NUjijStats voor Vrolijke_nood

23,938

Respect

Respect/dag 29.26
Respect/reactie 8.78

2,726

Reacties

Reacties/dag 3.33
Meeste reacties op 1 dag 57
Gestart op 23-01-2022

Respect over tijd

Laatste 25 comments

1 respect 30-11-2022 15:59 op
Ligt eraan hoe je zit in de bouw. sommigen zitten met 8 uur daar. 3 dB is half zo hard. Maar logaritmes zijn blijkbaar niet je ding, prof.

6 respect 30-11-2022 15:57 op
Uiteindelijk is het simpel: rusland heeft gebied bezet en onderdrukt de mensen daar. Wij kunnen helpen die te bevrijden van onderdrukking. Dit voor een relatieve peulenschil en met winst op lange termijn voor onszelf.

0 respect 30-11-2022 15:54 op
Je vindt dat er regulering moet komen omdat die anders blijft stijgen. Dat geef ik aan. Nu wil je dat die regulering veranderd. Dat is wat anders dan je eerste statement. Mijn vraag is: als oordoppen bij mij ervoor zorgen dat het geluid zelfs onder 100dB belandt, is het probleem dan niet gewoon opgelost?

0 respect 30-11-2022 15:51 op
Dan gaan die toch lekker ergens anders heen? Niet elke locatie moet perse aangepast worden zodat iedereen tegelijk bedient wordt.

2 respect 30-11-2022 15:50 op
Waarom moet je dat zonodig harder schreeuwen dan de band? Het laatste wat ik wil is één of andere zeur naast mij die ik het halve concert aan moet horen omdat die het zo'n goede of slechte band vindt.

8 respect 30-11-2022 15:47 op
Serieus, waarom is dat gezellig? Sta je op Defqon 1, wil je één weekend even de rest van het jaar vergeten moet je slappe ouwehoer praat van de kerel naast je horen. Want hij vindt het gezellig... De plaatsen waar de muziek zo hard staat, kom je niet voor een slap ouwehoer praatje. daar zijn andere plaatsen voor.

2 respect 30-11-2022 15:44 op
Moet daarom de hele horeca zich aan jou aanpassen? Of is het ook mogelijk om de plaatsen op te zoeken die jou faciliteren en niet de plaatsen die daar niet aan voldoen?

2 respect 30-11-2022 15:42 op
Dan zoek je het wel zelf op. Ik ga ook niet sparren en klagen dat mijn sparringspartner mij slaat. Ik ga niet in een rokershok staan en klagen dat men rookt. Ik ga niet naar de slager en klagen dat men vlees verkoopt. dit is, letterlijk, je probleem opzoeken.

0 respect 30-11-2022 15:39 op
Die regeling is er al: 103 dB.

3 respect 30-11-2022 15:39 op
De meeste plaatsen waar de muziek zo hard staat, komt men niet voor een diepgaand litterair gesprek.

1 respect 30-11-2022 15:38 op
3 dB is half zo hard. Daarnaast sta jij, denk ik, 40 uur per week, zo'n 230 dagen per jaar (weekend en vakantie dagen werk je niet, hoop ik). Dat is een veel langere belasting die problemen kan veroorzaken.

3 respect 30-11-2022 15:33 op
Het gaat hier niet over een smoothy bar. Geluid, alcohol, ongezond eten. En we gaan er graag naartoe. Omdat wij het leuk vinden, niet omdat wij verwachten dat we een spa-behandeling krijgen.

7 respect 30-11-2022 15:32 op
Ik heb ooit 3 dagen lang een pieptoon in mijn oren gehad vanwege veel te luide muziek. Het poppodium bood oordoppen aan en had verschillende waarschuwingen. Ik heb dat zelf allemaal genegeerd. Had 100 dB geholpen? Misschien. Maar het was mijn eigen negeren wat heeft gefaciliteerd. Net als bij alcohol is er ook een gedeelte eigenverantwoording. Je kan niet alles dood saniteren en beleving weghalen.

3 respect 30-11-2022 15:27 op
Als je wilt praten, moet je misschien ergens anders heengaan? zoek een café uit in plaats van een club.

7 respect 30-11-2022 15:25 op
Nee, in feite zijn dat ook overtredingen. Maar als de eigenaar eroverheen schildert is dat ook geen probleem. Dat maakt echter het stelen niet ineens goed.

29 respect 30-11-2022 13:42 op
Ondertekenen is één van de manieren. Stijl herkenbaarheid is een andere. We herkennen ook de werken van oude schilders, zonder dat die leven om het te bevestigen. Wat betreft het aanvechten via de rechter: Stel Guess gaat het aanvechten. Doet dit meer of minder schade voor het merk. Zeker als Banksy het gevecht erbuiten op legale wijze voortzet. Dan is er overigens een derde punt: Guess eigent zich werk toe zonder de rechten te hebben. Of het nu van Banksy is of niet is op dat punt niet minder strafbaar.

47 respect 30-11-2022 13:38 op
Dus als ik jouw geld steel, is het goed, zolang ik maar vertel dat ik het heb gedaan?

0 respect 30-11-2022 13:10 op
Wonend in duitsland, de meeste hebben schuifdeuren. En er zijn nu inderdaad meer winkels met dichte deuren.

5 respect 30-11-2022 13:08 op
Ja, een sanctie ondernemen heeft nu eenmaal offers. Maar leiver dit offer dan Rusland nog meer mogelijkheden geven om zich uit te leven op de meest vreselijke manieren op de Oekraïnse bevolking. Wil je dit niet, dan vindt je jouw portemonee dus belangrijker en geef je goedkeuring.

4 respect 30-11-2022 13:04 op
Lijkt me sterk dat Guess dat gaat doen. Dat zou betekenen dat ze het moeten opnemen tegen een verpersoonlijking van een legende. Dat kan je niet winnen. Hoogstens binnen de rechtszaal, maar je bedrijf kan er aan kapot gaan.

14 respect 30-11-2022 13:03 op
"een manier om dankbaarheid te uiten aan de artiest." Ik ga volgende keer een bank beroven, om dankbaarheid te tonen aan de ING.... Als je dan toch je actie verdedigt met onzin, heeft Guess wel goed uitgepakt.

0 respect 30-11-2022 11:51 op
Joh, er was destijds geen probleem. 20 jaar lang centrum rechts beleid, maar jij wil de jaren 90 de schuld geven? Er was een ministerie voor voor volkshuisvesting en milieu. Die moest afgeschaft worden. Want de het eertste was geen probleem voor ouderen, en het tweede leverde vragen op waar wat mee gedaan moest worden, zoals klimaat en stikstof. en daarbij: jij denkt dat de meeste starters in de jaren 90 stemrecht hadden? hou toch op met sprookjes.

6 respect 30-11-2022 11:33 op
Nog meer sprook artillerie. De pion heeft rusland er niet meer zoveel van en worden ook niet zo veel gebruikt. Daarnaast hebbem de varianten weinig modernisatie ondergaan. De msta s en b hebben een korter bereik en zijnnook minder accuraat dan hun westerse tegenhangers. Dit wordt versterkt door de grote verschillen in informatie voorziening Wederom, jouw russen krijgen nogal klop van een leger met veel minder maar beter materiaal. En nu we meer commiteren, zal dat duidelijker worden.

1 respect 30-11-2022 11:18 op
Als im dezelfde jas voor een tientje minder bij de buurman haal, omdat jan zonodig de deur wil openhouden, moet jan niet gaan klagen dat zijn klanten weglopen.

14 respect 30-11-2022 08:57 op
Nee, dit commentaar zijn de woorden onwaardig en is geschreven om de dubbele tong van de rechts-conservatieven te beschermen. De rechters zijn niet objectief benoemd. Ze liegen tijdens de verhoren, en er worden vele afspraken achter gesloten deuren gemaakt. De memo is weldegelijk goed neergezet. Jurisprudentie is altijd daar wanneer de wet er niet in voorziet. Daarom bestaat deze juist. Wat je hier poogt is deze memo, die uiterst conservatieve beginselen verdedigt die in de samenleving achterhaalt zijn, goed te praten. Een memo die uiteindelijk pleit voor onderdrukking.