NUjijStats voor john_west

3,640

Respect

Respect/dag 11.86
Respect/reactie 3.77

966

Reacties

Reacties/dag 3.15
Meeste reacties op 1 dag 19
Gestart op 02-02-2020

Respect over tijd

Laatste 25 comments

1 respect 05-12-2020 13:15 op
En hier weer het Europese korte termijnsdenken tegenover een autoritair en dodelijk regime. Lachend de VS alleen laten staan en zelfs zeggen dat Europa China wel wil helpen om hun gedachtegoed en mensonterende praktijken te verspreiden, enkel voor een paar knaken meer. Waarom niet gewoon steek staan met je bondgenoten, de potentiële dominantie van een gevaarlijk land tegen te gaan, en enorm veel pijn en leed te besparen. Hoeveel concentratiekampen, hoeveel mensen in HK, hoeveel Taiwanezen moeten lijden, hoeveel meer gegevens moeten wij aan China geven zodat ze die tegen ons kunnen gebruiken, zodat wat meer vliegtuigen naar China kunnen sturen om zo de rijkeren nog rijker te laten worden?

1 respect 05-12-2020 12:04 op
Dit is juist belangrijke diversiteit. Iemand’s sociaal economische laag vertelt mij veel meer dan iemand zijn ras of geslacht. Ik ben zelf opgegroeid in een armer gezin: nooit moeite gehad met het associëren met een arm persoon u van origine uit Afghanistan of uit Nederland, man of vrouw. Maar wel met de personen die al een miljoen hadden op hun 12de. Die leven letterlijk in een andere wereld. Maarja, dat soort diversiteit is niet oppervlakkig genoeg. Laten we het maar bij ras en geslacht houden, daar zullen vele andere groeperingen blij mee zijn.

3 respect 05-12-2020 12:01 op
Nou, leuk. Vind ook dat een Kamer wel divers moet zijn. Maar waar komt dit uit dit stukje naar voren? Ik zie alleen maar cijfers welke mensen neerhalen naar hun ras en hun geslacht. Dat lijkt me toch ook niet de bedoeling? Waarom hebben we het niet over de diversiteit van ideeen waar we wel wat aan hebben? Heeft iemand ook maar enig baat bij een grote diversiteit ven geslachtsorganen in de Kamer? Zo ja, dan vraag ik me af wat daar binnenskamers allemaal plaats vindt.

14 respect 04-12-2020 22:01 op
Enig verschil is hier dat we het hier over een partij hebben en niet een land. Of gaat u ook raar opkijken als Rutte met 75% van de stemmen als voorzitter wordt gestemd van de VVD? Wilders en de PVV? Gaat u dan ook die vergelijkingen trekken?

7 respect 04-12-2020 21:59 op
Wie had dit kunnen zien aankomen. Partij waarvan men alleen vanwege twee mensen fan van is, waarvan de ene partij een van de twee is, en de ander niet. De mensen die uit het nest zijn gevlogen hebben het voor ze zelf verpest. Ze wilden macht. Niet gelukt. Hoop dat de rust weer terugkeert.

3 respect 04-12-2020 21:58 op
Die kans is vervlogen. Het gaat gewoon weer terug naar de tijd van de tv zenders, maar dan met verschillende streaming zenders. Ben je 80 euro in de maand kwijt voor alles bij elkaar. Vraag me af hoe hard de piraterij dan weer zal terugkeren.

1 respect 04-12-2020 21:42 op
A. Want hij wordt voortdurend getest en houdt meestal afstand van de niet geteste. B. Dat is jouw lezing, maar vul het maar in met synoniemen dan die minder negatief zijn. Het maakt de feiten er niet minder om. C. Dat maak jij ervan. Niet geweldig =/= negatief, en ten tweede heb ik enkel gezegd dat iemand zo geweldig als Fauci echt wel zijn eigen stem heeft. U zegt: “Fauci is geweldig. Zo geweldig dat hij een spreekpop is van Trump.” Die logica klopt niet, en dus zeg ik er wat van.

6 respect 04-12-2020 21:37 op
Kunnen we nu gewoon kappen met deze onzin. De miljoenen die deze onderhandelingen hebben gekost krijgen we niet terug.

1 respect 04-12-2020 16:03 op
Mijn punt is juist dat de staten afzonderlijk laten zien dat er weinig informatie te behalen valt. Californie: lockdowns al het hele jaar lang, zonnig weer, over het algemeen fittere mensen dan de rest van de VS; : broeihaard. Florida: geen lockdown, zonnig weer, oude mensen: aantallen vallen mee. Er is gewoon heel moeilijk een pijl op te trekken. Wat maakt het effectief? De staten hebben bewezen dat dat antwoord niet zo gemakkelijk is te beantwoorden.

1 respect 04-12-2020 16:00 op
Dat doe ik ook niet. Fauci is alle kanten opgedraaid qua bijna alles. En dat is niet raar, want men weet en wist weinig van het virus. Zelfs nu zwaait Fauci alle kanten op qua schoolopeningen en lockdowns bijvoorbeeld. Weet overigens niet wat de president (wie overigens gewoon een mondkapje draagt) te maken heeft met Fauci's oordeel, lijkt me dat als hij zo geweldig is hij juist zijn eigen stem heeft. Nogmaals, ik val de man niet aan, het is gewoon dat het virus elk consistent geluid eigenlijk onmogelijk maakt.

4 respect 04-12-2020 15:57 op
De EU is een comatose tijger. Heeft genoeg tanden, maar doet er niets mee. Vandaar dat Rusland, China, Turkije al jarenlang de EU uitlachen met hun beleid. Ze kunnen alles maken. Er is een groot verschil tussen overal bovenop duiken en helemaal niets doen. Waarom niet gewoon kordaat optreden en van je macht gebruik maken?

5 respect 04-12-2020 15:52 op
En zoals alles met de EU blijft het bij een waarschuwing. Deze regimes nemen de EU allang niet meer serieus. De EU is zogenaamd een van de sterkste machten ter wereld, maar ze staan er bij alsof ze een derde wereld landje zijn. Gewoon een blok landen welke zich over 50 jaar gaat afvragen waarom ze er aan alle kanten voorbij zijn gestreefd.

3 respect 04-12-2020 15:49 op
Ik volg hem niet helemaal. Ze verlaten de EU, dus verliezen de priviliges daarvan. Behalve bij de luchthavens dan, want die krijgen speciale loketten zodat ze zelfs nog sneller kunnen doorstromen. Ik ga dan maar even een Brits paspoort aanvragen, ben ik nog sneller klaar.

2 respect 04-12-2020 08:28 op
Oke, dat maakt het iets waarschijnlijker. Mijn eerste gedachte zou nog steeds gewoon zijn dat de zoon zijn moeder nu ook niet wil verliezen, maar zolang er nog altijd gedegen onderzoek wordt gedaan. Want er is wel een verschil tussen een kind niet kunnen verzorgen en deze volledig in een wrak te laten veranderen welke pas over 10 jaar de samenleving weer in kan.

7 respect 04-12-2020 08:26 op
Inderdaad. Moeten we wel de kanttekening plaatsen dat in begin januari Trump reisverboden heeft opgesteld van besmette gebieden en enorme bedragen in het vaccine heeft gestopt en het land's zorgstelsel nooit overspannen is geraakt. Dit terwijl de Democraten (en menig regereingsleider) zei dat het allemaal wel los zou lopen. Maar ach, laten we maar met uw beleving van de situatie gaan. Natuurlijk is lang niet alles goed gegaan, maar om hier zonder enige redenering Biden op een voetstuk te plaaten en Trump weg te honen klopt niet echt.

8 respect 04-12-2020 08:23 op
California zit nu al zo lang in een lockdown, maar daar haalt het niets uit. Het is niet zo simpel als lockdown=je redt de wereld; geen lockdown; je bent een moordenaar. Zie de landen in Europa daar bijvoorbeeld voor.

6 respect 04-12-2020 08:22 op
Klopt natuurlijk niet, omdat er op staatsniveau al maskerobligaties zijn. Toen ik in DC was bijvoorbeeld: zelfs tijdens het sporten moest je een masker op. Maar goed, het ziet er leuk uit voor de buhne om dit te roepen. Fauci is ook alle kanten opgedraaid qua maskers overigens. Begrijpelijk ook, want niemand wist iets van dit virus (en zelfs nu nog heel weinig), maar om hem neer te zetten als iemand die consistent is geweest qua maskers is ook raar. Beetje hetzelfde als het RIVM.

5 respect 03-12-2020 15:51 op
Maar dat zou moeten betekenen dat hij dus wel antisemitisch wordt?

0 respect 03-12-2020 15:02 op
Maar dat is hier toch ook wel logisch. Als u bij uw buurvrouw langskomt en dan vindt u in haar kelder een verwaarloosde man die nauwelijks kan spreken, dan belt u ook onmiddellijk de politie. Of denkt u "ah, nou daar zit alles koek en ei! Ik ga mijn kind ook laten logeren hier!"

4 respect 03-12-2020 15:01 op
Tja, klinkt een beetje als een vaag verhaal. Dus een man wordt aangetroffen in een ruimte, is volledig verwaarloosd, maar omdat er geen sloten waren was hij niet opgesloten? Volgens mij kan iemand nog steeds het gevoel hebben dat ze niet konden ontsnappen als er genoeg druk op is uitgevoerd. Vraag me af wat de details van dit onderzoek zijn.

2 respect 03-12-2020 11:53 op
Klant is inderdaad koning. Ik raad u aan met dat zinnetje naar de AH te gaan en te eisen dat ze een pak boter bij uw brood meegeven. Want ja, dat gaat u toch niet zonder boter opeten? Als u een verkoper iets wil verkopen, dan zijn ze vrij om dat te doen of niet. De klant is vrij in het kopen of niet kopen van het product. Het loopt spaak wanneer de overheid erin komt en begint te reguleren wat de verkoper verkoopt en de koper koopt.

2 respect 03-12-2020 11:50 op
Maar dan bent u ook tegen democratie.

3 respect 03-12-2020 11:32 op
Ik weet er de details niet van, maar lijkt me een goede zaak. Als je naar een land wil komen om mensen hun geld afhandig te maken, dan moet je toch wel je financien laten zien. Lijkt me gewoon veiliger zo. Of ze moeten iets te verbergen hebben, wat bij het geweldige China toch nooit kan zijn?

2 respect 03-12-2020 11:30 op
Ja, eigenlijk wel ja. U kunt het ook omdraaien: u koopt een adapter welke niet werkt bij uw huidige telefoon. Gaat u nu naar de rechtbank omdat de adapter niet werkt? Nee, u had iets moeten kopen welke bij uw wensen paste. Het is niet alsof Apple hier iets misleidend doet.

2 respect 03-12-2020 11:28 op
Natuurlijk doet Apple dit om meer geld te verdienen, maar gaat me te ver om van bedrijven te eisen hoe ze iets verkopen. Kan me niet voorstellen dat dit volgens de wet gaat.