Integendeel.

21 respect 12-07-2021 14:35 op
Geen besmettingen, maar positieve tests. Ik blijf het toch maar zeggen, tegen beter weten in. Want kennelijk duurt het nogal lang voordat doordringt dat die testresultaten iets heel anders zeggen dan of iemand geinfecteerd of besmettelijk is. En los daarvan: als je honderd duizenden mensen teststraten in stuurt om een bewijs te bemachtigen, wetende dat de test enkele procenten foutmarge heeft, dan weet je dat je altijd duizenden positieve resultaten terug krijgt. Om daar vervolgens weer nieuwe maatregelen op te baseren is op zijn zachtst gezegd dubieus.

11 respect 11-06-2021 19:52 op
Prima reactie. Natuurlijk leidt een natuurlijke infectie tot een veel breder scala aan antistoffen. Dat is altijd al zo geweest. Jammer dat nu veel mensen van zichzelf denken dat ze niet bestand zouden zijn tegen dit virus. Ze doen zichzelf tekort daarmee. En natuurlijk is er een groep mensen die wel erg kwetsbaar is. Die zouden dan op vrijwillige basis het vaccin kunnen nemen. En dan maar hopen dat het helpt in combinatie met een verzwakt immuunsysteem. Maar een hele bevolking vaccineren voor een dergelijk virus? Nee, niet logisch vanuit het perspectief van volksgezondheid en risico/baten analyse.

1 respect 11-06-2021 17:35 op
Het doel is toch om iedereen te vaccineren? Dan moet je het de mensen die daar niet in mee gaan wat moeilijker maken dan degenen die wel instemmen. Zo werkt dat nu eenmaal. Niet dat ik daar voor ben hoor. Integendeel.

2 respect 11-06-2021 17:24 op
Of de griep minder gevaarlijk is waag ik te betwijfelen. In 2008 waren er 10.000 doden te betreuren en dat was zelfs MET een vaccinatieprogramma. Daarnaast is de I-F-R ook hetzelfde als van corona.

2 respect 11-06-2021 17:22 op
Dat zal niet gebeuren denk ik. Mondkapjes blijven verplicht voor de niet gevaccineerden. Op die manier kan er meer druk worden uitgeoefend om hen alsnog over de streep te trekken.

8 respect 11-06-2021 17:19 op
Dat is nou een goede vraag. De wetten die zijn gemaakt worden niet zomaar weer ingetrokken. De apps en andere technische infrastructuur waar miljarden in gestopt worden zijn ook echt niet tijdelijk van aard. Daarvoor is de investering te groot en die intentie is ook nooit uitgesproken. Dus goed dat u die vraag stelt. Stof tot nadenken.

7 respect 05-05-2021 12:56 op
Verdiep u eens wat voor een ravage ze hebben achtergelaten in India en Afrika en hoeveel kinderen er onherstelbaar verminkt zijn en gestorven door eerdere projecten van hen. In India zijn ze destijds het land uitgezet met hun bedrijf/stichting.

1 respect 30-04-2021 16:02 op
In een gedemoraliseerde samenleving waarin liegen en bedriegen al bijna de norm is geworden, is dat helaas teveel gevraagd ben ik bang. Maar ik deel uw mening.

1 respect 30-04-2021 16:00 op
Prima verwoord. Het verbaast mij dat er nog steeds Rutte adepten rond lopen. Wat zegt dat eigenlijk over die mensen en hun kijk op de wereld en hun medemens vraag ik me af. Liegen, bedriegen is voor sommige mensen kennelijk geoorloofd ongeacht de schade en ellende die het veroorzaakt voor veel mensen.

4 respect 22-04-2021 15:12 op
Dit programma helpt het klimaat helemaal niet. En het klimaat hoeft ook helemaal niet geholpen te worden. Het helpt maar een kleine groep mensen en dat zijn dezelfde mensen die ook tijdens de corona-crisis aanzienlijk rijker geworden zijn. Ik snap niet dat mensen keer op keer in deze verhalen blijven geloven.

6 respect 22-04-2021 11:48 op
Er zijn talloze voorbeelden van politici, maar ook andere BN-ers die de regels niet naleven. Een hoop situaties zijn vast gelegd op camera. Maar juist Baudet moet nu natuurlijk een boete krijgen. Op zich is het alleen maar goed dat dit gebeurt. Hiermee wordt maar weer eens duidelijk met hoeveel verschillende maten er gemeten wordt.

1 respect 31-03-2021 15:07 op
De crisis heeft andere oorzaken dan dit virus.