NUjijStats voor Marian_van_Kesteren

16,101

Respect

Respect/dag 7.93
Respect/reactie 3.19

5,050

Reacties

Reacties/dag 2.49
Meeste reacties op 1 dag 36
Gestart op 05-10-2018

Respect over tijd

Laatste 25 comments

26 respect 13-07-2022 16:55 op
Waar heeft u het nu over? Stikstof en stikstofbeleid (NOx en NHx) gaat over de stikstofverbindingen die onze grond verzuren. Dat is dus een milieuprobleem. Klimaat gaat over CO2 die in de lucht geblazen wordt en opwarming oplevert.

0 respect 13-07-2022 10:57 op
Maar zonder bewijs mensen op een fraudelijst zetten is niet ok. En mensen die bewijzen inleveren dat ze niet frauderen en die bewijzen negeren is ook niet ok. En mensen hun toeslag stopzetten zonder bewijs is ook niet ok.

18 respect 12-07-2022 17:29 op
Onder andere andere banen en pensioen. Waarom is dit nu nu weer een raar verhaal. In allerlei sectoren is er een personeelstekort, waarom dan niet op de luchthaven?

3 respect 12-07-2022 17:25 op
Een verkeerde inschatting dus wat betreft personeel. Ze hadden denk ik verwacht dat ze sneller en makkelijker aan nieuw personeel konden komen of dat meer oud personeel zouden terugkeren.

9 respect 12-07-2022 17:12 op
Sinds wanneer trekken ze zich in Engeland iets van de rest van Europa aan? Ze zijn toch uit de EU.

2 respect 12-07-2022 17:10 op
Omdat tickets wel tot een half jaar voor vliegdatum worden verkocht en misschien nog wel langer. Dus vleigeveld en vleigmaatschappijen moeten ver vantevoren een inschatting maken of er bijvoorbeeld genoeg personeel is. En ze hebben dat nu na Covid verkeerd ingeschat.

0 respect 12-07-2022 16:43 op
In week 22 is dat 54% in week 28 is het 14%. En is er nog een verschil of je kijkt naar opnames of bezetting. Ik weet trouwens niet of die zin klopt, die over 4 op de 10.

4 respect 12-07-2022 16:11 op
Het is juli en niet het najaar. Dus nu conclusies trekken over het najaar lijken mij een beetje onzinnig. En nee, ik zit niet te wachten op de terugkeer van mondkapjes en QR codes.

9 respect 11-07-2022 17:37 op
Het RIVM wordt bevolkt door dierenartsen? Dus hun opleiding is gestopt na hun eerste opleiding? Dus een promotieonderzoek en jarenlange ervaring in allerlei werkzaamheden zoals virologie doen bij jou niet terzaken? Dus iedereen die medicijnen heeft gestudeerd is basisarts volgens jou?

2 respect 11-07-2022 17:00 op
Puur vanwege een testje worden geen maatregelen genomen, maar als er teveel mensen in het ziekenhuis belanden wel. En dat gebeurt niet zo snel als ze alleen maar met Covid worden opgenomen.

0 respect 08-07-2022 18:21 op
Die tijd zal nooit komen ben ik bang want dit heeft altijd bestaan. Het is niet nieuw.

2 respect 08-07-2022 16:40 op
Als de vermoedelijke dader niet meldt waarom hij iets heeft gedaan dan tasten we inderdaad in het duister.

16 respect 08-07-2022 16:09 op
En je kan elke zaak met elkaar vergelijken? Het zal best dat het niet goed gaat of wel geen idee. Maar zomaar elke zaak maar 1 op 1 met elkaar vergelijken vind ik ook onzin.

1 respect 07-07-2022 20:46 op
wat heeft de gas/energieoorlog te maken met lelystad en schiphol? als je minder afhankelijk wil zijn van olie zou je juist minder moeten vliegen dan heb je ook minder kerosine enodig. dus minder afhankelijkheid.

3 respect 07-07-2022 20:04 op
In Nederland zijn we al verzadigd met stikstof daarom kan er bijna niets meer bij. Dat is het nadeel van zoveel vee houden op zo'n klein oppervlak.

2 respect 07-07-2022 19:45 op
Niet voor de hele wereld. Stikstof (N) is een lokaal probleem. Dus wel voor onze leefomgeving inclusief natuurgebieden.

1 respect 07-07-2022 17:39 op
Geen van allen zal 100% juist zijn. Als je dat verwacht dan ben je bij deze een illusie armer.

2 respect 07-07-2022 17:38 op
Citaat: Daar zie je ook dat het vrijwel onmogelijk is om het aantal kilometers wat men rijdt omlaag te brengen.'' Ik vraag me af of dat onmogelijk is. Volgens mij is het voor een deel ook onwil. Als mensen die binnen een straal van 10 kilometer de auto blijven pakken dan noem ik dat eerder onwil dan onmogelijk. En ja, ik weet het er zijn uitzonderingen.

3 respect 07-07-2022 17:34 op
Het is iets makkelijker om iets niet te openen dan om iets bestaands compleet te sluiten. En Schiphol moet ook inkrimpen.

2 respect 07-07-2022 17:25 op
Bewijs? Menselijke afvalstoffen zuiveren bij de waterzuivering dus dat komt niet zomaar in de natuur terecht. Geen bewijs dus. Plus dat zo ongeveer 60% van de grond in gebruik is voor landbouw, maak er 55% van en we hebben genoeg voor woningbouw als we die 5% al nodig hebben. Maar er moet veel meer vee vermindert worden.

1 respect 07-07-2022 17:21 op
Hoe zou jij het dan willen noemen? Zo werkt een kringloop, misschien zouden mensen zich daar eens in moeten verdiepen.

11 respect 07-07-2022 17:08 op
Nee, wnat het moet inkrimpen onder andere vanwege de overlast op de omgeving en wat ga je dan doen een nieuw vliegveld openen die ook overlast voor de omgeving oplevert.

9 respect 07-07-2022 17:04 op
Maar die konijnen eten gewoon het gras wat daar staat dus ze eten de stikstof die ze daarna weer uitscheiden. Dit in tegenstelling tot het vee waarvoor stikstofhoudende gewassen uit het buitenland worden gehaald en vervolgens hier aan het milieu worden toegevoegd. En daar draait het om.

0 respect 07-07-2022 17:03 op
Klopt. Daarom deed men altijd aan gewaswisseling dus niet steeds hetzelfde gewas op dezelfde grond verbouwen. Maar ik heb begrepen dat men niet meer zoveel wisselt.

8 respect 07-07-2022 17:00 op
En zo is er de afgelopen eeuwen steeds meer natuur verdwenen. Het gaat over laagvliegen boven de veluwe bijvoorbeeld.