NUjijStats voor JohnnyManta070

5,751

Respect

Respect/dag 6.1
Respect/reactie 2.03

2,827

Reacties

Reacties/dag 3
Meeste reacties op 1 dag 25
Gestart op 28-04-2018

Respect over tijd

Laatste 25 comments

1 respect 27-11-2020 13:29 op
U vergeet de inflatie vrees ik.

1 respect 25-11-2020 18:41 op
Snel kan de DG niet ontslaan. Die zijn in dienst van de ABD.

3 respect 24-11-2020 16:38 op
@Formule: bij veel bijstandsgerechtigden is het ook geen bewuste actie. Dus zij moeten ook niet terugbetalen?

2 respect 24-11-2020 16:36 op
Exact. Betaalt u niet dan wordt beslag gelegd en daarna wordt u in een hok gestopt. Betalen zal je.

2 respect 24-11-2020 16:35 op
"Met een fatsoenlijk basisloon waarvan je rond van kan komen" Dat salaris is voldoende hoog....totdat de Belastingdienst langskomt.

7 respect 24-11-2020 16:33 op
Bij de bijstand worden onterecht uitgekeerde bedragen wel teruggevorderd. Dus waarom hier niet?

3 respect 21-11-2020 12:24 op
Geen loonsverhoging inderdaad, maar ook geen loonverlaging.

2 respect 21-11-2020 12:21 op
@Brera: die keuzes worden al lang gemaakt.

5 respect 21-11-2020 12:20 op
@Job: "Een politicus met die denkwijze is in Europa eerder aan de macht geweest" Eens, Stalin dacht er inderdaad ook zo over. Maar laten we de discussie niet vervuilen met dat eeuwige WO-2, dat stadium zijn nu wel gepasseerd. Feit is dat er ethische vraagstukken zijn, waarbij we niet in een kramp moeten schieten. Als er gekozen moet worden tussen een kind of eem bejaarde heeft het kind voorrang. Het kind heeft immers nog meerdere levensjaren voor zich.

4 respect 21-11-2020 12:17 op
Een groep ouderen zijn een paar maanden eerder overleden. Wat weegt zwaarder?

0 respect 20-11-2020 22:09 op
@Holz: die vallen onder de zieken. Laten we niet krampachtig doen en gewoon erkennen dat ouderen (65+) kwetsbaarder zijn, is bij de griep ook het geval.

0 respect 20-11-2020 22:06 op
Inderdaad, eerst de kwetsbaren. En die zitten nu juist bij de ouderen en zieken. Ouderen zijn gemiddeld genomen veel kwetsbaarder dan jongeren.

3 respect 19-11-2020 12:47 op
Beter zou zijn dat de aanklager een compensatie voor eigenaren van telefoons afdwingt. Nu wordt alleen de staatskas er wijzer van.

1 respect 18-11-2020 13:45 op
Wellicht, maar de rechter is niet de route om daar invloed op uit te oefenen.

0 respect 13-11-2020 18:26 op
Deden ze toen niet, gaat nu ook niet gebeuren. Duitsland voert ook geen BPM in.

3 respect 13-11-2020 17:40 op
Ik verwacht dat niet omdat mensen dan via luchthavens in Belgiƫ of Duitsland gaan vliegen. Bij de eerste poging een vliegtax in te voeren gebeurde dat ook. Vliegtax werd teruggedraaid.

0 respect 13-11-2020 15:50 op
Staatssteun is terecht. Goed dat Niek Degen hiervoor de financiƫle zaken heeft kunnen regelen.

2 respect 12-11-2020 15:52 op
"Hans heeft helemaal gelijk, er zijn zat betere dingen om je geld aan uit te geven dan diamanten" Prima als u het liever aan Aldi-pils wilt uitgeven.

2 respect 10-11-2020 20:42 op
Een daling van 90% in tijd jaar tijd klopt niet, dan zouden de prijzen van Tesla sterk gedaald moeten zijn of de winst van Tesla per auto sterk gestegen. Beiden zijn niet het geval.

1 respect 10-11-2020 19:01 op
Minimaal, ik schat eerder 100+.

2 respect 10-11-2020 19:01 op
"Over een aantal jaar zullen elektrische auto's in aanschaf goedkoper zijn dan auto's met een brandstofmotor" Dat waag ik te betwijfelen. Een brandstofmotor is eenvoudig te bouwen. Een electrische motor ook, alleen is het batterijpakket zeer kostbaar. De kosten daarvan moeten wel heel sterk dalen om prijstechnisch competitief te worden.

1 respect 10-11-2020 07:55 op
Eens, maar onze paternalistische overheid heeft weinig op met eigen verantwoordelijkheid.

8 respect 09-11-2020 17:11 op
Ik zou niet denigrerend doen over mensen die bij McDonald's komen. Waarom is dat nodig?

2 respect 08-11-2020 18:43 op
@Anton: "En nee de amerikaanse stemmers hebben niet door wat er mis is met hun systeem." Mooi voorbeeld van Nederlandse arrogantie.

1 respect 08-11-2020 18:35 op
@ScherpePen: inderdaad, de VS zijn qua cultuur onvergelijkbaar met Europa en zeker Nederland. Biden is voor Amerikaanse begrippen links, maar verwacht niet dat hij milieuheffingen zoals in Nederland gaat invoeren. Amerikanen hebben veel meer de neiging hun eigen problemen op te lossen, Nederlanders kijken direct naar de overheid voor een oplossing.