NUjijStats voor Twan_Joosen

2,999

Respect

Respect/dag 12.14
Respect/reactie 3.11

964

Reacties

Reacties/dag 3.9
Meeste reacties op 1 dag 35
Gestart op 30-03-2020

Respect over tijd

Laatste 25 comments

0 respect 03-12-2020 08:00 op
Denk dat dat bij alle beroepen is. Zeker waar veel geld mee gemoeid is. Zie nog niet veel mensen waarvan de vader putjesschepper is veehouder worden bijvoorbeeld

0 respect 03-12-2020 07:58 op
Dan kan je hem toch nog steeds beoordelen. Als hij Mazepin niet bij kan houden is het niet goed. Rijdt hij Mazapin op een hoop dan is het wel goed.

1 respect 03-12-2020 07:56 op
Ik heb er dan ook zo'n vermoeden van dat het verhaal iets anders is opgeschreven als dat het door Van Amersfoort verteld is. Wat overigens heel vaak het geval is, en niet uniek is voor NU. Kan toch niet zeggen dat Van Amersfoort geen verstand van autosport heeft, en geen oog voor talent heeft.

1 respect 02-12-2020 21:37 op
In de autosport wereld staat Frijns ook bekend om een hele goede coureur te zijn. Maar ook heel lui. Hij doet alles op zijn talent maar werkt er niet hard voor. Mick heeft misschien wat minder talent maar werkt schijnbaar wel heel hard. Als Frijns er harder voor gewerkt had had hij waarschijnlijk heel wat meer uit zijn carrière kunnen halen

3 respect 02-12-2020 21:28 op
Dat klopt, maar veel mensjes hebben tegenwoordig lange teentjes waardoor waardoor je er heel snel op gaat staan. Maar had je dat in de publieke opinie nog niet opgemerkt?

2 respect 02-12-2020 12:53 op
Nick de Vries werd kampioen in zijn derde jaar F2. Dat is 1 jaar te laat. En natuurlijk speelt zijn naam mee als dat bij sommige geld meespeelde. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze geen stoel verdienen

0 respect 02-12-2020 12:50 op
Hij heeft hele goede wedstrijden gereden en is als het allemaal lukt ook echt wel snel. Maar het lukt vaak niet en hij heeft behoorlijk wat dubieuze actie achter zijn naam

0 respect 02-12-2020 11:45 op
Je snapt mijn verhaal niet. Ik heb het ook niet over het verschil tussen auto's. Maar over het verschil in rondetijd per coureur in de zelfde auto. Over de exacte percentages kan je eindeloos discussiëren maar dat heeft geen zin. Het grootste deel van de rondetijd zit in de auto. Maar op de laatste laten we dan zeggen 1 tot 5% van het kunnen van de auto maakt de coureur voor 95% uit wat hij uit die laatste 1 tot 5 % van de auto haalt Heb het misschien wat verkeerd verwoord, het was ook meer als aanvulling op uw verhaal

5 respect 02-12-2020 10:09 op
Hoop dat hij de laatste race gewoon kan rijden voor een waardig afscheid. Ben niet zo'n fan van hem als coureur maar hij heeft wel voor spektakel gezorgd in f1. Meestal niet op een positieve manier, maar wel spektakel

1 respect 02-12-2020 10:06 op
Beide.... Denk wel dat Schumacher beter is als Mazapin. Maar beide zijn geen exceptionele coureurs. Maar dat was Schumacher Sr ook niet in de junior carrière. Hij was wel goed, maar zeker niet exceptioneel.

0 respect 02-12-2020 09:56 op
De verhoudingen liggen meer als volgt. De eerste 95 % van de ronde tijd zit voor 95 % in de auto. De overige 5% zit voor 95% bij de coureur.

7 respect 02-12-2020 09:53 op
Dat is mooi. Maar helaas op een cirquits dat nou niet bepaal representatief is. Ben benieuwd hoe dicht hij bij Bottas kan komen.

17 respect 02-12-2020 09:48 op
Schumacher JR is wel F1 waardig staat op het punt kampioen te worden in F2, al is dat zeker nog niet beslist. In zijn 2de jaar F2, over de mate van concurrentie is te discussiëren. Maar hij komt wat langzaam op gang. Verwacht dat dat in F1 ook het geval zal zijn. Maar verwacht niet te veel van HAAS volgend jaar, met twee rookies in de auto. Maar gaan het zien.

2 respect 01-12-2020 18:03 op
Dat klopt helemaal. En denk ook dat ze met Mazepin en Schumacher in een team gaan vechten om de laatste plaats met Williams. Maar je weet het nooit zeker. Er zijn rijders geweest die het heel goed deden in F2 en heel weinig lieten zien in F1 en andersom. Qua afstelling en gevoel voor feedback zit er niet heelveel verschil in F2 en F1. Natuurlijk is ervaring belangrijk. De grootse moeite hebben meeste met het onder controle houden van de banden met de overstap van F2 naar F1

2 respect 01-12-2020 13:11 op
Ja dat is algemeen bekend, maar veranderd helemaal niets aan mijn verhaal. Zou overigens niet weten wie er anders een stoeltje krijgt bij HAAS. Denk dat Perez er niet op zit te wachten namelijk. Gezien deze vrij duidelijk was dat hij een team met potentie wil en anders wel een jaar vrij neemt. Bovendien is de druk op Ferrari vrij groot om Schumacher in de F1 te krijgen. Een derde jaar F2 doet meestal niet veel goed voor je carrière

1 respect 01-12-2020 13:06 op
De beste feedback komt overigens niet altijd van de snelste coureur.

6 respect 01-12-2020 13:05 op
Stel dat Mazepin 3 tiende te kort komt qua pace, maar het geld dat hij meebrengt zorgt voor een auto die 5 tiende sneller wordt heb je toch mooi 2 tiende in de zak. Pay drivers zijn van alle tijde in F1. En zullen er ook altijd blijven. Ze moeten allemaal gewoon een superlicentie hebben. Echte koekenbakkers komen niet in F1, ook niet met vele miljoenen. Uiteindelijk wil elk team de beste coureur, maar als je failliet gaat dan heb je niks aan een contract met een hele snelle coureur

9 respect 01-12-2020 09:20 op
Welke opties heeft Hamilton bij zijn Mercedes bijgekocht ? Zonnedak, 22inc wielen of iets ?

0 respect 01-12-2020 09:18 op
Oké dan weten we dat. Da's fijn

2 respect 01-12-2020 09:14 op
Die andere Mercedes zijn zo snel omdat ze geen downforce hebben. Iedereen gaat met een low downforce pakket rijden. De verschillen zullen kleiner zijn. Al is het alleen maar om dat het een relatief kort rondje is. Maar verwacht niet dat de RP en Williams op racepace sneller zullen zijn als de RBR. In quali kunnen RP en Williams wel eens gaan verassen. RP doet het in quali altijd goed op snelle banen als bijvoorbeeld Monza

2 respect 01-12-2020 08:57 op
Als eerst maar hopen dat Hamilton goed en snel hersteld, al verwacht ik daar niet veel problemen mee. Maar is een interesante ontwikkeling voor een race die al zeer onvoorspelbaar wordt omdat er t totaal geen referentie is voor het typen baan waar zo op gaan rijden. Al zullen alle MB teams een voordeel hebben, gezien het geen geheim is dat MB vooral hun hybride systemen het meest efficiënte zijn.

5 respect 01-12-2020 08:53 op
Hoe komt u daarbij?

1 respect 30-11-2020 15:44 op
Hij heeft niet de gene van zijn vader en komt langzaam op gang. Maar staat gewoon p1 in F2 in zijn tweede jaar F2. Tis misschien geen super talent maar het is zeker niet alleen om zijn naam

0 respect 30-11-2020 15:42 op
Dan heb je het F1 nieuws niet zo gevolgd afgelopen maand geloof ik. En hij gaat als Ferrari junior zeker niet nu voor een AMG team rijden

1 respect 30-11-2020 15:34 op
Er staat niks meer op het spel. Maar die Japanner moet eerst nog maar eens zijn superlicentie punten bij elkaar sprokkelen in F2 Anders hebben ze Albon volgend jaar misschien wel gewoon nodig.