NUjijStats voor QuirineS

7,174

Respect

Respect/dag 7.54
Respect/reactie 2.93

2,448

Reacties

Reacties/dag 2.57
Meeste reacties op 1 dag 31
Gestart op 20-04-2018

Respect over tijd

Laatste 25 comments

4 respect 25-11-2020 17:43 op
Het is nog ‘brutaler’ dan je al denkt: het is niet meer en niet minder dan een verzoek, niemand kan jou dwingen om te betalen. Dus als je zo’n verzoek krijgt dan mik je hem gewoon in de ‘oudpapierbak’, idem dito de ‘herinnering’. Geen haan die er naar kraait.

0 respect 24-11-2020 15:42 op
En dus ligt het probleem wel degelijk bij de verkopers/webshops.

1 respect 24-11-2020 15:36 op
Ben 2 keer gebeld, beide keren beleefd uitgelegd dat we de keuken elders zouden kopen. De derde keer werd er direct naar mijn man gevraagd. Toen ik vroeg waarom, kreeg ik als antwoord: ‘dat willen we graag even met uw man bespreken.’ Op mijn reactie dat ze dan mijn man maar moesten bellen, vroeg hij om het telefoonnummer van mijn man, want dat had hij niet, waarop ik reageerde met: “Da’s nou jammer.” Waarna ik het gesprek afsloot. Nooit meer wat van gehoord.

2 respect 24-11-2020 14:03 op
Een heleboel reacties waarin geklaagd wordt over het feit dat Biden zo oud is en dat het tijd wordt dat de jongeren het over gaan nemen. Maar niemand die er bij stil staat dat in de aanloop naar deze verkiezingen er blijkbaar niemand van die jongere garde goed genoeg was om het stokje over te nemen. Niet bij de Democraten maar ook niet bij de Republikeinen. Als die jongere garde echt zo staat te trappelen om mee te gaan regeren, waarom is er dan niemand boven komen drijven in die kweekvijver? De enige die genoeg kwaliteiten heeft om uit te groeien tot een leider van die nieuwe generatie is Kamala Harris en laat die nu de nieuwe vice-president worden, krijgen alle klagers over 4 jaar toch nog waar ze nu over zeuren. En nee, Trump zal over 4 jaar echt geen roet in het eten gaan gooien, die wil niet meer het risico gaan lopen om nog eens tegen een verkiezingsnederlaag aan te moeten lopen.

6 respect 23-11-2020 15:47 op
Voordat je een goedwerkende koeriersdienst hebt, ben je al vele euro’s armer. Het klinkt leuk zoals jij dat voorstelt, maar er komt veel meer bij kijken dan roepen dat je je pakjes voortaan zelf wel gaat bezorgen. Knowhow, personeel, organisatie, infrastructuur, enzovoorts, komen echt niet uit de lucht vallen.

1 respect 22-11-2020 16:49 op
Nee, hoewel T.B. er wel voor zorgde dat de spoeling sterk verdund werd voor G.W. Dat was, in mijn ogen, het enige positieve aan dat partijtje.

2 respect 22-11-2020 16:46 op
‘Een partij die zo onder een vergrootglas wordt gehouden kan zich dit soort dingen niet permitteren.’ Nee. De vraag is dus waarom het dan toch nog steeds voorkomt? Het uit de partij gooien van de klokkenluiders heeft dus blijkbaar niet geholpen om het deksel op de beerput dicht te houden. Misschien wordt het dan toch tijd om die hele beerput te ruimen, kost wat tijd en moeite, maar dan voorkom je dat de stank, na verloop van tijd, toch weer duidelijk te ruiken is.

5 respect 22-11-2020 16:26 op
Op dezelfde manier waarop politiemensen uit de nagelaten sporen bij een misdaad, bijvoorbeeld een moord, kunnen aflezen en deduceren wat er precies gebeurd is en op die manier erachter kunnen komen wie de misdaad heeft begaan en hoe hij/zij tewerk is gegaan, kunnen archeologen deduceren, aan de hand van de achtergebleven sporen, wat er op een bepaalde plaats is gebeurd. Vooral als de sporen ongestoord zijn gebleven, kunnen archeologen heel ver terug gaan in de tijd, in dit geval tot duizenden jaren voor de jaartelling. Het gaat hier over resten die nagelaten zijn door oeroude pueblovolken en dan praten we echt over veel langer geleden dan die ongeveer 1500 jaar waar het artikel over rept.

1 respect 22-11-2020 15:41 op
@NuJij Discussion Ach toch, het is wat. Op mijn 17de had ik mijn diploma al op zak en werkte ik, voltijds. Waar denk je dat ik mijn flatje van betaalde? En aan vuurwerk gaf ik mijn zuurverdiende geld niet uit, dat kon ik wel beter gebruiken. Als jij, toentertijd, tegen mij en mijn leeftijdgenoten, deze onzin had uitgesproken, dan hadden wij jou hartelijk uitgelachen, er zijn echt ergere zaken om je druk over te maken.

2 respect 22-11-2020 15:30 op
@Westfalen Wat een onzin. Hier blijkt alleen maar uit dat de Nederlandse jeugd tot op het bot verwend is en blijkbaar als kind nooit geleerd heeft wat het woord: “Nee.” betekend. Het wordt dus tijd dat dat deel van de jeugd die deze belangrijke les vroeger nooit geleerd heeft, nu met hun neus op de feiten wordt gedrukt: niet alles wat jij wilt gebeurd ook. Uiteraard gaat het hier, gelukkig, maar om een klein, onopgevoed, deel van die jeugd. Het merendeel gedraagt zich gewoon normaal.

4 respect 22-11-2020 15:24 op
Slechte opvoeding dan, daar kun je je ouders op aankijken. Ik heb er op m’n 17de nooit aan gedacht om vuurwerk te gebruiken om mijn buurtgenoten te terroriseren. Ik keek wel uit: op mijn 17de woonde ik al op mijzelf en moest ik toch nog een paar jaar verder met die zelfde buurtgenoten.

7 respect 22-11-2020 15:19 op
@seurklager Je hebt wel een duidelijke nicknaam, zelfreflectie is je dus niet vreemd, want toen ik jouw reactie begon te lezen dacht ik: daar heb je weer zo één die alleen maar kan zeuren en klagen en verder geen inhoud heeft. Dan is het toch fijn om te zien dat je dat zelf ook al door hebt. Nu nog even daar aan werken, zodat je toch nog positief gestemd het nieuwe jaar in kunt. Je hebt nog ruim een maand, dus dat moet lukken. Succes.

0 respect 21-11-2020 16:15 op
Nee, met dank aan de federale overheid. Maar dat was u even vergeten te vermelden.

19 respect 21-11-2020 15:36 op
“Pro-Biden” standpunten? Wat een onzin. Twitter geeft alleen aan dat ze de huidige overdracht op dezelfde manier zullen afhandelen als 4 jaar geleden, dat is alles. Als je dat wenst te zien als pro-Biden, of anti-Trump, dan zoek je er veel meer achter dan er is.

2 respect 21-11-2020 15:07 op
@Ernest Ik begrijp nu uw bijdragen hier. U mist de kroeg. Oké, duidelijk, dat mág, maar probeer uw mening niet op te dringen aan anderen die het, ook duidelijk, niet met u eens zijn.

4 respect 21-11-2020 14:51 op
Klopt. Maar zolang dat niet met zoveel woorden gezegd is, kan Trump, en zijn volgelingen, denken dat het niet gaat gebeuren en daarom wordt het nu, gewoon voor alle duidelijkheid, nog maar eens gezegd.

2 respect 19-11-2020 18:42 op
De Elfstedentocht zònder publiek.... de grap van de eeuw. Hoe wil je dat doen? Grensbewaking op alle wegen die naar Friesland leiden? Jij hebt, duidelijk, nog nooit een Elfstedentocht meegemaakt, anders had je dit niet bedacht en geopperd.

3 respect 18-11-2020 17:33 op
Het doel van de app is nu juist wel de mogelijkheid om mensen die met jou in aanraking zijn gekomen, voordat jij ontdekte besmet te zijn, te kunnen waarschuwen dat het mogelijk is dat zij besmet zijn door jou. Die melding, daar gaat het om. Zonder die melding kun jij niets en loop jij misschien nog dagen rond, zonder te weten dat jij iedereen die je tegenkomt kunt besmetten. Deze resultaten zeggen dus wel degelijk iets over de effectiviteit van de app.

4 respect 17-11-2020 17:23 op
Hij wordt betaald om het eens te zijn met Trump. Zonder Trump is hij zijn inkomen kwijt.

0 respect 17-11-2020 15:54 op
Heb ik ook eens gedaan, totdat we er, 10 minuten na het begin van het journaal, achter kwamen dat het nieuws alweer halverwege was en we het belangrijkste nieuws gemist hadden.

1 respect 17-11-2020 15:40 op
Welnee. Ik vind die reclames ook een absoluut dieptepunt, maar toch ben ik iedere keer weer nieuwsgierig waar ze nu weer mee komen, met als gevolg dat mijn tenen steeds krommer gaan staan :-) Bovendien: een prijs is een prijs en ook het ‘winnen’ van de loden leeuw, in hun geval zelfs vaker dan één keer, is een prestatie.

2 respect 17-11-2020 15:35 op
Smaken verschillen nu eenmaal. Ik vind die, door u genoemde, reclame van TELE2 juist heel erg grappig. Ik deel daarentegen wel uw mening over Martien Meiland, vreselijke man, maar ik ken ook heel wat mensen die hem juist weer heel leuk vinden en hem te pas en te onpas nadoen (tot mijn grote frustratie ;-)).

9 respect 16-11-2020 19:59 op
@MyCups Die zgn ‘pedojagers’ zouden heel goed werk kunnen doen, als ze zich alleen bezig zouden houden met het verzamelen van bewijzen, om die daarna over te dragen aan de politie. Die zgn ‘pedojagers’ gaan finaal de mist in, omdat ze het niet houden bij het verzamelen van bewijzen, maar ook de confrontatie aan, willen, gaan met hun ‘slachtoffer’. En daarmee zetten ze zichzelf buiten de wet en zijn ze fout bezig.

0 respect 15-11-2020 16:00 op
@Jeroen Welke meerderheid? En waarom denkt u dat die ‘meerderheid’ er is? Ik ken nauwelijks mensen die het met die ‘meerderheid’, waar u het blijkbaar over heeft, eens zijn. Verdiep u eens in die ‘cultuur’ en u zult versteld staan, dat wat u ‘traditie’ noemt is nog geen 2 eeuwen oud bij de meeste lagen van de bevolking.

0 respect 13-11-2020 12:02 op
En de resterende 12%? Waar zijn die fan van?