NUjijStats voor Twan_Joosen

10,656

Respect

Respect/dag 10.93
Respect/reactie 3.51

3,038

Reacties

Reacties/dag 3.12
Meeste reacties op 1 dag 35
Gestart op 30-03-2020

Respect over tijd

Laatste 25 comments

0 respect 29-11-2022 20:16 op
Die zijn er wel, mits de overheid garant staat voor een minimale kwh prijs. Geen Nederlander partijen overigens

22 respect 29-11-2022 18:39 op
Binotto had 2 rollen bij Ferrari, hij was zowel technische directeur als teambaas. Ferrari is het enige team waarbij dat geval is. Binotto is een engineer als Elliot dat is bij Mercedes en Wache bij red bull. (Beide technisch directeur bij hun team) Beide heren opereren op de achtergrond zoals het hoort. Binotto moest in zijn rol als teambaas op voorgrond treden, maar als technisch directeur wil je dat eigenlijk niet. Daarom zijn het ook twee functie, voor twee verschillende personen

1 respect 29-11-2022 18:19 op
@stupid me Ja dat klopt, dat is zeker een essentieel belang voor succes. Maar een stabiel management team is dat zeker ook. Niet voor niets dat rbr en mb succesvol zijn. Rbr zelfs met Renault motor in de Vettel tijd.

4 respect 29-11-2022 18:08 op
@john Weet niet of het nog steeds zo is maar Toto Wolff, Ineos en Mercedes bezitten ieder 33% van de aandelen. Mercedes heeft dus geen meerderheidsbelang in het F1 team en daarmee beperkte invloed. Ferrari en Renault groep zijn ieder 100% eigenaar van de teams en hebben dus er alles te zeggen Meen ook dat Mercedes nog aandelen verkocht heeft aan Wolff, of dat van plan was / is. Daar gingen geruchten over meen ik ooit ergens gelezen te hebben

12 respect 29-11-2022 16:00 op
Er wordt wel een gezegd dat om succes vol te zijn als F1 team het een fabrieksteam moet zijn. Ferrari en Alpine zijn de enige echte fabrieksteams, dus dan is bovenstaande stelling niet helemaal waar. Na mijn mening is er maar een weg naar succes. De RBR en Mercedes formule. Een team in privé handen met een groot automerk als aandeelhouder / hoofdsponsor. Bij zowel Ferrari als Alpine heeft het management van de auto afdeling te veel invloed en zijn continu aan de stoelpoten van het F1 team management aan het zagen. Dit gaat ten kosten van de langetermijn. Overigens had Ferrari nooit binotto aan moeten stellen als technische directeur EN team baas. Dat zijn gewoon 2 fulltime functies, en vragen andere kwaliteiten. Binotto is een engineer en zal heel goed een groep met engineers aan kunnen sturen als technisch directeur, maar de kwaliteiten om de politiek te bedrijven die hoort bij een F1 team baas heeft hij niet

8 respect 29-11-2022 10:00 op
Een goede engineer is niet perse een goede manager. De engineer Binotto gaat Ferrari wel missen verwacht ik, de manager Binotto minder. Maar zolang de politieke spelletjes achter de schermen blijven spelen, wat altijd het geval is bij Ferrari, zal het voor iedere manager een grote uitdaging blijven om Ferrari terug naar de top de begeleiding.

0 respect 28-11-2022 18:53 op
Taakstraffen en geld boetes cq verhalen van schade is wat bij dit soort zaken hoort. Er is genoeg onderzoek beschikbaar dat het recidive percentage lager is bij taakstraffen als bij gevangenisstraf. Uiteindelijk is het doel herhaling voorkomen. Wat de maatschappij eist is overigens totaal niet van belang. Het verhalen van schade is in de praktijk overigens een lastig verhaal. Het is gewoon heel moeilijk aan te tonen wie er exact verantwoordelijk is voor een specifieke schade.

6 respect 28-11-2022 18:04 op
Nee zit gewoon standaard een notitie app op mijn telefoon.

10 respect 27-11-2022 14:56 op
Je denkt ook dat als wij alle Polen en Roemenen etc weren Nederlanders asperges gaan steken, aardbeien gaan plukken etc? Geef het heel weinig kans. Is al lang geprobeerd door de werkgevers zonder succes

2 respect 24-11-2022 09:43 op
En toch zie je vaak dat de snelste auto's een vrij strakke vormgeving hebben.

2 respect 21-11-2022 22:03 op
Hij is een prima tweede coureur. Meer heeft RedBull ook niet nodig gezien de eerste coureur een langdurig contract heeft.

5 respect 21-11-2022 22:02 op
Die is van het zelfde niveau als Perez en kan ook niet heel goed overweg met de wat overstuurde auto waar verstappen zijn voorkeur naar uit gaat. (En in de basis het snelste is)

0 respect 21-11-2022 18:20 op
Die bouwvakkers zijn niet gestorven voor de voetballers. Die zijn gestorven omdat Qatar zo nodig een WK wilde organiseren en daarvoor in record tempo een aantal verder totaal onnodige stadions moest bouwen.

2 respect 20-11-2022 09:57 op
Zou me niet verbazen als de buitenkant niet drastisch wijzigde. De proberen lijken vooral in zaken te zitten die we niet kunnen zien. De axhterwielophanging zal wel drastisch gewijzigd worden na voorbeeld van RBR. Verwacht dat alle teams daar wel met zeer veel interesse naar kijken. De vloer zal zowiezo gewijzigd moeten worden ivm gewijzigde regels omtrent de hoogte van de rand van de vloer. De sidepods zijn natuurlijk het meest in het oog springende gedeelte van de Mercedes maar niet zozeer het probleem.

5 respect 18-11-2022 15:18 op
De Vries gaat voor AT rijden, dus de auto van Wiliams doet er niet zo toe voor de Vries

17 respect 16-11-2022 18:17 op
Het is ook heel moeilijk het tegendeel te bewijzen. Dus voor nu de dhr de Munk gewoon onschuldig

1 respect 16-11-2022 11:31 op
Lijkt mij wel, om de simpele rede dat het statistische niet klopt om ongelukken te melden waar AP niet ingeschakeld is.

1 respect 16-11-2022 11:29 op
Dat is niet helemaal te vergelijken, je moet dan ook vragen hoeveel ongelukken er door Tesla bestuurders die wel blijven opletten zijn voorkomen. Heb verder niet veel tegen Tesla, hebben een zeer goede aandrijflijn. De rest van de auto vindt ik persoonlijk wat tegenvallen voor de prijs. Wat me wel stoort, en de EU ook, is dat ze een vrij basis ACC + laneassist verkopen als zelf rijdend systeem. Wat het zeker niet is.

5 respect 16-11-2022 11:26 op
Dus eigenlijk is het gewoon ACC met lane assist, zoals zoveel merken hebben. Enige verschil is dat andere merken het niet in de markt zetten als zelf rijdend maar als rijhulpmiddel

2 respect 13-11-2022 10:42 op
Ja zie het nu ook. Las op diverse sites dat hij geen panalty punten had gekregen. Maar had beter zelf even kunnen kijken op de site van de FIA.

9 respect 13-11-2022 08:26 op
Onbegrijpelijk ook dat Stroll alleen een tijd straf krijgt en geen panalty punten op zijn superlicentie. Als er een soort actie panalty punten waardig is zijn het dit soort acties. Stroll heeft over het algemeen niet heel goed door hoe de situatie om hem heen is en hoe groot zijn eigen auto is.

3 respect 12-11-2022 17:22 op
Door een rode vlag kon hij de 100km niet volmaken. Was niks slordigs aan, gewoon pure pech.

5 respect 12-11-2022 11:55 op
Sinds dit jaar weer wel. De snelste in kwalificatie pakt pole , niet meer de winnaar van de sprintrace

1 respect 12-11-2022 11:39 op
Ferrari starte het jaar met een aantal strategische beslissingen die helemaal niet besproken waren met de rijders, en waar de rijders helemaal niet blij mee waren. En toen gebeurde er iets vreemds, Ferrari sloeg compleet om en is ineens hele vergaderingen met de rijders gaan houden tijdens de race. Echt van het ene uiterste naar het andere uiterste. De keuze voor full wets of inters ligt wat meer bij het team omdat die wat meet info hebben betreffende verwachting, van regen naar slicks is echt aan de rijder. Maar uiteindelijk moet het altijd in samenspraak, zie Mercedes vorige week twee rijders die totaal niet blij zijn met de band die er op ligt schiet gewoon niet op. Ook al zegt je algoritme dat het in theorie de beste strategie is. Maar de coureur weet echt beter hoe een band aanvoelt en wat hij er mee kan als een algoritme

3 respect 12-11-2022 11:26 op
Dat is geen geluk, vooraan sta je als je als team kiest de auto heel vroeg de box uit te sturen. Dan sta je maar een tijd te wachten, maar dan ben je zeker van je plek vooraan. En natuurlijk moet Magnussen ook gewoon nog even dat ronde aan elkaar knopen. Gewoon heel goed gedaan van zowel Haas als Magnussen.